make-75 bannaa ilman syytä Kirkkokahvilassa

BlueSkiesAhead

Tänään 24.4. n. klo 19.30 sefu make-75 bannasi minut Kirkkokahvilasta ilman syytä. Yhtään asiatonta kommenttia en ollut tuolloin sanonut ja paikalla oli useita käyttäjiä todistamassa tilannetta. Olisi kiva tietää perusteluja, miksi näin. Vai rangaistaanko tässä järjestelmällisesti vanhoista synneistä? Seriffit näköjään mielivaltaisesti tyhjentävät Kirkkokahvilaa, jottei siellä vahingossakaan ehdi syntyä keskustelua - sitten ihmetellään, miksi on niin hiljaista ja porukka ei viihdy. Kenen idea on jokin olematon "ikibannilista", jotta tietyt nimimerkit bannataan heti nähtäessä, vaikkei mitään välitöntä syytä siihen ole?

Make-75:n toimintatavat huomioon ottaen tähänkään ei tule minkäänlaista vastausta, selvitystä tai perustelua.

Turha tulla kenenkään muun seriffin tähän väliin (EvilCat esim.), haluan perustelut suoraan make-75:ltä. Mikäli ketju poistetaan tai asianomainen jättää vastaamatta, mitään perusteluja tai oikeutusta ei banneille ollut ja toiminta on hyvin kyseenalaista ja sääntöjen vastaista. Ylläpitoa informoitu.

18

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make bannasi mut tänään, koska sanoin sen bannanneen yhden käyttäjän ilman, että se oli sanonut yhtään mitään. Otti kai arvosteluna..jota se olikin. Mutta tuskin bannin syy. Se ei ole kerta sääntöjen vastaista.

    • Make-75 on bannannut meikäläisenkin pariin otteeseen ilman mitään syytä.

      Ensimmäisellä kerralla olin kirjoittanut toiselle keskustelijalle, että eihän bannin syiden kyseleminen ole sefun kiusaamista. Välittömästi sen jälkeen make-75 antoi minulle 24 tunnin bannin.

      Tänään huomasin yllätyksekseni saaneeni uuden bannin mitä ilmeisimmin samaiselta make-75:ltä, jolle en muuten ole eläessäni kirjoittanut sanaakaan. Jos jollakulla on kopioida loki viimeisistä viesteistäni ennen bannia, annan täydet valtuudet julkaista sen.

      Make-75 voisi olla mies ja kertoa reilusti, mistä ihmeestä näissä banneissa on kyse. Sitä tuntuu ihmettelevän nyt aika monikin.

      • Tässä ruutukaappauksessa make-75 kertoo kiemurrellen syyn bannaukseen:

        http://imageshack.us/photo/my-images/708/seriffi1.jpg/

        "huuone (sic) on uskonnosta puhumiseen"

        Tämä olikin uusi sääntö, että huoneessa saa puhua täsmällisesti, vain ja ainoastaan sen nimen velvoittamasta aiheesta. Jos tästä poikkeaa, saa bannit surutta ja varoittamatta. Ei sitten muuta kun muitakin chat-huoneita ratsaamaan... Meniköhän nyt ihan oikein, make-75? Kovin yritin herätellä keskustelua ja kysyä asiallisesti syitä näin väljään sääntöjen tulkintaan, mutta melko heikkoa on sefujen osallistuminen tärkeisiin kehityskeskusteluihin ja sääntöjen perinpohjaiseen selventämiseen, jotka nekin tuntuvat vaihtelevat suuresti, sefusta riippuen. Tällaista tänään, ja eilen ja huomennakin varmasti.


      • Joku joka
        BlueSkiesAhead kirjoitti:

        Tässä ruutukaappauksessa make-75 kertoo kiemurrellen syyn bannaukseen:

        http://imageshack.us/photo/my-images/708/seriffi1.jpg/

        "huuone (sic) on uskonnosta puhumiseen"

        Tämä olikin uusi sääntö, että huoneessa saa puhua täsmällisesti, vain ja ainoastaan sen nimen velvoittamasta aiheesta. Jos tästä poikkeaa, saa bannit surutta ja varoittamatta. Ei sitten muuta kun muitakin chat-huoneita ratsaamaan... Meniköhän nyt ihan oikein, make-75? Kovin yritin herätellä keskustelua ja kysyä asiallisesti syitä näin väljään sääntöjen tulkintaan, mutta melko heikkoa on sefujen osallistuminen tärkeisiin kehityskeskusteluihin ja sääntöjen perinpohjaiseen selventämiseen, jotka nekin tuntuvat vaihtelevat suuresti, sefusta riippuen. Tällaista tänään, ja eilen ja huomennakin varmasti.

        On täysin laitonta laittaa kuvakaappaus keskustelusta yleiseen jakoon ilman KAIKKIEN kyseisessä keskustelussa näkyvien henkilöiden suostumusta. Ilmoitan asiasta.


    • Missä järki?

      Melko kummallista meininkiä tosiaan. Mitä järkeä on chatissa, jossa ei saa keskustella?

    • sivustaseuraajaaaa

      ...make-75 edustaa taas... nimimerkki t112s esitti oudoksuntansa, kun seriffien läsnäolo tukahduttaa kaiken keskustelun kirkkokahvilasta... make-75 hiljensi...

      jälkipyykkiä sen jälkeen, kun make-75 antoi taas t112s:n puhua, aika viattomasta lauseesta bannasi: http://oi50.tinypic.com/ay3h1s.jpg

      make-75 ei tosiaan kestä kritiikkiä... asiallistakaan.. ammattitaidoton kaveri

      • Kieltämättä ylireagointia Makelta ainakin noiden kuvankaappausten perusteella. Kaikille sitä sefun oikeudet annetaankin.

        Tälläinen toiminta vain pilaa koko huoneen.


      • Joku joka

        On täysin laitonta laittaa kuvakaappaus keskustelusta yleiseen jakoon ilman KAIKKIEN kyseisessä keskustelussa näkyvien henkilöiden suostumusta
        Ilmoitan myös Teidätkin.


      • Joku joka

        On täysin laitonta laittaa kuvakaappaus keskustelusta yleiseen jakoon ilman KAIKKIEN kyseisessä keskustelussa näkyvien henkilöiden suostumusta


      • Joku joka

        On täysin laitonta laittaa kuvakaappaus keskustelusta yleiseen jakoon ilman KAIKKIEN kyseisessä keskustelussa näkyvien henkilöiden suostumusta


    • sivustaseuraajaaaa
      • Joku joka

        On täysin laitonta laittaa kuvakaappaus keskustelusta yleiseen jakoon ilman KAIKKIEN kyseisessä keskustelussa näkyvien henkilöiden suostumusta


    • sivustaseuraajaaaa
      • Joku joka

        On täysin laitonta laittaa kuvakaappaus keskustelusta yleiseen jakoon ilman KAIKKIEN kyseisessä keskustelussa näkyvien henkilöiden suostumusta


    • Ei näin.

      Uskomatonta käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Outoa että on päässyt moderaattoriksi. Tuskinpa tuota kauaa kestää enää.

    • ex Allermedian seur

      Antakaa nyt helvetti "potkut" makelle ja evilcatille. PILAA MUIDEN CHATHETKET! EI OLE KAIKKI KOTONA HEILLÄ!!

      T. Ex Allermedian (suomi24, seiska, ja jotain muuta shaissee) seuraaja

      • sivusta.katsellut

        Naurettavaa juttua aikuisilta henkilöiltä ollut jotka itse aikoinaan aiheuttivat sekasortoa kyseisessä huoneessa :D ne sefut toimi niittenb ohjeitten mukaan mitä oli saaneet korkeemmalta taholta. Kyllä teidät tietyt siellä tunnettiin ja teidän touhut. Vittu että huvittaa lukea näitä jälkeenpäin :D


    • Anonyymi00015

      Taitaa olla kaikissa huoneissa "sekoittajia"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe