puutteessa ei ole kiva olla

nainen29-

minua itteä alkaa jo niin paljon tympäsee,että miehet kertokaapa teidän näkemys mistä tämä johtuu, eli ollaan tosi vakaassa suhteessa, ennen oli seksiä niin nytte kaksivuotta tätä on jatkunut mies tahtoo vaan kerran kuukaudessa!!! itte olen sellainen että tahdon seksiä edes kerran viikossa jos enempi niin sehän olis vaan plussaa, ei tunnu kivalta kun jokainen hyvänäköinen mies mikä vastaan tulee niin tulee tunne että sieppaan justiin tuon:D tai joku ohjelma missä vähäkään on seksiä niin en pysty kahtoo kun on sitte niin vaikea olla, tämä tunne kun räjähtää puutteeseen, en olis ikinä uskonut että naisilla voi tämä myös olla. miten saan mieheni harrastaa seksiä!!! siitä ei voi olla kyse että olis jotenki tylsää seksiä olen kyllä niin avoin kaikille jutuille,tykkään suu seksistä ja teen vaikka loppuun asti nams, mutta sitte kun se päivä tulee että mies tahtooki seksiä niin eihän se kestä yhtään kun on niin herkässä.


tulipas sekava teksi mutta minkäs teet puutteessa ei aivot luista,

sitte se kun en saa seksiä niin tuntuu että ei mikään onnistu kotihommat ei luista, sitte kun saan seksiä niin on energiaa niin pirusti että talokin kiiltää lenkillä käydään juoksemassa monen kilsan lenkkejä. suunittelen oikeasti jos en saa kohta seksiä useammin niin annan hyvästi uskollisuudelle ja lähen metsästää :D

46

1523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsu-31

      Saman ongelman kanssa painineena tiedän tunteen. Meillä tosin toisinpäin, eli emäntä ei halunnut. Alussa oli oli useamman kerran pvässä ja sitä kesti vuoden tai pari. Siitä lähti harvenemaan ja tahti vaan hiljeni. Aikanaan loppui koko suhdekkin.
      Seuraavan koeajan kyllä huolellisemmin ennen sitoutumista, tosin edellinenkin tapaus oli alkuajat niin pirun innokas, että vaikea oli uskoa tahdin hiipumiseen.

      Jos ero tulee niin tule koeajoille ;)

    • Tiedän myös tunteen :(

    • hmmm..toi on se kuuluisa arki joka tuli suhteeseen.

      Sen voin sanoa että 23v kokemuksessa (siis suhteessa) että suhteessa pitää seksiin liittyä spontaanisuus, yllätyksellisyys ja se että siinä on TOISEN halut päällimmäisenä....eikä oma napa..silloin se toimii

    • nainen29-

      no on tässä meidänki suhteessa noita vuosia kertynyt, sen takia justiin en haluais tätä muuten ihanaa heittää menemään, ja yllätyksiä olen kokeillut, jopa kesken ruuan laitoin olen ottanut suihin mutta se jää siihen.

      ei ole kiva kun käyt kaupassa et voi katsoa kurkkuja etkä makkara hyllylle edes mennä kun kiima nousee kattoon.mies sanoo että ei ole mitään syytä miksei seksiä halua ei vaan kuulemma jaksa,kehuu kyllä minua kun olen hyvässä kunnossa monen lapsen synnytyksen jälkeen, ja muutenki useasti itseni laitan päivällä enkä ole resuisilla verkkareilla tukka pystössä päivää, vaan pidän ittestäni huolta.

      ja varmaa juuri sen takia olen sitte niin kiimainen kun tunnen itteni kauniiksi ja EN tarkoita tätä sillä että olisin mikään pissis ja kehun itteäni koko ajan vaan olen sinut itteni kanssa.

    • mäoonkolmekymppinen

      On teksti aivan kuin omasta elämästäni sillä poikkeuksella että olen mies ja vaimon kanssa em. "ongelma".

      Joskus tulee todella suuri houkutus naida ketä tahansa joka vähän merkkejä siihen suuntaan antaa kun himoja omaavan naisen näkeminen alkaa olla enemmän kuin harvinaisuus.. :(

    • vain oire?

