Minä olen mies joka ei koskaan aio tehdä töitä! Syy siihen on se, et pienipalkkaisia hommia ei kannata tehdä, kun niillä ei meinaa tulla toimeen! Tarkoitan palkkoja joissa tienaa alle 2500e/kk brutto, olen siis mieluummin huonosti toimeen tuleva tekemättä mitään, kuin huonosti toimeentuleva työssä kävijä!
Nälkä ajaa
25
370
Vastaukset
- kerros ohjeita
Mutta jos työkkäri pakottaa orjatöihin. Miten hoidat asian koska nehän tuhoaa monen elämän täysin.
- Toivoa on !
Itse menen aina sossunluukulle, jos meinaa "työllistää". Sieltä saan vielä enemmän rahaa ku kela korvauksia, eli "pakottaminen" tarkoittaa tilanteessani vain lisäansioita:) Kyllä minä töihin menisin, jos se kannattas, mut ei noilla palkoilla, jota minulle on tarjottu! Väittäisin olevani kaiken lisäksi ahkera ja huolellinen, mutta ku haluan saada panoksestani rahaa, enkä vain kittuuttelua! Jos joku tahtoo tulla oppiin miten saada maksimi määrä tukia, ni tulkaa käymään ja aletaan opetella yhdessä!
- Toivoa täynnä
Kaikkien pitäs tehdä samoin koska muuten ei Suomesta lopu orjatyöt koskaan vaan näistä tehty maantapa. Arvostan todella paljon mitä teet ja yrität parantaa systeemiä. Tulen itse mukaan toimintaan ja muutkin kaverini.
- Lokki on roskaeläin!
Sosialietuudet pitää poistaa koska ne elättää vain yhteiskunnan lokkeja!!!
- penispekka75
Just.. Tälläsen ajattelutavan omaavia tuntuu imatralla olevan liikaakin..
Ja mikähän se koulutustaso mahtaa olla.?!- penispekka3cm
Itsellä Yliopisto, ja mikäs oma koulutuksesi kun rakastat ilmaista työnteettämistä ammatti ihmisillä.
- Paska kaupunki
Eli lokit voisi pakottaa vaikka Stora-Ensolle töihin työmarkkinatuella 9€/päivä siis niin se olisi oikein ilman työehtosopimusta sekä eläkkeen kertymistä.
Imatralaiset on täys sairaita kaheleita järestään kun puolustavat ihmisten hyväksikäyttöä sekä orjatöitä. Ihmiset vaan ihannoi ihmisten kyykytystä kuten Stalin teki.
menkää hoitoon ääliöt - En ole uhri!
Kerätään porukka kasaan ja ostetaan yhdessä vanhatalo kommuuniksi! Tulemme paremmin toimeen ku moni jakaa maksut:) Voidaan samalla viljellä maata ja näin meilläkin olis varaa luomuruokaan! Ei todellakaan ole järkeä tehdä töitä alle 2500e/kk
- hyvä idea tämä
Puhut meinaan järkeä, ja läheltä venäjän rajaa vielä jotta voidaan hyödyntää venäjää. polkupyörällä pääsee yli kätevästi ja halvalla.
- tuhoutuva psyyke
joo-o jotain tarttis tehä. itse olen just tommonen orjatöihin pakotettu. työtön tosiaankin tienaa enemmän kun mie työtä tekemällä. jopa tukityöllistetyt saa suhteessa paremmin rahaa kun mie työstäni. nehän tekee 6 tuntia mie 8. tää on tosi sairas systeemi.
- robinhoodiauttaa
Liitys tähän "tuhoutuva psyyke" ja jaa sanomaa siellä orjatöissä eteenpäin kaikille.
https://www.facebook.com/tht.ry
En voi ymmärtää miten toiset nauttii kun ne palkkaa orjia ja jauhaa paskaa tukityöllistämisestä kun ei niistä saa rahaa edes. Selittävät että tämä on työni vaikka ei niitä ole pakottanut kukaan tuhoamaan ihmisten elämää täysin.
Laita muillekkin jakoon, tsemppiä jaksamiseen.- järjestäytykää
Facebookkin perustettu Imatra ryhmä, sinne otetaan vain jäsenmaksun 20€/vuosi maksaneet jotta voidaan tarkistaa että orjatyöläiset voidaan järjestöytyä yhteen ympäri Suomea ja ajaa asioitamme, yrittää edes koska Suomesta luotu täydellinen orjavaltio vaivihkaa tekemään kunnan töitä ilmaiseksi sekä muitakin että toiset tahot voi kuitata sitä oikeaa palkkaa orjien kustannuksella.
Sitten nää tädit/sedät lässyttää että saat työmarkkinatuki 9€/päivä palkkaa tai 1050€/kk bruttona ja menetät asuntotuet ja kaikki. Näillä palkoilla et tee yhtään mitään ja voi ottaa asuntolainaa, autoa ostaa tai pitää yllä etkä muutakaan tehdä.
Systeemi luotu vaan jotta voidaan kusettaa ihmisiä ja toiset korjaa voitot.
- ansaittua ansiota
Ootko ajatellut koskaan niin, et vertaat palkkaasi kovapalkkaiseen johtajaa, etkä työttömään? Johtajan 8h työpanos on jopa satoja kertoja paremmin palkattua hommaa, kuin sinun matalapalkkainen! Kysynkin kuinka yksimies voi olla niin paljon paremmin palkattu? Edelleen jätän tästä syystä menemättä töihin koskaan:)
- töistä pitää maksaa
Tämä myös yksi hyvä ratkaisu menemättä koskaan töihin, jos ei ole oikeaa palkkkatyötä josta oikeasti maksetaan niin parempi olla työtön ja tekemättä mitään.
- systeemipelaa
Veikkauksen Risto Nieminen sai kenkää sekä erorahana vuoden palkan 360 000€.
Näin tämä yhteyskunta pelaa ja SDP/Kookoomus nauraa vaan työttömille.
Joutuukohan se tempputöihin toi Nieminen nyt pakottaen jos se menee työkkäriin.- pienehkö palkka!
keskitulo on Suomessa n. 42 000 euroa! Itse en pääse edes 30 000 euroon, kuitenkin juuri tulen toimeen, miten mahtaa olla minua pienemmällä palkalla tulevan arki, kun itselläkin rahasta aika ajoin pulaa?
- Tehdasmies!
Itse tienaan hyvin ja ymmärrän erittäin selvästi sen, ettei alle 2500e/kk töissä käyvälle ole paljon, itse en varmasti tekis niin pienellä palkalla töitä, en yksinkertaisesti tulisi toimeen! Kannatan siis 2500e minimi palkkaa kuukaudessa!
- qwerty!
Minun ehdotukseni on minimi palkaksi 2500e/kk ja maksimipalkka 10 000e/kk!
- benny hill
Meneppäs työkkäriin , ne lässyttää että työmarkkinatuki 9€/päivä on palkkaa tai 1050€/kk lounaskuponki motivoi töihin kun vielä pakotetaan.
Joku 2500€/kk minimi jolla sentään voi saadakkin rahalla jotain ostettua. - Dorian G.
Virinneestä keskustelusta päätellen täällä ääntelevät Imatran intelligentsia ja Sossu Society. Millaisia taitoja ja älyä teillä on antaa hyvien tulojen vastapainoksi? Lifestyle-sossuilu alkaa olla geenipohjaista; tämä loisto-DNA periytyy isältä pojalle/tyttärelle jne. jne. jne.
- qwerty!
dorian! Harvatyö niin vaativaa et hommaa ei pystyisi suurinosa meistä tekemään, toisista töistä vaan maksetaan kohtuuttoman vähän ja toisista kohtuuttoman paljon! Tämä palkka ero ei mielestäni ole verrannollinen työnvaativuuteen varsinkin ku palkoissa tuhansien prosenttien erot, ahneus siinä on nää erot synnyttänyt, eikö?
Se kun annat ymmärtää et älykäs saa ja pitää saada paljon enemmän ku tyhmän, ollaan vaarallisella tiellä! Miten olis silloin ku vahvempi vois voimallaan viedä heikommalta leivän niinkuin eläinmaailmassa? Eiköhän me olla ihmisiä ja siksi menestyviä yhdessä, ei riistäen:) Nyt kyllä näyttää, et huonolla tiellä ollaan...
- ..:? geln B
Mitä mietit kun tuon kirjoitit..?
- Joe Millionaire
Eipäs kun Joe Millionaire. DNA:na periytyy tämä raha isältä /tyttärelle/pojalle jne...
- ahkeruus
Töihin sieltä sohvanpohjalta!!
- Papperimies 70 000/a
Hei älkääs nyt viittikö, ei se hyvä palkka helposta työstä tee ihmistä onnelliseksi, .. tai no ...oikeastaan joo, sori...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774