Olen siis tyttö, ja meidän luokalla on eräs poika kenen tiedän olevan ihastunut minuun. Oon saanut siltä tosi selkeitä merkkejä sen kiinnostukesta mua kohtaan, ja senpä takia oon yrittänyt tehdä sille selväksi, että ei kiinnosta!
Nimittäin mua ei todellakaan kiinnosta tää poika, sillä oon ihastunut yhteen toiseen, joka on aivan ihana verrattuna tähän mun ns. ahdistelijaan..
Silti tää ahdistelija poika jatkaa vaan aina tätä sen käytöstään, ja alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään ja oon samalla myös tosi vihainen sille. Tästä syystä mä pelkäänkin, että mitä jos mä olenkin ihastunut tähän ahdistelija poikaan?! Vaikka tiedän että en ole, mutta kun vihaan sitä, niin eiks viha yleensä oo niinkun rakkautta..? Se ärsyttää mua enkä oikein tiedä pidänkö siitä mun itseni tietämättä, vai vihaanko sitä oikeesti. Ja entäs tää mun oikea ihastus??
Noh, jos vaikka katselen koulussa tätä mun oikeaa ihastusta, niin silloin tää ahdistelija poika tulee hieman mustasukkaiseksi, ja alkaa käyttäytymään silleen "oudosti." Sit kaikki ihmettelee et "Mikä sulla on?"
Vaikka mä tiedän, että se varmaan johtuu just mun ihastuksesta ja minusta.
Tuntuu siltä etten voi edes katsella mun oikeea ihastusta, sillä jos edes vähänkään vilkaisen siihen päin, niin tuntuu että se toinen ns. "suuttuu."
Eli kysymys kuuluu: Miten mun pitäis tehdä tän ahdistelijan kanssa, ja miten taas edetä mun oikean ihastuksen kanssa?
Sillä tää on oikeesti tosi inhottavaa! :/
Ahdistelija, sekä oikea ihastus
tyttönen
2
131
Vastaukset
- Suoraan vaan
Sano sille suorasn et lopettaa sen "ahistelun"
- potari
Anna kummallekkin pilluu, niin ei tuu paha mieli kenellekkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949