      Etkö ole kysynyt mieheltä, miksi pedissä on niin hiljaista? Onko masentunut, kyllästynyt, alhaisempi libido vai mitä? Onko mies tyytyväinen tahtiin? Käyttääkö valtaa pihtaamalla? Analysoi kunnolla.

    • mäoonkolmekymppinen

      Omalla kohdallani asia tuntuu selkeästi olevan seksuaalisten halujen puute toisella osapuolella. Vastauksena tuntuu aina olevan, "eihän me nyt kokoaikaa voida, justhan me oltiin"

      Näistä päätellen haluja vaan ei ole. Se taitaa olla se arkeentuminen tässä taustalla ja neuvottomaksi vetää. Toivottavasti nainen-29 vielä ei ole asiaa näin syvällisesti käynyt miehensä kanssa läpi että olisi edes joku toivonpilkahdus tulevaisuudessa

    • panettaa kans

      Mä voin tulla hoitelee sut jos oot kovasti puutteessa. Olen vapaa ja terve 36 v mies

    • nainen29-

      mieheni on sanonut että halua on mutta ei vaan jaksa kun kerran kuussa, no olen sitte sille sanonut nätisti että voisko se sitte muuten minut tyydyttää mutta kuulemma se on inhottavaa? no kyllä vielä oma käsi auttaa pahimpaan,mutta ei tämäkään kauan riitä, ja voin vaikka vannoa että kenelläkään minun ikäisellä parisuhteessa olevalla ei ole näin montaa seksilelua laatikossa odottamassa iltaa,

      ja kiitos miehet tarjouksista mutta en minä vielä ole menossa aidan toiselle puolelle, tahdon kyllä kokeilla kaikkeni ensin tässä suhteessa.


      mutta on se jännä jos toista rakastaa,pitää kauniina,voi koskea päivän aikana mutta ei kuitenkaan voi seksiä harrastaa,itteni mielestä se kuitenki on aika tärkee asia suhteessa, yöthän tässä kärsii kun menee sängyssä pyöriskellen kun haaraväliä kuumottaa niin paljon,ja näkee joka paikassa seksiä näin keväällä varstenki :D

      • mä voin hoitaa sut

        Jos ei voi muuten tyydyttää ja se on inhottavaa niin vaihdappa sitten mieheen jota ei sormen työntäminen pil.luun inhota tai klitoriksen nuoleminen ei inhota.


    • mäoonkolmekymppinen

      Niin halua on.. kerran kuussa. Jos aikaisemmin on ollut enemmän niin ... no se on se "perinteinen tarina"...arkeentuminen... kai. Tuota on kylläkään ymmärrä että sanoo sinun tyydyttämisen olevan inhottavaa jos ei itse saa viedä loppuun asti... ei mene jakeluun mulla ei. Jos suhteessa on ja toisesta välittää ja kiesus.... suostuu harrastamaan ainakin kerran kuussa seksiäkin, niin luulisi silloin kumppanin tyydyttämisen kelpaavan. Tosta vois päätellä että se seksinkin harrastaminen on inhottavaa mutta siihen väkisin ajautuu kerran kuussa kun omat himot nousee tarpeeksi koviksi.

      Ja itselläkin noi illat ja yöt on menny moneen kertaan niin että toisen nukkuessa tyydytän itseni uneen koska jostain sitä tyydytystä on saatava tai sekoaa.

    • nainen29-

      tiedätkö olen itse ajatellut tuota samaa,että miten se voi olla inhottavaa.

      mutta koitan vielä saada jotain lausetta sen suusta ulos. en tahtois erota seksin puutteen takia mutta ei mun kroppa tähän pysty jos ei sitä ole, en ymmärrä miten jotku kykenee siihen että ei seksiä ole suhteessa.

      illaksi seksikkäät alusvaatteet haettu,kynttilöitä valmiiksi,vähän purtavaa miehelle, ja tämä nainen odottaa kiimaisena miestä kotiin.


      ja jos minä joudun itteni taas tyydyttämään illalla tämänki jälkeen niin raahaan miehen korvista lääkäriin ja siellä ollaan niin kauan että se totuus tulee suusta :D

      • :)

        Dodii! Keep up the spirit!


