Oon miettiny että muuttasin Treelle takasin PKS:lta.. Oon lopen kyllästynyt näihin kylmiin ja pelaaviin ihmisiin täällä ja kaipaan pienemmälle paikkakunnalle jossa ihmiset edes joltain osin ottaa huomioon myös toiset ihmiset eikä tuijottele vaan omaansa!
Onko Treella -30 vee hyviä naisia?? ;)
Kannattaako?
9
247
Vastaukset
- Hepo.Katti.Maantiell
Pyh!Ei maksa vaivaa.Junttikylästä toiseen.Pääkaupungissa sentään joku tulee juttelemaankin.Treella saat olla ihan yksin.
- a.p.
Täältä kotosin olevia ilmeisesti.. Kun ei tajua muun paikkakunnan loistoa.
Kavereita mulla siellä on, joten en yksin tulis olemaan, toisin ku täällä!! Sitä en vaan tiedä että voisko sieltä elämänkumppania löytää..
No todennäkösesti paremmin senki kuin täältä kun kaikki vaan haluaa säätää ympäriinsä..
- junttikylä
Tampere on kyllä niin junttikylä ettei mitään rajaa, en suosittele laisinkaan !
- curiouscat
Tänne vaan! Onhan Tampere kuitenkin paras paikka elää ja olla!
- Kannattaa
On hyviä naisia tai ainakin yksi hyvä eli MINÄ ;D
- MinäMinäMinä
Näinhän se menee, minä, minä ja minä.
- tyttönen
Minä taas olen muuttamassa Tampereelle opiskelemaan. Mites on, löytääkö sieltä helposti saman henkistä porukkaa ystäviksi/kavereiksi/kahviseuraksi/seurustelukumppaniksi? :) Pienemmästä kaupungista olen muuttamassa ja hieman kyllä kieltämättä jännittää jättää tutut ja turvalliset ihmissuhteet tänne ja hypätä ihan tyhjän päälle kaupunkiin, josta en ennestään tunne ketään.
- a.p.
Mun täytyy kyllä sanoa, että aikoinani kun Treelle muutin, niin jostain syystä en oikeen tutustunut kehenkään eikä mulla sinne hirveen paljon kavereita sitte jäänytkään.. Ei ihan heti uskois, mutta Trelaiset osaa olla vähän.. Hmm... Noh.. Vaikeesti lähestyttävissä..? Mutta paljon varmaan on kiinni susta itestäskin. :)
Tsemppiä uuteen elämään, kyllä se siitä lähtee! :) - tyttönen
a.p. kirjoitti:
Mun täytyy kyllä sanoa, että aikoinani kun Treelle muutin, niin jostain syystä en oikeen tutustunut kehenkään eikä mulla sinne hirveen paljon kavereita sitte jäänytkään.. Ei ihan heti uskois, mutta Trelaiset osaa olla vähän.. Hmm... Noh.. Vaikeesti lähestyttävissä..? Mutta paljon varmaan on kiinni susta itestäskin. :)
Tsemppiä uuteen elämään, kyllä se siitä lähtee! :)Voi kiitos tsemppauksesta ! :)
Pitää ehkä itse sitten vain olla aktiivinen ja lähestyä muita. Hieman vain tälläistä ujohkoa persoonaa tuppaa jännittämään. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318