Joo eli oltas menos tänään kattoo noita samuraita ja kumpi ois parempi? Munmielestä samurai vaikuttaa ihan hyvältä vaikka jotkut väittää sitä kiinalaiseksi romuksi. Itseni mielestä vaikuttaa ihan hyvältä ja olen aloittelija 10 v että varmaan ihan hyvä ekaksi pyöräksi ja kumpi kannattaa ottaa?
Samurai 70cc tai 110cc
Samurait!!
5
152
Vastaukset
- Crossii
Nyt saankin ehkä tilauksesta samurai 125 crossin!
- YZF150
Kannattaa ostaa sellainen Minicrossi, jolla ei tarvi ajaa polvet suussa, sillä ajaminen ei ole mikään nautinto, jos näin on.
- Samuraiiiii!
No..... ihan sama en oo ihan 100% varma et saan sen samurai 125cc mut jonkun ainakin katotaan nyt.
- samurai 70cc
Ostin itselleni Samurai 70cc crossin ja olin ihan tyytyväinen siihen.Se on juuri sopiva. Mutta huomasin ajaessa että kun kaasu kahvan laittaa suunnilleen puoleen väliin niin se jää tavallaan lukkoon.Tietääkö kukaan kuuluuko sen olla niin?Muuten tosi hyvä!
- samurai 70cc
korjattiin se jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921766- 851252
- 1101123
- 71954
- 105901
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663