      • Toivottavasti sinulla kävi flaksi, kuvauksesi siitä mitä teet illalla pitäisi saada kyllä heikommankin halun syttymään. Mutta jäämme odottamaan viestiäsi miten kävi
        toivotaan että hyvin .....


    • gsgh

      Ilmotakko tänne jos se suostuu nii saanko tulla sit kattomaan? :P

    • mäoonkolmekymppinen

      Hiljaisuudesta päätellen nyt on menty jompaan kumpaan äärilaitaan... joko nainen-29 naiskentelee edelleenkin ja sehän olisi hyvä se, tai sitten he ovat jo pariterapeutilla pohtimassa asiaa :)

      Mutta vakavasti puhuen, ei ole mikään turha tai aiheeton syy erota seksin puutteen takia. Se kyllä kuuluu varsin olennaisesti jokaiseen suhteeseen ja halujen kohtaamattomuus on kyllä iso juttu joka nakertaa henkisesti. Ja ei sitä pitäisi kenenkään joutua kestämään liialti.

      Nimim... pitäisköhän itsekin tehdä asialle jotain.

      • Niin jos seksittömyys on persoona ominaisuus ja sitä ominaisuutta ei voi toteuttaa luonnollisesti on silloin mielestäni se sexittömyys hyväkin peruste erolle


    • nainen29--

      ja hyvinhän siinä kävi!!!

    • Moi

      tälläsiä me miehet välillä ollaan. Mutta fakta on se että sekä miehet ja naiset tarvitsevat niitä kehuja välillä pönkittääkseen itsetuntoa...

      Loistavaa nainen29...onnea teille...

    • mäoonkolmekymppinen

      Nainen29 tarinalla siis onnellinen loppu. Tai ainakin Vol1 päättyi hyvin. Se on hyvä se :)

      Over'n out

    • Mäoonkolmekymppinen..eikös anneta pienet aploodit tuolle NAINEN29

      *taputtaa*

      • mäoonkolmekymppinen

        Standing Ovation !!!


    • Yhtyy mäoonkolmekymppiseen...ei kun siis hänen standin Oviationiin *hymy*

    • +28+

      mietin vaan että jos on noin harvassa seksi ollut, niin lisääntyköhän se kuitenkaa? vai tuleeko taas kuukauden tauko teille? onnellinen olen teidän puolesta jos onnistuitte,mutta epäilys on suuri!

      melkeen toivon että tulet kertomaan aina joskus tänne teidän kuulemisia, olisi mukava tietää miten teidän sitte lopuksi kävi

    • nainen29--

      niin no ainahan sitä tietenkin pitää ajatella tuo toinen puolikin... tottahan se on että ei se päivässä se muutos tapahdu, mutta kyllä minä tahdon uskoa mieheeni, ja jos se siihen tulokseen joskus tulee että tahtoo jatkaa omaa elämää muuten, niin sillehän en sitte mitään voi. ruikuttaa minä en ala, jokainen päättäköö ite miten elää ja kenen kanssa.

      kyllähän tämä nainen pärjää,ei siinä.mutta kyllä rakkauden ja suhteen eteen pitää töitä tehdä ennen kuin luovuttaa,,, ja kyllä minä lupaan tulla teille kertomaan miten on alkanut sujumaan, ja voisin minä jo tänään illalla odottaa uutta sessiota,ei vielä tunnu että olis tarpeeksi saanut, tuleekohan minulle koskaan sellaista oloa että nytte riittää vähäksi aikaa, EPÄILEN! :D itteni jo tunnen ja tiedän että sellaista miestä ei ole maailmassa edes kuka pystyis minut saamaan aivan täysin tyydytettyä!

      • hummani hei

        Hienoa! Mulla myös (n35) vähän välillä puutetta ja sit kiehun. Eilen päätin keskeyttää miehen xbox-pelihetken ilmaantumalla ilman vaatteita paikalle ja kuiskaamalla korvaan, että tarvisin häntä nyt hetkeksi. Toimi! ;)

        Jos menee ongelmaksi tuo niin täytynee munkin kysäistä, mistä mahtaisi johtua.


    • mäoonkolmekymppinen

      Äläs nyt liikaa toivo... se saattaa vielä toteutua :)

    • fiksu nainen tuo nainen29

    • Puute kaiken aikaa

      Uskomatonta, ett nainenkin haluaa seksiä!
      Yleensä se on toisinpäin.
      Kun mies änkee päälle niin nainen sanoo jotta" mitä sä nyt taas...nukutaan nyt."

    • moi olen nuori kova ja urhelinen mies olen tykkän ja rakastan seksiä paljon ja olen valmis auttaman sulla jos sinäkin kiinostat ilmoita mulla.

    • nainen29--

      kyllä nytte ketuttaa! tapahtuipa eilen illalla,mies kävi suihkussa ja minähän menin mukaa, mies vähän rintoja hiveli ja minähän olin heti valmis hommiin,niin ei jätkä pesi hampaat ja jätti minut suihkuun,meinas polte tehdä tuskaa,no käsipeliä vähän ja sitte makkarin puolelle, niin jätkä vetää jo sikeitä.

      ei olis koskenut ollenkaa kun tiesi kyllä varmasti että kiimana ollaan jälleen.

      no mutta ei päivä minua kaada vaan jatkuu hommat, aamulla piti vähän leikkiä itteni kanssa että sain talon siivottua :D

      • mies yksin

        Tuu mun luo kyläilee tän raumalle niin hoitelen sut saman tien. Eikä mua tartte mitenkään kummemmin suostutella edes seksiin ku olen aina valmis.


    • nainen29--

      en petä miestäni. ja jos olisin yksin niin seksin takia en lähe noin kauas,löydän kyllä ehdokkaita lähempää:D

      nytte tämä tyytyy ihaniin leluihin,tänään sain uuden postista ja oikeen odotan iltaa.

    • Mehrunes Dagon

      Ei hamsteritkaan oo puutteessa vaikka ne eleleekin aina päivät pitkin yksin ja nukkuvat. :)

      mene huoraamaan, saat rahaa ja seksiä. kätevää eiköhh?? :)))

      • nainen29--

        tuolla aikasemmin yllätyin miehistä positiivisessa mielessä, mutta jotenki aina se toinen puoli tulee esiin teistä.

        ai jos nainen ei saa tarpeeksi seksiä,niin sitte käsketään menemään huoraamaan,mutta käypä niin päin että mies ei saa tarpeeksi seksiä niin haukutaanpa taas naiset lahnaksi yms.

        ihan vaan pieni neuvo kannattaa kattoa omaa pärstää sieltä peilistä ennen kuin lähtee yhtään mitään haukkumaan tai sitte sanomaan typeryyksiä.

        omasta tekstistä en voi muuta sanoa kun kysyin miehiltä neuvoa miten kannattais tässä asiassa toimia,mutta se taisikin olla virhe kun teitä erittäin typeriäkin löytyy vielä,mutta on tuolla ollut kyllä niitä posit.tapauksia.

        ihan kiinnostustuksen takia olis kiva tietää sinusta sen verran että miten kehtaa tulla ehdottamaan edes tuollaista,että mikähän olet miehiä tai voithan sä olla nainenki mistäpä sinusta tietää,ikää varmaan löytyy? :D


      • Mehrunes Dagon
        nainen29-- kirjoitti:

        tuolla aikasemmin yllätyin miehistä positiivisessa mielessä, mutta jotenki aina se toinen puoli tulee esiin teistä.

        ai jos nainen ei saa tarpeeksi seksiä,niin sitte käsketään menemään huoraamaan,mutta käypä niin päin että mies ei saa tarpeeksi seksiä niin haukutaanpa taas naiset lahnaksi yms.

        ihan vaan pieni neuvo kannattaa kattoa omaa pärstää sieltä peilistä ennen kuin lähtee yhtään mitään haukkumaan tai sitte sanomaan typeryyksiä.

        omasta tekstistä en voi muuta sanoa kun kysyin miehiltä neuvoa miten kannattais tässä asiassa toimia,mutta se taisikin olla virhe kun teitä erittäin typeriäkin löytyy vielä,mutta on tuolla ollut kyllä niitä posit.tapauksia.

        ihan kiinnostustuksen takia olis kiva tietää sinusta sen verran että miten kehtaa tulla ehdottamaan edes tuollaista,että mikähän olet miehiä tai voithan sä olla nainenki mistäpä sinusta tietää,ikää varmaan löytyy? :D

        En ole mies, siinäpä se just onkin. :)
        jajaja ikää löytyy 15 vuotta.


