Moi! :) apua en tiedä miten tän selittäis mutta mulla on ihan kamala vauvakuume ja olen 22. Haluaisin tehdä lapsen vaikka heti mutta mieheni ei halua vielä. Olen lopettanut pari kuukautta sitten pillereiden syönnin ( mieheni ei tiedä mitään asiasta) ja olen ajatellut että kun jossain vaiheessa tulen raskaaksi niin kerron miehelleni vasta vkon 12 jälkeen ettei aborttia voi tehdä. Eli kuinka väärin on tehdä salaa lapsi? Ja jos tulen raskaaksi niin mites sitten joudunko kertomaan jollekkin etten ole syönny pillereitä ja saako mieheni tietää siitä jotenki? Ja kuinka muuten ajattelette asiasta?
onko tämä väärin???
5
140
Vastaukset
- on väärin
Sinuna jättäisin asian niikseen. Et voi valehdella miehelle asiasta, eikös parisuhde perustu luottamukseen ja rehellisyyteen?
- Järki peliin
Vaikka kuinka vauvakuume olisi, niin tuollaista ei pitäisi miehesi tietämättä tehdä. Ajattelepa tältä kannalta: oletko tarpeeksi kypsä äidiksi, kun teet tuollaista toisen selän takana? Olen sitä mieltä, että äidiksi oikeasti valmis ihminen osaa myös aikuisen tavalla keskustella asiasta puolison kanssa.
- .
Totta kai on väärin tehdä salaa lapsi jos toinen ei lasta halua, toki muutoin asian salaa tekeminen on väärin!
Miten asiasi liittyy palstan aiheeseen, lapsettomuuteen???
Etkä todellakaan ole kypsä äidiksi jos moisia edes ajattelet... - väärin on ?
Ymmärrän sinua, mutta ajattele nyt kuitenkin tuon tulevan uuden ihmisen puolesta. Entä jos hän joutuu vaistomaan että isä ei ole koskaan häntä halunnnut. Silloin tuo tuleva ihmien voi kärsiä asiasta vaikka nuorena ja edessä on rikkinäinen elämä. Kyllä olis ihanne, että molemmat vanhemmat ovat pelissä mukana, ja mitä moinen temppu vaikuttaa parisuhteeseenne. Se voi saada pahan luottamuspulan ja lommon keskinäiselle suhteellenne.
Kyllä viimmeistään nyt sinuna ottaisn asian ihan rehellisesti puheeski miehesi kanssa.
Jos olet jo raskaana niin aborttia en kehota tekemään. Kyllä avoimuus ja rehellisyys näin tärkeässä asiassa on paikallaan ja muutenkin. - ....
Aika kuvottavaa. Juuri tämän vuoksi tulisi mies vapauttaa elatusmaksuista, jollei häntä ole kuultu aborttiin liittyen tai mies on vaatinut aborttia eikä nainen sitä halua tehdä. Eli: sen minkä itse haluat, itse myös maksat.
Tämä nyt lähinnä sen takia, että 12 vkolla asiasta kertoessasi, äijä lähtee lätkimään oitis. Raukka joutuu elareita maksamaan huijattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376