Hei vaan, olen miettinyt jo pitkään että onko Kotkassa ollut koskaan mäykky tapaamisia?
Minulla on 10kk vanha normaalikokoinen karkeakarvainen mäykky Osmo nimeltään.
Niin haluaisin vaihtaa kuulumisia/kokemuksia muiden saman rotuisten kanssa. Ja se on ihan erilaista ku täällä palstoilla kyseleminen.
Eli siis jos olette kiinnostuneita järjestämään mäykky tapaamista niin minä olen ainakin mukana!
Mäykky tapaamisia Kotkassa???
2
139
Vastaukset
- mäykyt
Hei,
Minulla on kaksi lyhytkarvaista mäykkyä toinen 6 vuotta ja toinen on n.1½ vuotta, tyttöjä molemmat.
Muutimme vasta pari kk sitten Kotkaan.
Ja olisihan se kiva tavata muita kellä on "saman rotusia".
Te ette käy näyttelyissä?Olisi todella mukava tavata kuten sanoit "samanrotuisia" kavereita. Niin ja me käydään match showssa koska Osmolta ei ole toinen kives laskeutunut niin se ei menestyisi oikeissa näyttelyissä. Tosin Osmo on vielä niin villi tapaus ja kaksi kertaa ollaan käyty vasta niin ei tässä nyt mitään mestareita heti olla.
Olisi kyllä kiva tavata ja vaihtaa kokemuksia yms. Itselläni ei ole autoa käytössä mutta kuljemme bussissa Osmon kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960