      • Mehrunes Dagon
        nainen29-- kirjoitti:

        tuolla aikasemmin yllätyin miehistä positiivisessa mielessä, mutta jotenki aina se toinen puoli tulee esiin teistä.

        ai jos nainen ei saa tarpeeksi seksiä,niin sitte käsketään menemään huoraamaan,mutta käypä niin päin että mies ei saa tarpeeksi seksiä niin haukutaanpa taas naiset lahnaksi yms.

        ihan vaan pieni neuvo kannattaa kattoa omaa pärstää sieltä peilistä ennen kuin lähtee yhtään mitään haukkumaan tai sitte sanomaan typeryyksiä.

        omasta tekstistä en voi muuta sanoa kun kysyin miehiltä neuvoa miten kannattais tässä asiassa toimia,mutta se taisikin olla virhe kun teitä erittäin typeriäkin löytyy vielä,mutta on tuolla ollut kyllä niitä posit.tapauksia.

        ihan kiinnostustuksen takia olis kiva tietää sinusta sen verran että miten kehtaa tulla ehdottamaan edes tuollaista,että mikähän olet miehiä tai voithan sä olla nainenki mistäpä sinusta tietää,ikää varmaan löytyy? :D

        ja voisit itsekkin katsoa sinne peiliin ja miettii omaa osuuttas jos mies ei anna :)
        mulle poikaystävä antaa sillon kun haluan :)

        on se kyllä aika vitu jännä ku heti jos joku anonyymisti sanoo jotain vähänkin negatiivista nii heti kauhee miesten syyllistäminen, kun en edes ole mies.
        joo o, eiköhän tä ollu tässä.


      • Mikko89
        nainen29-- kirjoitti:

        tuolla aikasemmin yllätyin miehistä positiivisessa mielessä, mutta jotenki aina se toinen puoli tulee esiin teistä.

        ai jos nainen ei saa tarpeeksi seksiä,niin sitte käsketään menemään huoraamaan,mutta käypä niin päin että mies ei saa tarpeeksi seksiä niin haukutaanpa taas naiset lahnaksi yms.

        ihan vaan pieni neuvo kannattaa kattoa omaa pärstää sieltä peilistä ennen kuin lähtee yhtään mitään haukkumaan tai sitte sanomaan typeryyksiä.

        omasta tekstistä en voi muuta sanoa kun kysyin miehiltä neuvoa miten kannattais tässä asiassa toimia,mutta se taisikin olla virhe kun teitä erittäin typeriäkin löytyy vielä,mutta on tuolla ollut kyllä niitä posit.tapauksia.

        ihan kiinnostustuksen takia olis kiva tietää sinusta sen verran että miten kehtaa tulla ehdottamaan edes tuollaista,että mikähän olet miehiä tai voithan sä olla nainenki mistäpä sinusta tietää,ikää varmaan löytyy? :D

        Ääh, älä välitä tosta paskiaisesta.


      • nainen29--
        Mehrunes Dagon kirjoitti:

        ja voisit itsekkin katsoa sinne peiliin ja miettii omaa osuuttas jos mies ei anna :)
        mulle poikaystävä antaa sillon kun haluan :)

        on se kyllä aika vitu jännä ku heti jos joku anonyymisti sanoo jotain vähänkin negatiivista nii heti kauhee miesten syyllistäminen, kun en edes ole mies.
        joo o, eiköhän tä ollu tässä.

        ensinnäkin jos sinun ikä on oikeasti tuo 15:D niin en puhuis vielä mitään.

        ja negatiivinen palaute on tevetullutta tänne vaan minun maailma ei sitä kaada. kaikki on vaan palautetta, et ole tainnut lukea kaikkia juttuja tuolta,jos oisit niin olisit tajunnut jo tämän jutun tässä miksi meinaa vähän naurattaa.

        katson kyllä joka aamu peiliin ja tiedän mitä sieltä näkyy. mutta oikeen hauskaa kesän alkua ja toivottavasti sinun seksi elämäsi luistaa pitkään!!!


