Renault Megane ei käynnisty

tuomainen

Elikkä minulla on Renaul Megane 98 1,6 kotia tultaessa sammutin auton normaalisti ja hetken päästä olin lähdössä
niin auto ei lähtenyt enään käyntiin ja taulussa palaa bensansuihkutus järjestelmän vikavalo ja kipinää ei tule käynnistyksen esto lähtee pois päältä. bensan paineen säädin vaihdettu. tulpat katsottu / vaihdettu. bensapumppu toimii.. mutta vika jatkuu

13

1913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • le patong v6

Kampiakselin asentoanturi voi olla syynä..

• megane00

Veikkaan myös tuota anturia, voi olla vain kosketushäiriö, eli kannattaa hieman heilutella. Omassa Meganessa tämä on aina auttanut.

• tuomainen

juu anturi katsottu ja mitattu ehjä oli myös liittimet putsattu...mutta eip toimi

• Rellumies
        tuomainen kirjoitti:

juu anturi katsottu ja mitattu ehjä oli myös liittimet putsattu...mutta eip toimi

Asentoanturin liittimen liikuttelu auttoi minulla hyvin Cliossa. Nyt on nyt myös Megane. Ilmoitathan tänne mikä vaivasi kun saat auton jälleen toimimaan. Kuinkas virtapuoli - > AKKU?

• tuomainen
        Rellumies kirjoitti:

Asentoanturin liittimen liikuttelu auttoi minulla hyvin Cliossa. Nyt on nyt myös Megane. Ilmoitathan tänne mikä vaivasi kun saat auton jälleen toimimaan. Kuinkas virtapuoli - > AKKU?

akku on kyl aika uus et ehjä pitäisi olla.
        pitäiskö tuon bensa pumpun sammua ennen käynnistystä ja startatessa lähteä uudestaan käyntiin ku tossa meganessa se huutaa kokoajan aika lujaan ääneen ihan kun kun se heittäis paineita pois jostain esim paineen säätimest..

• Rellujakuusollu

Minulla kahdessa eri Rellussa ollut tämä:

Maadoitusjohto liian lyhyt ja liikkuu moottorin myötä eikä käynnistynyt.
      R19 vm n. 99 ja
      R Megane 05 kun oli vuoden vanha.

• r19 valmistus lopetettiin -96

• Jep jep

Rellupojat ne vaihtaa kuulumisia.Hyvä että samoja vikoja löytyy niin löytyy apujakin

• kyl kyl

Olet täysin oikeassa. Kun kysyy neuvoja muilta relluilijoilta, niin isoltakin tuntuva vika voi olla helppo korjata. Toista se on eräässä japsissa, jossa on kaikenlaisia erilaisia vikoja, kuten kojelaudan halkeaminen pakkasella, kaasun jumittuminen pohjaan, pahoja ruostevaurioita jne jne jne...

• Bordermoor

Mulla on ollu sama käynnistysvika jo kahdessa autossa (2000 ja 2003) ja olen kuullut monelta muulta TYÖNTÄJÄLTÄ, että on törmännyt samaan vikaan. Kyllä Renaultin maahantuojan pitäisi jo OTTAA vika käsittelyyn. Mielestäni vika on sen laatuinen, että katson sen jo VALMISTUSVIAKSI. Ei ole mukavaa herätä aamuisin ja alkaa heti miettimään KÄYNNISTYYKÖ Rellu vai EI !!!

• "Ominaisuus"

Moni on päässyt "viasta" eroon, kunhan malttaa käynnistystilanteessa odottaa "ylimääräisten varoitusvalojen" sammumisen mittaritaulusta. Samaa ominaisuuttaa esiintyy useissakin automerkeissä ja malleissa. Häiriöherkkyys vaihtelee merkeittäin ja esiintyy satunnaisesti tai sitten on enemmän vakio.

• Kerran jätti

Täällä oli tänään myös mielenkiintoinen tilanne. Ajelin 10km matkan lääkäriin ja kun tulin 20 minuutin päästä autolle, ei se enää käynnistynyt. Starttasi komeasti ja kaikki toimi kuten pitää, mutta ei mitään eloa.

Hinattiin kotiin ja kotikadulla todettiin, että voishan tuota vetämällä koittaa käyntiin. Ja sehän käynnistyi heti. Sen jälkeen näytti toimivan normaalisti.

Jossain relluissa on aika vammanen ajonesto? Miten tämmösessa Meganessa 1.4 16V -00 mahtaa olla. Vai mikä tämän kepposen mahtoi aiheuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe