Missä iässä miehen

menopaussi?

Missä iässä miehen kyky saada jälkeläinen alkaa laskea? Tämä kysymys on minulle nyt tärkeä, koska yritän löytää miehen, jonka kanssa perustaa perhettä. Ehdokkaita on 38, 40 ,44, 48, jne. Jos haaveile vaikkA 3 lapsesta, niin onko 44 jo liian vanha aloittamaan yritystä? Jos monta vuotta yrittää niin mies voi olla kolmannen lapsen kohdalla jo 50. Itse olen 3-kymppinen. ÄLKÄÄ VASTATKO ETTÄ LIIAN VANHA HOITAMAAN, KYSYN BIOLOGISTA KYKYÄ. Voiko biologisesti 47 saada helposti lapsen, vai onko hänen kyky jo heikennyt?Entä 50? MISSÄ IÄSSÄ HEIKKENEE? KERTOKAA SELVÄ VASTAUS, KUN ON TÄRKEÄ?

4

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinonmiehenäollessa

Ei missään iässä, mies voi saada lapsia koko elinikänsä :)

• 54y4y5

ei todellakaan ole noin!! Miehen spermanlaatu heikkenee myös iän myötä. Lapsen VOI saada jos paljon yrittää, mutta mahdollisuudet pienenee/huononee koko ajan.
      Siis mahollisuus on, mutta se iskee harvemmin.

• ;))))

Aloitus lienee provo....Jo on kriteerit perheen perustamiselle:))

• 45346346

ei ole provo. Kyllähän kaikki miehetkin laskelmoi, esimerkiksi nettitreffeillä näkee koko ajan ikärajoja joita miehet asettaa ihannekumppanilleen, koska haluavat lapsia, ja 34 ylittänyt nainen ei enää kelpaa. Mitä väärää sinä on? mitkä sinun kriteerit on? Ulkonäkö, raha, koulutus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe