Että lihava ja tollo meni sitte ja poistatti taas viestini. Pitäkää hyvänänne.
No niin tietysti
11
59
Vastaukset
- ........
Uskomatonta törkyä oli siihen vastattu! Soitin ylläpitoon ja pitkään keskusteltiin häiriköinnistä. Tietävät ylläpidossa yllättävän paljon näistä palstan asioista ja jos on tarvetta niin poistetut viestit saa sieltä. Kannattaa mainita poistooyynnössä myös jos tietää että joutuu vaikka poliisille laittamaan myös.
- 5+5
Itse olen pyytänyt että lähettävät nämä poistot suoraan kopsuina minulle, ja niin on tapahtunut, vaikka en asu Oulussa enkä turussa.
- epätiet
moi.onks oulussa viel lunta ?
- -.-.......
pitääkö tommosesta nyt oikiasti oikein soittaa ylläpitoon?? onko ihan niiiiiin vakavaa???
- Pukeli laita mailia!
Kiitos kun lähdet ainoana taakseni. kerron sulle fagtat huomenissa.
- utelias kyseleepi
mikä on fagta ??????
- Tuolla Rva won,
utelias kyseleepi kirjoitti:
mikä on fagta ??????
Gunwordilla on niin fiinejä sanoja.
- Mie tiiän
Tuolla Rva won, kirjoitti:
Gunwordilla on niin fiinejä sanoja.
Arkiskin käyttää tota sanaa.
- 19
varallisia pakkomieteiset ihmiset saattaa väkivaltaiseksi käydä,
voin kysäistä työpaikalla psykologian kolutuksen saanneen ihmisen kanssa mitä kannattaa sairaiden kanssa tehdä
- mitähäh???
Miksi se ketju oli poistettu, ja mitä törkyä sinne nyt oli tullu ja keltä??8/
- 12+13
Kuka poistatti ??? Noo miss Gunvor palstan kingi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770