Missä iässä miehen kyky saada jälkeläinen alkaa laskea? Tämä kysymys on minulle nyt tärkeä, koska yritän löytää miehen, jonka kanssa perustaa perhettä. Ehdokkaita on 38, 40 ,44, 48, jne. Jos haaveile vaikkA 3 lapsesta, niin onko 44 jo liian vanha aloittamaan yritystä? Jos monta vuotta yrittää niin mies voi olla kolmannen lapsen kohdalla jo 50. Itse olen 3-kymppinen. ÄLKÄÄ VASTATKO ETTÄ LIIAN VANHA HOITAMAAN, KYSYN BIOLOGISTA KYKYÄ. Voiko biologisesti 47 saada helposti lapsen, vai onko hänen kyky jo heikennyt?Entä 50? MISSÄ IÄSSÄ HEIKKENEE? KERTOKAA SELVÄ VASTAUS, KUN ON TÄRKEÄ?
Missä iässä miehen
4
206
Vastaukset
- näinonmiehenäollessa
Ei missään iässä, mies voi saada lapsia koko elinikänsä :)
- 54y4y5
ei todellakaan ole noin!! Miehen spermanlaatu heikkenee myös iän myötä. Lapsen VOI saada jos paljon yrittää, mutta mahdollisuudet pienenee/huononee koko ajan.
Siis mahollisuus on, mutta se iskee harvemmin. - ;))))
Aloitus lienee provo....Jo on kriteerit perheen perustamiselle:))
- 45346346
ei ole provo. Kyllähän kaikki miehetkin laskelmoi, esimerkiksi nettitreffeillä näkee koko ajan ikärajoja joita miehet asettaa ihannekumppanilleen, koska haluavat lapsia, ja 34 ylittänyt nainen ei enää kelpaa. Mitä väärää sinä on? mitkä sinun kriteerit on? Ulkonäkö, raha, koulutus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413040Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es492491Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462265Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks252074Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361