Miten pitäs tulkita tilanne, kun ihastukseni tulee katsoo silmiin ja kouraisee munista? Ei silleen et oisin kaatunu munat murskana maahan, vaan silleen mukavasti että piti mennä heti vessaan runkuttaan
Munista kouriva tyttö ongelmana
11
655
Vastaukset
- Hianoo
Kivat unet sulla
- aloittaja ffjfjd
En nähnyt unta... Tietääkseni. Tåmä tapahtui ihan oikeesti, älä usko jos et haluu
- Aloittajalle
aloittaja ffjfjd kirjoitti:
En nähnyt unta... Tietääkseni. Tåmä tapahtui ihan oikeesti, älä usko jos et haluu
Jos häiritsee, sano asiasta hienovaraisesti, jos ei, ota vaan kohteliaisuutena ;)) mietipä koska itse menisit rutistelemaan tisseistä omin päin ?? :DD
- XDDD
hahaha :DDDDD sun ois pitäny käyttää tilanne hyväkseks ja pistää muijaan vähä vauhtii :D
- rajuTyttö
jos tuo on totta niin tulkitsisin sen viestinä: 'olen todella ihastunut sinuun ja minua panettaa.. haluan sinut kanssani sänkyyn nyt' (:
- girls like it
purista siä perseestä ;)
- okokokokpkdwfpkwd
ei pahalla mut tyttö tulee lähentelee niin mikä sun ongelma on?
- ei luoja
jos tyttö tulee lähentelee ja se on sulle ongelma,niin pakko kysyä :oletko homo ?
- hm
jos tää ny ei oo trolli nii saattaa kans olla hyvin mahollista et se pitää sua pilkkanaa :D ja nauraa sitte kavereidensa kanssa että hah heti meni vessaan runkkaan
- läimäytä sitä
Ja kunnolla.
- janne .
Anteeksi aloittaja tffdsa,kun olen kourinut munista sinua,mutta olet niin seksikäs.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837