Ensin viihtyi lähes 2 viikkoa tissillä 2 tunnin välein (oli siis tiheän syömisen kausi) Viime yön nukkuikin sitten jo loistavat 4-5tuntia putkeen.
Tänä päivänä sit kiukunnu ja raivonnut tissille, viimeksi imenyt klo 05, siitä lähtien ollu syömättä tissiä, ei vaan ala syömään ja varmasti ollut nälkä, lopulta oli pakko pumpata maitoa tuttipulloon että sain syötettyä, tappeli silloinkin vastaan..
MITÄ TÄÄ NYT ON?
Ensin syö kuin pahin ahmatti sitten lakkoilee totaalisesti, rinnat tupaten täyttä maitoa, pakko tyhjentää sitten itse kun ei näillä käyttöäkään ole..
Kuinka kauan vauva voi lakkoilla, kun kerran kova nälkäkään ei saa häntä syömään?? Ei valita vatsaansa, eikä tunnu hampaita, neuvolaan soitettu ja pyydettiin vaan kestämään tämä vaihe..
viesti sekava anteeksi siitä, toivottavasti joku osaisi kertoa kokemuksia?
En ymmärrä mikä nyt mättää
5
194
Vastaukset
- raivovauski
Korvatulehdus voi aiheuttaa imulakon. Yhtä hyvin voi tietysti olla kyse normaalista "tissiraivosta" :) Yritä imettää eri paikassa ja eri asennossa kuin yleensä, se saattaa hämätä vauvaa sopivasti.
- sara88
Hampaat voi myös vaivata!!
- ei ne sillo sitä ole
ap:hän vastas ettei tunnu hampaita!
- tttttttuut
Meillä oli ihan mahdoton rintaraivokausi just n. 4 kk iässä. Mä syötin usein niin, että nukutin raivoavan vauvan syliin ja sit puoliuniselle työnsin tissin suuhun. Vaihdoin vaivihkaa tutin tissiin. Toimi yleensä... Raivokausi kesti n. kuukauden.
- ...................
Meilläki oli rintaraivoa samoihin aikoihin. Ihan vaan kylmästi aina yritin imettää enkä tarjonnut vauvalle muita vaihtoehtojakaan. Nopeesti meni ohi huuto kun ei ollu muuta ruokaa tarjolla ja pullo on meillä ollu imetyksin pahin vihollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469