Miksi täällä on Tapani kansa keskustelualue

Chiandra

Tuleeko hänestä niin paljon viestejä, että pitää olla oikein oma sivu?

Eikö tuolle Martinalle voisi perustaa oman, niin tuola yleisjulkkiksissa voisi olla sitten jotain muutakin kuin Martinaa..

9

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapsan edesottamuksisita täällä keskustellaan vilkkaasti niin että jopa oikea aihe sivuun.mielestäni täällä pitäs keskustella Tapsan musiikista .On täällä turhempiakin keskustelualuieta kuin Tapani Kansa esim Kirka ,jonka poismenosta on jo kulunut usempi vuosi.

    • .jk.

      niinpänäyttää

    • Kehitystäkö?

      Naapuriperhe oli käynnyt Tapsukan
      konsertissa. Olivat hyönteisesti yl-
      lättyneitä, kun tapsukka oli heilau-
      tellut oikeaa kättä laulaessaan.
      Onko joku muu nähnyt?

    • ookkonää Oulusta?

      Tapani Kansa on 1900-luvun paras ja monipuolisin viihdelaulaja Suomessa - tietenkin hänestä on oma keskustelualue.

      • alakkonää hulluksi?

        Vai "1900-luvun paras ja monipuolisin viihdelaulaja Suomessa"? Kiitos päivän parhaista nauruista! ROFLMAO! Paras tekotaiteilija, sitä korkeintaan ehkä, kun on kuunnellut ja nähnyt tuota vinosilmäistä ja harvahampaisen 'sukupuolesta en ole varma'tekotaiteilijan ininää ja ulinaa viimeiset 50 vuotta.

        Tällä keskustelupalstalla on vain yksi funktio: saa nauraa huonon maun omaavien fänien ylistyksiä ja ihmetellä samalla minne ihmiskunta on menossa.... :/


    • kyllä

      Samaa voisi kysyä, että miksi vielä Pikku G:llä on oma palsta?! Siitä hepusta ei ole pitkään aikaan kuulunut yhtikäs mitään, toisin kuin Tapsasta.

    • Fanatismia!

      Katso ystäväiseni. Selitys on hyvin yksinkertainen: näillä ihmisillä jotka täällä pauhaavat Tapsuliini Kansan ihanuudesta jne... niin näillä ihmisillä ei ole mitään omaa elämää. Ei siis yhtään mitään. Illalla kun he menevät nukkumaan he lausuvat Isä Tapsuliini- rukouksen ja aamulla kun he heräävät he kiittävät samaista isää (Tapsuliinia) siitä, että he ovat heränneet. Koko pikkuriikkinen elämä pyörii tapsuliinijumalan ympärillä. Sen takia tämä palsta on olemassa. Vertaa Jehovan todistajiin ja Mormooneihin. Siitä saat käsityksen näiden hihhuleiden fanaattisuudesta.

      • joku vaan

        Tapani on loistava laulaja! Harmittaa vaan kun täälä jotkut häntä kalvavat ja nokkivat , syynä tietysti on se perisuomalainen synti, eli kateus.
        Tapani reilut kymmenen vuotta sitten sairastui mielenterveyshäiriöön ja siitä täälä jaksetaan yhä aina huomautella, samoin kuin Tapanin huonosta koulumenestyksestä ja avioerostakin ja jopa seksuaalisesta suuntautuneisudesta jaksetaan vihjailla ja asuntoaankaan ei osaa sisustaa näiden ruikuttajien mieleisellä tavalla.
        Tapsan musiikillista lahjaakkuutta ja taiteellisuutta nuo seikat eivät vähennä tipanvertaa. Hän on todella pätevä, osaava , taitava ja ansioitunut laulajan ammatissaan. Paras sitten Olavi Virran ja Mauno Kuusiston.


      • TOSI ON
        joku vaan kirjoitti:

        Tapani on loistava laulaja! Harmittaa vaan kun täälä jotkut häntä kalvavat ja nokkivat , syynä tietysti on se perisuomalainen synti, eli kateus.
        Tapani reilut kymmenen vuotta sitten sairastui mielenterveyshäiriöön ja siitä täälä jaksetaan yhä aina huomautella, samoin kuin Tapanin huonosta koulumenestyksestä ja avioerostakin ja jopa seksuaalisesta suuntautuneisudesta jaksetaan vihjailla ja asuntoaankaan ei osaa sisustaa näiden ruikuttajien mieleisellä tavalla.
        Tapsan musiikillista lahjaakkuutta ja taiteellisuutta nuo seikat eivät vähennä tipanvertaa. Hän on todella pätevä, osaava , taitava ja ansioitunut laulajan ammatissaan. Paras sitten Olavi Virran ja Mauno Kuusiston.

        HALLELUJAA !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe