elikkäs tilanne on seuraava: olen asunut vuokralla nyt pari kuukautta samassa asunnossa, ja eilen napsahti postiluukusta huoltoyhtiön kirje kosteuskartoitukseen liittyen. en oikein ymmärrä miksi ja miten toimia: asunnossa ei ole mielestäni mitään kosteusvaurioon viittaavaa ja edellisen asukkaan muuttotarkastuksesta se meni ihan kunnialla läpi. saisko vähän neuvoa tähän, miten toimia ja miksi tälläinen on voinut tulla ?
kosteuskartoituksesta
9
231
Vastaukset
- khjhjjhkhk
Ellet omista asuntoa ja mielestäsi asiat kunnossa niin pyyhi sillä lapulla tietty paikka.
Jos ilmoittelet jotain heille niin olet tilannut sen ja maksat kans. Voi maksaa rutosti liksaa moinen kosteuskartoitus.- gg
Jeps, ei varmaan muu auta, vaikka oishan se kiva kuulla niiltäkin mistä keksivät tuollaisen jättää vai onko kyseessä ihan astetta kierompi kartoitustarjous.
Nyt sitten nähdään tulevatko ovesta sisään mainostamaan jos en vastaa.
- piiiiip
Oletko varma ettei isännöitsijä ole päättänyt tarkistuttaa kaikkien asuntojen märkätilat ihan vain varmuuden vuoksi. Tällaista tekee jotkut (fiksut) isännöitsijät. On nimittäin tullut vastaan aivan hirveitä pommeja vastaan noilla tarkastuskierroksilla....
Ja toiseksi useamman märkätilan tarkastaminen ennalta (yhdellä kerralla) on aina halvempaa kuin käydä märkätilat erikseen läpi sitten kun vahinko on jo sattunut.
T: Kosteuskartoittaja- gg
Aattelin toki tuotakin, mutta oisin luullut että siitä olisi ilmoitettu ihan isännöitsijän puolesta.
Mutta enpä tiedä, varmaan loppujen lopuksi pakko kysellä perään että mikä on tilanne.
- iudiueiuc
kannattaa kysellä isännöitdijältä onko tilannut kosteuskartoituksen.
- Vesivahinkomestari
Moi
Kuulostaa ihan tutulta, itseasiassa juurikin tämmöinen tapaus on meilläkin tällä hetkellä menossa, edustan siis rakennusliikkeen näkökantaa. Isännöitsijällä ei ole asukkaan yhteystietoja, koska vasta muuttanut, eikä näin ollen meilläkään.
Talossa on tapahtunut vesivahinko ennen kuin uusi asukas on muuttanut ja pitäisi päästä tekemään korjaustöitä isännöitsijän tilaamana. Lappua on pistetty postiluukusta niin maan perkeleesti muttei kukaan ole ottanut yhteyttä.
Jos epäilyttää niin soita isännöitsijälle ja kysy tilanne sieltä, että oisko mahdollisesti saattanut tilata kyseisiä töitä ;)- niinkai
tai sit esim. yläkerran asunnossa tai seinänaapurilla on vahinko, ja haluavat tarkistaa, ettei oo sun asuntoon levinny. ja isännöitsijällä ei oo yhteystietoja/ ei vaan ole vaivautunut niitä eteenpäin toimittamaan.
- joopa joooo
kartoittakaahan kosteutta siinä se on, oikein pintakosteutta tai sitä "piilevää" heh heh.
- puuris
olitpas vitsikäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514