Regaskoko ja vaikutus ajamiseen?

Skootterikuume

Maksiskootterikuume iskenyt ja käytettyä olen näin alkajaisiksi katsellut,esim. Kymco Grand Dinkiä 250 tai uudempaa Sym Citycomia 300, mielipiteitä näistä?Symissä rengaskoko 16 mutta mikä Kymcossa ja kuinka suuri vaikutus koolla on ajettavuuteen huonommilla teillä-skootteri tulee käyttöön reilusti napapiirin pohjoispuolelle ja täälläkin näitä isompia monttuisia teitä riittää.

Rahaa skootteriin olen valmis laittamaan max n. 3500, ehdotuksia mikä siinä hintaluokassa paras, ja moottoriko min 200 ja max 350-moottoripyöräjoista piikillä sen verran aikaa että pitää pienemmillä alkaa harjoitella ja poistaa kuumetta:-)

Omaa skootteriakin saa tarjota jos myyntiin olisi minulle sopivan kokoinen tulossa. En ihan vanhaa halua eli pitää ns.moottoripyörän näköinen keula löytyä eikä kilometriä ihan kymmeniä tuhansia takana.

4

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molempia pelejä ajaneena kallistuisin Citycomiin... toki GranDink:n on soiva peli mutta rupeaa olemaan vaan aika vanhoja verrattuna Symiin... ja jos kuljettajalla on hiukankaan pituutta niin Kymcosta loppuu jalkatila jota taas Symissä on "riittävästi"
      Koeaja kumpainenkin niin huomaat erot ja ominaisuudet mitkä kumpaisessakin löytyy...

• Ketjn aloittaja

Päädyin Suzuki Burgman 250 vm 99, hiukan yli kymppitonni ajettu ja täällä pohjoisessa ollut, nyt itsellä ollut viikon ja tyytyväinen olen ollut, sain "ylimääräisen" huollonkin tehtyä kun en varma ollut edellisen huollon jäljiltä. Mahtavaa olla tämmöisen omistaja, mukavinta hommaa niin sanotusti housut jalassa suoritettuna...

Mutta asiaan, onko pappaskootterilla tietoa mistä saisin tuohon Burgmanniin Givin korkeamman pleksin, nyt paikalla normi pleksi ja kypärän sisälle tulee kaikki äänet ja tuulet--jos ei Givin ole hyvä niin mikä olisi parempi pleksi ja mistä saisi ostettua? Yritin goolettamallakin löytää kyseistä Givin pleksiä myyvää ulkomaista firmaa mutta en löytänyt, apua asiaan?

• atlantic

www.tori.fi palstalla löytyy myös muutma kiinnostava....

jos lapissa ajelet niin 16 on silloin parempi

• atlantic

jos oikein muistelen niin kymco on tehnyt hondalle moottoreita ja sym käyttää yamahaa...mutta tämä tieto vuosien takaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      105
      4530
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3250
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2942
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2432
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2166
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1809
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe