En ymmärrä mikä nyt mättää

vaavini 4kk

Ensin viihtyi lähes 2 viikkoa tissillä 2 tunnin välein (oli siis tiheän syömisen kausi) Viime yön nukkuikin sitten jo loistavat 4-5tuntia putkeen.

Tänä päivänä sit kiukunnu ja raivonnut tissille, viimeksi imenyt klo 05, siitä lähtien ollu syömättä tissiä, ei vaan ala syömään ja varmasti ollut nälkä, lopulta oli pakko pumpata maitoa tuttipulloon että sain syötettyä, tappeli silloinkin vastaan..

MITÄ TÄÄ NYT ON?

Ensin syö kuin pahin ahmatti sitten lakkoilee totaalisesti, rinnat tupaten täyttä maitoa, pakko tyhjentää sitten itse kun ei näillä käyttöäkään ole..

Kuinka kauan vauva voi lakkoilla, kun kerran kova nälkäkään ei saa häntä syömään?? Ei valita vatsaansa, eikä tunnu hampaita, neuvolaan soitettu ja pyydettiin vaan kestämään tämä vaihe..

viesti sekava anteeksi siitä, toivottavasti joku osaisi kertoa kokemuksia?

5

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raivovauski

Korvatulehdus voi aiheuttaa imulakon. Yhtä hyvin voi tietysti olla kyse normaalista "tissiraivosta" :) Yritä imettää eri paikassa ja eri asennossa kuin yleensä, se saattaa hämätä vauvaa sopivasti.

• sara88

Hampaat voi myös vaivata!!

• ei ne sillo sitä ole

ap:hän vastas ettei tunnu hampaita!

• tttttttuut

Meillä oli ihan mahdoton rintaraivokausi just n. 4 kk iässä. Mä syötin usein niin, että nukutin raivoavan vauvan syliin ja sit puoliuniselle työnsin tissin suuhun. Vaihdoin vaivihkaa tutin tissiin. Toimi yleensä... Raivokausi kesti n. kuukauden.

• ...................

Meilläki oli rintaraivoa samoihin aikoihin. Ihan vaan kylmästi aina yritin imettää enkä tarjonnut vauvalle muita vaihtoehtojakaan. Nopeesti meni ohi huuto kun ei ollu muuta ruokaa tarjolla ja pullo on meillä ollu imetyksin pahin vihollinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3124
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2812
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2623
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2522
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2078
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1589
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1582
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1569
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1569
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1469
    Aihe