Tossa kyssäri olikin. Miksi kani ottaa hampailla kiinni pienestä muovi rasiasta ja nakkelee minne sattuu? On tehnyt ihan vauvasti asti tuota. Joskus oon yrittänyt tarjota pellettejä muovi astiasta mutta heti on ruuat poissa kupista....
Miksi kani tykkää nakella muovisia rasioita?
6
137
Vastaukset
- 5 Hermua
Taitaa pitää virikkeenä kippoa.
- erään kanin omistaja :D
Moi!!!
Meidänkin kani tekee aivan samalla lailla! Se on kaneille hauskanpitoa ja muutenkin varmasti jännää! Ajattele jos olisit itse kani eikä olisi paljoakaan tekemistä, niin kai nyt jotain hauskaa pitää keksiä!!! :D Kannattaa ostaa eläinkaupasta esim faunattaresta, jokin kiva kaninlelu niin jos kani rauhottuisi! Meidän kani tykkää myös heitellä ja nakertaa esimerkiksi tavallisia vessapaperirullia/talouspaperirullia! Tämä on siis aivan tavallista!!! Ruokakupiksi kannattaa hankkia esimeskiksi jokin vahva ja painava astia (meillä vanha tuhkakuppi joka on pesty huolella. Se on paksua lasia!) Terveisin: erään kanin omistaja :D - erään kanin omistaja :D
Moi!!!
Meidänkin kani tekee aivan samalla lailla! Se on kaneille hauskanpitoa ja muutenkin varmasti jännää! Ajattele jos olisit itse kani eikä olisi paljoakaan tekemistä, niin kai nyt jotain hauskaa pitää keksiä!!! :D Kannattaa ostaa eläinkaupasta esim faunattaresta, jokin kiva kaninlelu niin jos kani rauhottuisi! Meidän kani tykkää myös heitellä ja nakertaa esimerkiksi tavallisia vessapaperirullia/talouspaperirullia! Tämä on siis aivan tavallista!!! Ruokakupiksi kannattaa hankkia esimeskiksi jokin vahva ja painava astia (meillä vanha tuhkakuppi joka on pesty huolella. Se on paksua lasia!) Terveisin: erään kanin omistaja :D - Seco_Boldt
meijän pupu jussi vihaa niitä,heti jos joku jääny lattialle niin hyökkää kimppuun ja rupiaa vauhkona raapimaan ja puremaan
- tania78
Kannattaa tarjota tuvallisempaa heiteltävää/ jyrsittävää.
Voisit tehdä pajun/ koivun oksista pallon ?
- Tosin tänään kun katselin koivun oksia huomasin aivan älyttömästi kirvoja !!! Niitä en halua sisälle viherkasveihin, joten jätin sinne.- Sedä
Oksat kannattaa pestä ja uunittaa tai käyttää saunassa ennen eläimille antamista. Ja katsoa oksia toisesta paikasta, ei kirvoja kaikkialla ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271823
- 1211345
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401130- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591011- 131970
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v248948Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780