Mua häiritsee mun paino, kun mulle tulee sellanen olo aina välillä et haluun olla laihempi. Oon 14v. -98 pituutta 165cm ja painoni on 41.5kg. tiiän et oon aika laiha painoo vois olla lisää. Mu en voi ajatuksille mitään. Sit mua häiritsee mun maha kun se onsellanen ika löysä ja haluisin et se ois seilleen kiintee.
PAINO!!
1223456789
3
65
Vastaukset
- dhdhd
VOOII vitun urpo!! SÄ oot anorekstikko. Saatana mee helvetti ja syö paljo enemmä.h
- Minä vaan
Voi että oikeesti!
Mä oon 14, 166cm ja painan 56 kiloo, enkä oo mikään paksu.
Mul on kaverikin joka on 152cm ja painaa 35 kiloo, eikä se oo sitä mieltä et se o paksu ja eikä ookkaa koska se alipainonnen mut sentää tajuu, niinku ei eräät.
Mutta saat minulta kaiken tuen ja kannattaa sitten vähentää herkkujen syöntii ja liikkuu enemmän tai sit vaa unohtaa huolensa ja lihoo. - en osaa laskea...
Painoindeksisi on 15,24 eli olet liian laiha D:
Ala syömään tai kuihdut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2213218Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard202328Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3222027SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän791992Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081911Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251731Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.311628Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue311439Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1221314Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301190