Olen siis tyttö, ja meidän luokalla on eräs poika kenen tiedän olevan ihastunut minuun. Oon saanut siltä tosi selkeitä merkkejä sen kiinnostukesta mua kohtaan, ja senpä takia oon yrittänyt tehdä sille selväksi, että ei kiinnosta!
Nimittäin mua ei todellakaan kiinnosta tää poika, sillä oon ihastunut yhteen toiseen, joka on aivan ihana verrattuna tähän mun ns. ahdistelijaan..
Silti tää ahdistelija poika jatkaa vaan aina tätä sen käytöstään, ja alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään ja oon samalla myös tosi vihainen sille. Tästä syystä mä pelkäänkin, että mitä jos mä olenkin ihastunut tähän ahdistelija poikaan?! Vaikka tiedän että en ole, mutta kun vihaan sitä, niin eiks viha yleensä oo niinkun rakkautta..? Se ärsyttää mua enkä oikein tiedä pidänkö siitä mun itseni tietämättä, vai vihaanko sitä oikeesti. Ja entäs tää mun oikea ihastus??
Noh, jos vaikka katselen koulussa tätä mun oikeaa ihastusta, niin silloin tää ahdistelija poika tulee hieman mustasukkaiseksi, ja alkaa käyttäytymään silleen "oudosti." Sit kaikki ihmettelee et "Mikä sulla on?"
Vaikka mä tiedän, että se varmaan johtuu just mun ihastuksesta ja minusta.
Tuntuu siltä etten voi edes katsella mun oikeea ihastusta, sillä jos edes vähänkään vilkaisen siihen päin, niin tuntuu että se toinen ns. "suuttuu."
Eli kysymys kuuluu: Miten mun pitäis tehdä tän ahdistelijan kanssa, ja miten taas edetä mun oikean ihastuksen kanssa?
Sillä tää on oikeesti tosi inhottavaa! :/
Ahdistelija, sekä oikea ihastus
tyttönen
2
134
Vastaukset
- Suoraan vaan
Sano sille suorasn et lopettaa sen "ahistelun"
- potari
Anna kummallekkin pilluu, niin ei tuu paha mieli kenellekkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648