    • nainen29--

      mie olen ollut tänään kyllä tosi ilkeä!!! kai sitä joskus saa olla?

      :D

    • TrueNord

      Juup tierän tuntee, mie jaksoin kattella tollasta puol vuotta sit mie lähin, lähtiessäni huusin, se mitä kotonta ei saa sen kyllä kyliltä löytää, ja löysin nyt ollaan seurusteltu puoltoista vuotta,

    • E

      Mä käytän omaa kättä, jos miestä ei huvita tai on iltavuoroviikko. En oo tässä viimeisen kolmen vuoden aikana ottanu asiasta stressiä enkä aio otaakaan. Välillä saattaa mennä viikko välillä kaks, ettei tapahdu mitään.

    • lähetä viesti niin et pety ja saat riittävästi ja hieman päällekkin seksiä en pihtaa kunhan et kuvittele et vaan kiiltokuva-apinat/pukupellet osaavat hoidella naista oikein. olen keskinkertaista kehnommalla ulkonäöllä varustettu mies . autan sua varmasti kunhan kysyt.

    • shxxb

      "en petä miestäni. ja jos olisin yksin niin seksin takia en lähe noin kauas,löydän kyllä ehdokkaita lähempää:D"

      Varsin ylimielinen kommentti.

      "nytte tämä tyytyy ihaniin leluihin,tänään sain uuden postista ja oikeen odotan iltaa."

      Tuliko uusia toy story leegoja tjsp?

      nimim. "puute kaiken aikaa" kirjoitti:

      "Uskomatonta, ett nainenkin haluaa seksiä!
      Yleensä se on toisinpäin.
      Kun mies änkee päälle niin nainen sanoo jotta" mitä sä nyt taas...nukutaan nyt."

      Illan naurut :DDD tosiaan epäilyttää onko alottaja ees nainen. Ihme trolli

    • tosimies1982

      Hankaliin ongelmiin on miljoona vastausta...
      Ekana tulee mieleen et ehkäpä mies jännittää seksiä kanssasi ja kokee suorituspaineita. 3 voimakkaan orkun jälkeen puhkut seksihaluja, aikaa on jo kulunut ja mies alkaa olla tyydytetty.

      Mieti keinoja joilla saat parempaa tyydytystä vähemmällä vaivalla? Opettele saamaan orkkuja mahdollisimman helposti? Kehitä omaa masturbointiasi. eli älä pelkästään tyydytä itseäsi vaan opettele tyydyttämään itseäsi eritavoin ja kiinitä huomiota et sun tulee saada yhä pienemmin ärsykkein, yhä nopeammin ja jopa laadusta tinkimättä.

      Viihdytä itseäsi masturboinnilla ja tuo siihen uusia elementtejä vaikka masturboimalla kotitarvedildoilla. Käytä leikkimielellä mahdollisimman epäkäytännöllisiä leluja ja nauti siitä ajatuksesta että saat jopa sillä laitteella orkun. Kokeile varovasti viedä mies mukaan orgasmikouluusi, sopivasti kun kerrot puuhistasi hän saattaa kiinostua.

      Jos opettelet saamaan orkkuja pienemmillä ärsykkeillä saatat saada sängyssä yhä helpommin ja parhaillaan se voi olla et sulla palaa nalli kokoajan ja pommeja räjähtelee siellä sun täällä tämän tästä ja kun mies alkaa olla tyytyväinen, ni et itsekään tiedä montako orkkua olet saanut...
      Pesulla käydessäsi tulee muuten alapääkin kunnolla puhtaaksi kun pestessä kutsut vielä yhden, ni sykkiminen "availee" paikat vesisuihkulle. Eli ei seksuaalisuudessa ole mitään pahaa, ja voit tehdä siitä hieman hauskaakin ja värittää sillä elämääsi. Se voi olla vahvuutesi.

      Opettele myös seksuaalisuutesi toista päätä, hanki liian isoja ja haastavia leluja joilla ryydytät itsesi oikein kunnolla, niin että fyysisyys on voimakkaasti läsnä ja tulee "naitu" olo.
      Opettele omissa leikeissäsi saamaan orkkuja vaikka minkäläisessa rynkytyksessä, jättidildoilla, liian pienillä dildoilla ja liian hitaassa seksissä.

      Suosi lempidildoja ja leluja vain karkkipäivänäsi, vaadi että teet sen vaikeammin. Opettele saamaan vähän kaikilla keinoin ja tyylein.

      Opettele käyttämään ilolihaksia ja kun opit liikuttamaan ilolihaksi. Testaile että voitko saada orkun ilman käsiä ilolihaksia liikuttelemalla.

      Älä vaadi että kumppanin tulisi saada seksissä yhtä voimakkaita tuntemuksia kuin sinä saat. Tarkkaile muutoin et onko hän tyytyväinen ja jos joku vähän hiertää ni ota suihin yms. kiitokseksi. Kun otat suihin ni anna ymmärtää että sama saako mies tai ei, että teet sitä kiitokseksi ja riittää että se tuntuu hyvältä, hänen ei ole pakko laueta. Imuttele häntä joskus huvikseen ilman syytä ja seurauksia. Jos suihinotto on ok, ni anna ymmärtää et se on perussettiä, hyvänmiehen tyytyväisenä pitämistä.

      Mieti myös pukeutumistasi. Naisten oikeuksiin kuuluu arvostella toisten pukeutumistyyliä, mut pukeutua seuraavana päivänä itse yhtä "huonosti". Älä anna itsestäsi liian kilttiä mielikuvaa, koska et sitä ole. Ole rehti ja pukeutumisesi peilata persoonaasi kohteliaasti. Rumat koreilee vaatteilla. Anna seksuaalisuutesi pukea sinua. Mikä miellyttää vieraiden ukkojen silmää miellyttää myös omasi. Älä kysele hänen neuvoja. Ei ole pakko paljastaa, voi myös hakea erilaisia tyylejä, vaikkapa rock. Korosta nuorekkuuttasi ja sitä että sinussa on yhä virtaa jäljellä! Älä pukeudu vain kauniisti muiden mukana, vaadi joskus enemmän, purista itsestäsi tyylitajua ulos. Yritä tulla ulos persoonana.

      Älä ole kateellinen, anna miehen katsoa toisia. Ymmärrä että niillä kaikilla on tissit ja perse. Huolehdi terveydestäsi ja kohtuudella ulkonäöstäsi, luonto tekee valinnan ketä illalla nussitaan. Sinähän se olet toisena ja kumppani on se sinulle sopivin (tunne järki). Miehesi tekee samat valinnat, jos jotain toista ois kivempi polkasta oikeasti, ni siitä vain. Mut paluuta ei ole. Toista ihmistä ei voi omistaa, mut pakottavia rajoituksia voi esittää. Ehkäpä mies oivaltaa et mitä vapaampi hän on valitsemaan kumppaninsa, ni sitä paremmalta vaihtoehdolta sinä tunnut.

      Hyvä parisuhde on vapaus ja etuoikeus seurustella sen kanssa joka on itselle se paras ja oikea harkitusti. On vapaa lähtemään, mut ei halua lähteä, koska tässä on parempi olla. Jos mies lyö, nainen lähtee aina. Nälkä lähtee syömällä, nainen lähtee juomalla.
      Miehelläsi on sama vapaus kuin itselläsi, pidä huoli että varmistat parisuhteenne jatkuvuuden "joka" päivä.
      Tällä kaikella niuvoutunee vahva parisuhde mut ei oo häpeä harkita elämänsä arvoja. Kysy mieheltä joskus leikillään, et mitä tarttis et ero tulis. Mietiskelkää sitä ja kysyköön hän samaa sinulta.

      Naiset tykkää tästä?
      http://dl.dropbox.com/u/1671782/what-you-got-there.jpg

      miehet tykkää tästä?
      http://dl.dropbox.com/u/1671782/1-6.jpg

    • mäoonkolmekymppinen

      Voimia Nainen-29:lle ja toivottavasti homma vielä piristyy ettei käy niinkuin minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe