Mikä tyttojä kiihottaa?

poika15vvvveee

Niin mikä tyttöjä kiihottaa? :)

83

6604

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynytTyttö14

      jopa sekin ettei heti jauha "älä puhu noin pervoja!" -.- mutta etenkin se että painat minut seinää vasten ja sinulla seisoo... että kosketat ja sanot haluavasi minua.. Ottaisit minua ja suutelisit helvetin kiihkeästi kaulasta vartalosta ja huulista..... (;

      • hot boy 16

        Voinko kokeilla sulla? ;)


      • kyllästynytTyttö14
        hot boy 16 kirjoitti:

        Voinko kokeilla sulla? ;)

        voih kuule sovitaan vaan milloin... (;


      • Anonyymi

        Ois kiva olla sun kanssa.


      • hot boy 16 kirjoitti:

        Voinko kokeilla sulla? ;)

        kyllä. Antaudun sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva olla sun kanssa.

        Kiva. Antaudun sulle. Et pety.


    • Hehee...

      Lantiosta kiinni ottaminen ja kaulaan suutelu

    • tyttö15;)

      niinkuin toi yllä oleva tyttö sanoki, nii se on aina ihanaa ku poika tulee ja vie halailee ja suutelemaa seinää vaste ..

      • Axe<3

        Epänormaali? Tuskinpa ;)


      • hot boy 95

        Ootko vapaa ? ;)


    • VinkkiVeikko12

      Kakka

    • 2mielinen :D

      kaksimielinen huumori joka ei kuitenkaan mene liiaksi pervoiluksi

    • Kaakaoautomaatti

      Kerran ku olin ollu yhen suositun pojan kaa 2 viikkoo nii (oon vielki :p) nii se paiskas aika kovaa mut sienää vasten pihalla otti lantiosta kii ja suuteli leikkisästi :3 Se oli kyll aika kovana mutt se käyttää verkkiksii nii ei sitä ois huomannu jos se ei olis ollu nii lähellllll

    • tyttö15vvvveee

      TÄSSÄ KAIKKI:
      -poika työntää tytön seinää vasten ja suutelee
      -katsominen suoraan silmiin ja hymyileminen
      -takaa päin halaaminen
      -kädet tytön lantiolla
      -hiplailu
      -stondis (toimii aina)
      -puhumalla kaksimielisesti tai sanomalla esim"haluun sua"
      -olemalla hyvin lähellä kasvoja (kasvokkain)

      • ååiptt

        Stondis toimii aina? Mulla on just mieletön aamustondis, tuu tänne uuuuuhhhhh


      • ååiptt

      • Viveca1

      • ååiptt
        Viveca1 kirjoitti:

        Just tommosen haluisin laukeavan mun tisseille :)

        Kysy vaan


      • Juujuujuujuu

        Onks toi sun? Tollasen ku sais sisälle... Tai suuhun ;)


      • Viveca1 kirjoitti:

        Just tommosen haluisin laukeavan mun tisseille :)

        Ois kivaa ja kaunista laeta Sulle


      • Juujuujuujuu kirjoitti:

        Onks toi sun? Tollasen ku sais sisälle... Tai suuhun ;)

        Saat sen , miten haluat. Ois kivaa ja siistiä. Ota mut.


    • nuolijapoika

      Kun suudelette, työnnä kieli tytön suuhun ja pyörittele sitä siellä.
      Puristele rintoja kovakouraisesti.
      Jos ime nännejä, muista käyttäää hampaitasi nännien puriskeluun.
      Jos nuo eivät saa tytön alapäätä kostumaan, on tyttö Frigidi eli sukupuolisesti kylmä

      • rintojenpuristelia

        Jooo noin sen pitää mennä ja nuole tytön tissejä ja lähentele ja vähän saaa ahdistella jos tuntee tytön hyvin ei h ota ilo irti ISOJEN TISSIEN PURISTELUSTA.


    • kauheessaPuutteessa

      kiihottaa se kun näkee että pojalla tekee hulluna mieli,.. näkee sen tiiviin katseen ja sen kuinka silti se yrittää peittää himoaan... luoja se saa minut villiksi.. se saa minut toden teolla härnäämään pojan haluja niin että se käy kimppuuni (;

      • yksinäinen poika

        No huh huh...tulipas kuuma yhtäkkiä...O.O


      • kauheessaPuutteessa
        yksinäinen poika kirjoitti:

        No huh huh...tulipas kuuma yhtäkkiä...O.O

        ja miten sinulle tuli kuuma? (: voi minun kai pitää riisua sinut että olosi helpottuu? (;


      • yksinäinen poika
        kauheessaPuutteessa kirjoitti:

        ja miten sinulle tuli kuuma? (: voi minun kai pitää riisua sinut että olosi helpottuu? (;

        Joo varmaan:O


    • tyttöööö14

      alko kiihottaa jo ku luin näitä (; mutta siis kyllä ykköseksi menee se että työntää tytön seinää vasten ja suutelee! ite en kauheesti tykkää jos joku kattoo iha läheltä nii sit huomaa kaikki kasvojen virheet :DD:d oonko epänromaali?

    • kauheessaPuutteessa

      ´kiihotun siitä kun/jos poika koskettelisisi omistavasti.. kovasti ja samaan aikaan hellästi.. niin uh! (;

    • mjaah;)

      Mua kiihottaa se kun poika heittää sängylle ja tulee itse päälle...kaulan suuteleminen ois plusssaa :)

    • n4ncy

      -kaulan suuteleminen
      -kaulan/niskan hento näykkiminen
      -se tietty katse
      -kädet lantiolla
      -hiuksien silittely
      -rintojen koskettelu/hyväily

      en ite tykkää yhtään olla ahdistettuna seinää vasten.. Tai että vaan katsotaan likeltä kasvoja.. Ja ei hemmetti kyllä saa mm tekstatessa selittää hempeitä mutta EI kasvokkain.. lähinnä hirveen ällöttävää sellanen klisee.. eli tykkään enempi että se vuorovaikutus/keskustelu käy katseen ja kosketuksen kautta eikä puhumalla.

    • sloggi on paras!!!

      oon ysillä ja ainakin mua kiihottaa kahella meiän luokkalaisella kundille ku niillä pullottaa kikkeli vasemmassa farkun lahkeessa, pikkarit kostuu sillon tosi hyvin.

      • Tyttö15vv

        Sama täällä :)


    • eiseväärinoo

      Jätkät tehkää näin:
      kiihkeä katse tyttöön ja omistavan hento työntö seinään päin tai sängylle siinä suuteluakaulalle ja suutelua kielen kanssa, muista hyväillä tytön vartaloa! osa tytöistä tykkää myös siitä kun poika nuolee tytön alapäätä (esim minä) kiihkeää rakastelua haluamalla tavalla. muista merkitä tyttös ;) josseí kaulalle niin vähän alemmas;) if u know what i mean. mut muistakaa kaikki et päällä on aina hauskempaa ;)

      • Elisiismitä

        Ai se on hauskempaa et poika on pääl vai tyttö makaa pojan pääl? mua kiihottaa ainakin se jos tyttö makaa mun päällä


    • mpzii

      Niskan ja kaulan hiplailu
      Seinää vasten työntäminen ja kädet takataskuun
      Se stondis
      Kailen kuiskaamimen iha kiinni korvassa
      Kaulan suutelu
      Rintojen hyväily

      Kerran elämässäni oon seurustellu ns. Kunnolla .
      Kaikki vaan aina kaatuu mun rumuutrrn tai läwkiyteen :D

      • peniskovana

        Ei haittais mua


    • njais

      se riittää kun poika tulee päälle makoilemaan ja alkaa suutelemaan ja kun suudelma on tarpeeksi pitkä niin jo alkaa kiihottua, varsinkin kun on ensin katsottu vaikka elokuvaa tai muuten vaan oltu lähekkäin ja juteltu ja tietenki kaikki nuo aikasemmatkii

    • Pienetjahennot

      Riittää se et poika laittaa käden reidelle

    • laisnsbskslsns

      Riittää ku poika sanoo "moi" okei ei ny iha. Pitää sen olla komeeki

    • uhahoh

      Ääää kiihottuu näitä lukiessa siispä kysyn pannaanko jo ?

    • jaoabzks

      Jos pitä sillee tietyl taval bebast kii samal ku suutelee tai sit se stondis♡

    • 244544

      Mulle tulee stondis näitä lukiessa ;)

      • GGpoika

        Mullekki xD


    • GGpoika

      Haluisin panna jotaa söpsyy tyttöö.

    • Kiihottunutblondi

      Kiihottavaa ois jos joku poika esim koulun jälkeen halais sua takaapäin ja sit työntää sut seinää vasten ja suutelis...Voi luoja se ois taivaallista.Terv kiihottunut blondi keski suomest

      • Teen sen sulle, jos haluat.


    • Ahhhhhh

      Seksikkään näkönen selkä on kaiken a ja o..

      • ututrurt

        Mulla on. Ja sykkivä penis


    • Tyttö13vuotta

      Mua kiihottaa ainakin kaulan suutelu ja rintojen hyväily;) row

    • Futarityttö15

      - Niskan hyväily/suutelu
      - Takaapäin tuleva halaus
      - Raju suutelu ;)
      - Stondis
      - Seinää vasten työntäminen
      - "se" katse

    • TörkeeStondis

      Törkee stondis. Tulisko joku jeesaamaan kädellä tai suulla? Myös pillu kelpaisi kyllä.

    • pilluhullu

      ykköseks menee se kun poika nuolee alapäätä...

    • wqwew

      Mua oksettais jos jollaki pojalla olis stondis mun lähellä D:

      • sdfvdsrfg

        No voi vitun neiti hienoperse kermatissi... vai ootko poika sittenkin.


      • wqwew

        Sen oksettavampaa asiaa ei voi olla. Paitsi tissit.
        Olen ihan 12-vuotias tyttö. :)


      • rfgrgbgtb

    • Yäääähhh

      ei vittu ku alka stondaa ku lukee näit XDDD

      • 15vNeitsyt

        Mulla myös :D


    • sydännnnnnnnnnnnn

      Mulla alkaa aina sydän jyskyttään jos joku poika esim. Vaikka tulee mun viereen niin että olkapäät koskettaa

      • söpööö

        Mulla kans ja myös silloin Kun poika taputtaa mun olkapäätä tai tönäisee leikkimielisesti kyynerpäällä mun ihastus tekee näin tosi usein se on jotenki semmosta ihanaa ;)


    • pane

      Rupes panettaa ihan järkyttävästi ku kuin näitä t: 15v tyttö ;)

      • Ois kiva panna sua.


    • jenbsu

      Hyvän näköne jätkä tulee takaa päi halaa ja työntää seinää vaste ja suutelee leikittelevästi ja kuiskaa "haluun sua" se jos joku olis ihanaa. Ite etin täl hetkel seuraa jonka kaa pitää hauskaa oon mustahiuksine tyttö pk-seudult semi nätti ja kaikki mun frendit ainaki sanoo et mul on hyvä perse ja plus oon laiha jos on kiinnostusta nii pyytäkää vaik snäppii tai jotai

      • Kikikikkik

        Kiinnostaa, anna kik? :)


      • jenbsu

        Jenshui on mun kik


      • jenbsu

        Tuu kikkalee kosk tylsyys


      • erfewrtg

      • sfsrdg

    • dssdef

      Varmaan niitä kiihottaalähinnä tunteista puhuminen ja se, että he ovat kiihottavia eli ihailuna oleminen. En usko että tyttöjä koskaan tosissaan panettaa fyysillisesti. Ei naiset oo semmosia elukoita. Miehen osa on haluta, naisen homma olla haluttu. Mies tykkää siis haluamisestaan, nainen haluttuna olemisesta.

    • kiihottunu14vtyttö

      daamm ku poika työntää sut seinää ja tulee iha kii ja pussaa kaulaa ja huulia ;) tai jos poika heittää sut sängylle ja tulee ite päälle ja laittaa käde pilluu aah ihanaa ;)

    • Tyttö16w

      No siis. Ku oon tällane animen rakastaja. Esim. Se et poika halaa takaapäin ja tunnet sen kovan kalun. XD lol ja just se ku se laittaa sut seinää vasten. Tosin mä oon pan, joten mulla ei oo nii välii sil sukupuolel. Mut se et jos pojan kaa olisin nii pervot puheet sytyttää ja pieni sellanen ns. Pakottaminen. Ei oikeesti saa tietty palpttaa. Mul on kokemuksia oikeasta pakottamisesta. Ei oo kivaa. Mut mulle ainaki noi alussa mainitsemat on iha kivoi. :3 oon 16w tyttö. Et juu..mietin vaan et miten hitos päädyin tänne? XD

      • Tyttö16w

        *pakottaa


      • Tyttö16w

        Ja sit ku oon itse tällanen arka jalka..enkä uskalla sanoa ei niin se on aika helppo sit päätellä mihin sen yleensä johtaa. Mä pidän siis sellasista aroista pojista , siis ujoista, mutta jotka kummiski osaa sit lopulta näyttää sen rohkean kovis puolensa just sulle ja sit se vaan on niin söpöä ja ihanaa. :3 kuolen


    • 10v

      kiihotttaa kun mun koira tulee yöpaidan alle nuuskimaan kun istun sängyllä jalat ristissä alla täytyy työntää se pois kun meinaa tilla pissat alle:)

    • Kauha-Guru_

      Raiskaaminen, tieteellisesti todistettu juttu uskokaa tai älkää!

    • sexygirll

      ite rakastan kun poika suutelee kiihkeästi ja hipelöi tissejä. Ja se on plussaa kun jätkällä seisoo ;)

      • jäbä16wee

        No nyt alkoi seisoo, kun ajattelin. Mä haluisin takaapäin tulla hiplaa tytön rintoja ja kostuttaa sormenpäät ja niillä nännejä pyöritellä. :)

        Samalla seisovaa kalua voi painaa tytön pakaroita vasten. :)

        Meidän koulussa on tyttö, kellä paidan läpi näkyy hyvin nännit ja haluisin, mut en uskalla ees jutella. :(


    • sfdfgsdfgdfg
      • ertgeyertyerty

        4.52-kohassa kitaristi vissiin heikosti vilkasee vasemmalle ja seuraavan sekunnin aikana keltapaitane ukko oikealle, eli hän vissiin tarkistaa mitä kitaristi vilkaisi. Tähän olen tallennetta toistelemalla päätynyt.
        Eli sitä violettipaitasta unelmointiin vajonnutta blondia hän kai vaivihkaa katsahti


      • katseleerakastaan
        ertgeyertyerty kirjoitti:

        4.52-kohassa kitaristi vissiin heikosti vilkasee vasemmalle ja seuraavan sekunnin aikana keltapaitane ukko oikealle, eli hän vissiin tarkistaa mitä kitaristi vilkaisi. Tähän olen tallennetta toistelemalla päätynyt.
        Eli sitä violettipaitasta unelmointiin vajonnutta blondia hän kai vaivihkaa katsahti

        Ei, vaan kitaristilla pullotti puntissa, kun vilkaisi sitä keltapaitaista unelmaa, kuka oikealle katsoi.

        Kun se lilapaitainen kuka on kameran kanssa, on keltapaitaisen oikealle katsovan miehen tyttöystävä.


    • jami_tuominen

      Löylykauha perseeseen ou jee vittu saatana
      xDDD

    • Anonyymi

      -työntää tytön seinää vasten ja suutelee
      -halaa takaapäin
      -puhumalla kaksimielisesti

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe