Olemme tulossa Virosta suomeen kesälomalle kotikontuja kiertämään...
ja meillä on 5kk ikäinen koira... ensin meinattiin että koira jäisi ystäville hoitoon mutta lapset....
Saimme koiralle EU lemmikki passin ja rokotukset
Nobivac puppy DP , saanut jo ennemmin
Nobivac DHP (penikkatauti,maksatulehdus,pervo)
2x Nobivac Rabies
DOLPAC JA PRATEL matolääkkeet
Riittääkö nämä vai onko joku unohtunut
Pitäiskö mikrosiru löytyä kun sormilla "etsii/kokeilee" ??
pitääkö siru olla rekisteröity vai riittääkö passi ??
Rokotukset ja mikrosiru
3
232
Vastaukset
- kikkelitonttu
Kyllä riittää. Tervetuloa!
- 32+2
Virosta tulevilla pitää myös muistaakseni se olla se Leishamnia lääkitys annettuna . Evirakin varmasti kertoo mitä tarkkaan ottaen pitää olla mutta omalla virontuonnilla täytyi olla tuo Leishmania noin 3 vuotta sitten .
Mikrosirun ei tarvitse tuntua sormin .- kesälomaa odottaen
Leishmania.... nyt täytyy taas googlettaa ;)
Leishmania on koiran loistaudeista yleisin ja ehkä vakavin, koska taudin aiheuttamat vauriot ovat pysyviä, eikä niitä voi parantaa lääkityksellä. Lääkitys voi hidastaa taudin kulkua, ja voi jopa pysäytellä sitä. Se on hyvin yleinen Espanjassa, Italiassa ja Kreikassa. Leishmanian tartuttaja on hietasääski, joka imee ensin sairaan koiran verta, ja sitten tartuttaa sen terveeseen koiraan samalla menetelmällä
-ruokahaluttomuus, laihtuminen, huonovointisuus
-nenäverenvuoto
-jatkuva ripuli
-laajentuneet imusolmukkeet
-kuume joka ei laske
-jatkuvat silmätulehdukset
-kirsun ja silmien ympärille tulee karvattomia alueita
-ihon hilseilyä on erityisen paljon
-pieniä haavoja ilmestyy iholle
-kynnet kasvavat poikkeuksellisen nopeasti
ok....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725