Olen aika varma

Anonyymi-ap

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka saisi minut tuntemaan näin. Mikä on ihan hirveän surullista, koska en sinua saanut. Elämä on mennyt yksin tähän asti, ja tulee menemään yksin loppuun asti. Vertaan kaikkia muita sinuun eikä kukaan voi tulla lähellekään.

64

2463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi vertaat? Ethän pidä siitä etten vartaloltani ole sinulle täydellinen

• Anonyymi00006

Ensinnäkin: en puhu ulkonäöstä. Ja toisekseen: aloittaja on nainen.

Ja kolmanneksi: vertaaminen ei ole tässä yhteydessä vertaamista ihmisten välillä vaan vertaan sitä tunnetta, mitä hän sai minussa aikaan, tunteeseen, joita muut ovat minussa saaneet aikaan ja tulevat saamaan aikaan. En usko, että kenelläkään muulla miehellä voi olla minuun tällaista vaikutusta kuin hänellä on ollut.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja kolmanneksi: vertaaminen ei ole tässä yhteydessä vertaamista ihmisten välillä vaan vertaan sitä tunnetta, mitä hän sai minussa aikaan, tunteeseen, joita muut ovat minussa saaneet aikaan ja tulevat saamaan aikaan. En usko, että kenelläkään muulla miehellä voi olla minuun tällaista vaikutusta kuin hänellä on ollut.

Ehkä jollakin muullakin, tai muillakin, voi vielä olla syvä vaikutus. Ehkä eri tavalla. Hyvää on monenlaista.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ehkä jollakin muullakin, tai muillakin, voi vielä olla syvä vaikutus. Ehkä eri tavalla. Hyvää on monenlaista.

En usko. Minun piti elää lähes viisikymppiseksi asti ennen kuin viimein vastaan tuli mies, jonka kohdalla tunsin, että hänessä on jotain aidosti erityistä, joka osuu juuri siihen, kuka minä olen.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En usko. Minun piti elää lähes viisikymppiseksi asti ennen kuin viimein vastaan tuli mies, jonka kohdalla tunsin, että hänessä on jotain aidosti erityistä, joka osuu juuri siihen, kuka minä olen.

Joo kun kerran säpikseen alakaa liika vanha olla, vai mitä naisia esittävä spede?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Joo kun kerran säpikseen alakaa liika vanha olla, vai mitä naisia esittävä spede?

Rakkaus ei katso ikää, vähä-älyinen trolli.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Rakkaus ei katso ikää, vähä-älyinen trolli.

Rakkaus ei todellakaan katso ikää eikä lopu.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ensinnäkin oliko kommentoija nainen. Miehenkin vartaloon voi nainen olla tyytymätön

• Anonyymi00061
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ensinnäkin oliko kommentoija nainen. Miehenkin vartaloon voi nainen olla tyytymätön

Täysin irrelevantti keskustelupolku tässä tapauksessa.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Rakkaus ei todellakaan katso ikää eikä lopu.

Eri sukunimi sama veri sisko ja sen veli, bro

• Anonyymi00002

Sun vartaloos vaivun

• Anonyymi00003

Siitä aika varma oon

• Anonyymi00004

Kaikesta niin varmaan oon

• Anonyymi00005

Et jäädä vois se pelko ois

• Anonyymi00008

Voi olla. Voi olla, että tapaat. Kun vähiten sitä odotat, niin huomaatkin tavanneesi uuden. Tunteesi nykyiseen on moninkertainen, kun vastapuolikin on kiinnostunut.

• Anonyymi00010

Ei minulla ole mitään takeita siitä, että vastapuoli on kiinnostunut (enää - jos oli koskaan), joten siitä tässä ei ole kyse.

• Anonyymi00011

Mitä menit kaikki kusemaan mun kans ei sulla selvästikkään ole järkeä päässä etkä osaa suhteessa olla mukava no hyvää loppu elämää ei käy sääliks miten paska olit minulle goodbya

• Anonyymi00012

Saiko joku muu minut? Ei. Olenko nähnyt jonkun ohimennen, kerran ilman mitään kerrottavaa. Jos joku kokisi minusta moista, olisin otettu yhteydenotosta.

• Anonyymi00013

H- mies oli rakastunut minuun

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tulisesti

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tulisesti

❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

• Anonyymi00051
        Anonyymi00013 kirjoitti:

H mies on narsisti ja myöntää sen. Ei kiinnosta H. Sivusta. Kiinnostaa vain se jonka päästän lähelleni. ❤️‍🔥

• Anonyymi00016

Voinko jotenkin auttaa jos hän, teen kaikkeni auttaakseni sinua

• Anonyymi00018

Ei hän, mitään tarvitse? Jos niin yhden illan juttuihin.

• Anonyymi00019

Ei ole yhden eikä kahden.

• Anonyymi00045

Jump on your own butt

• Anonyymi00017

Mitä nyt sitte tehdään

• Anonyymi00020

Et ole hän ,hän kyllä tietää.Olet joku saamaton.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oon saanu.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00020 kirjoitti:

noista pisteitten ja pilkkujen paikoista?

• Anonyymi00021

Pitäs varmaan jutella sillä pääsis alkuun

• Anonyymi00022

Aika monien pitäisi täällä jutella jonkun kanssa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Aika monien pitäisi täällä jutella jonkun kanssa.

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi00023

Miten olet selittänyt itsellesi sen, ettei teistä tullut paria? Onko se todenmukainen selitys?

• Anonyymi00025

Alku oli outo ja erikoinen.
        Luottamus oli kortilla.
        Epämääräisyys lisääntyi.
        Hyväksikäytön tuntu.
        Yhteyden katkeaminen.
        Olin sinisilmäinen.
        Luotin liikaa.
        Lisäksi liian henk.koht.asioita tänne.
        Reaali ja illuusio olivat kaukana toisistaan.

Kaikesta huolimatta:
        Tunteet heräsivät ja ne olivat aitoja.
        Ne ovat säilyneet kauan.
        Tarvitsin ammattiapua tapahtuman johdosta.
        Oon jo väsynyt ja tietyllä tavalla luopunut,
        että edes puhuisimme menneistä tai tästä päivästä.
        Kauniita unia ☆♡

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Alku oli outo ja erikoinen.
        Luottamus oli kortilla.
        Epämääräisyys lisääntyi.
        Hyväksikäytön tuntu.
        Yhteyden katkeaminen.
        Olin sinisilmäinen.
        Luotin liikaa.
        Lisäksi liian henk.koht.asioita tänne.
        Reaali ja illuusio olivat kaukana toisistaan.

Kaikesta huolimatta:
        Tunteet heräsivät ja ne olivat aitoja.
        Ne ovat säilyneet kauan.
        Tarvitsin ammattiapua tapahtuman johdosta.
        Oon jo väsynyt ja tietyllä tavalla luopunut,
        että edes puhuisimme menneistä tai tästä päivästä.
        Kauniita unia ☆♡

Tuo ei täsmää. Ainutkertainen positiivinen tunne ja kuitenkin hyväksikäytön tuntu.

Jompi kumpi ei voi olla totta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tuo ei täsmää. Ainutkertainen positiivinen tunne ja kuitenkin hyväksikäytön tuntu.

Jompi kumpi ei voi olla totta.

Ikävä kyllä molemmat ovat totta.
        Mistä syystä olisin tarvinnut ammattiapua?
        Ihan henkilökohtaisista syistä en laita tänne syytä
        hyväksikäytöstä.
        Tiedän, että kuulostaa paradoksaaliselta.

Tapanani ei ole valehdella.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

hyväksikäytöstä.

Se kaunis tunne, jonka koit... Voit suunnata saman rakkauden omaa sisimpääsi kohtaan. ☺️

Kukaan, joka rakastaa sinua, ei käytä sinua hyväkseen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

hyväksikäytöstä.

Kaiken tämän voin kertoa kasvotusten, mutta en koskaan anonyyminä suomi24 palstalla.
        Arvostan luottamusta, rehellisyyttä ja toisen ihmisen kunnioittamista.
        Palstalla arvostelu ja haukkuminen on arvojeni vastaista.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Se kaunis tunne, jonka koit... Voit suunnata saman rakkauden omaa sisimpääsi kohtaan. ☺️

Kukaan, joka rakastaa sinua, ei käytä sinua hyväkseen.

Et /En voi tietää onko kyse rakkaudesta. Etkä sinä sitä mitä minä koin silloin tämän ihmisen kanssa.

Kyllä toista voi käyttää hyväksi fyysisesti ja henkisesti vaikka välittäisikin toisesta. Kukaan ei voi nähdä koko kuvaa tilanteesta jollet ole ollut osallisena siinä.

Toisen kokemusta ei voi vähätellä tai poistaa kirjoittamalla palstalla.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Et /En voi tietää onko kyse rakkaudesta. Etkä sinä sitä mitä minä koin silloin tämän ihmisen kanssa.

Kyllä toista voi käyttää hyväksi fyysisesti ja henkisesti vaikka välittäisikin toisesta. Kukaan ei voi nähdä koko kuvaa tilanteesta jollet ole ollut osallisena siinä.

Toisen kokemusta ei voi vähätellä tai poistaa kirjoittamalla palstalla.

Niin toiset kuttuupi gubbe eli aapee tätä mainitsemasi käytäntöä mm avioliitoksi jne. Oli hieno mielenmaisema juu

• Anonyymi00043
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kaiken tämän voin kertoa kasvotusten, mutta en koskaan anonyyminä suomi24 palstalla.
        Arvostan luottamusta, rehellisyyttä ja toisen ihmisen kunnioittamista.
        Palstalla arvostelu ja haukkuminen on arvojeni vastaista.

Etkö sinä ome sama persoonallisuushäiriöisen oloinen misogyyninen jannu joka vinkuu naista esittävän aloituksissa että rakkaalle ja tärkeälle ihmiselle kirjoitellaan oikeassa elämässä ja nämä aloitukset ovat narsistisia? -TT

• Anonyymi00060
        Anonyymi00027 kirjoitti:

hyväksikäytöstä.

Ihanko totta?

• Anonyymi00031

Joitain elämän haittoja etenkin jos ei valmis tyytymään huonompaan ja jos tyytyy huonompaan millaisen sillä tekee elämästään itselleen

• Anonyymi00032

Voit olla myös väärässä, tehnyt virheellisen kohdentumisen. Rikkomaan itsesi sopiaksesi. Sydämen arpien ei tule määrätä rakastamaan vain vaikeimman kautta. Harjoitus notkistaa sovittautumaan vielä jonain päivänä oikeaan sydämeen. Siihen mihin pitäisi kaiken järjen valossa rakastua. Sitä ennen voi joutua rikkomaan sydämensä päästäksesi vapaaksi. Jotakin on aina pitänyt olla vaakalaudalla luonteen tulemiseksi esiin. On vähemmän kuka kuin milloin sillä ajoitus on kaikki kaikessa.

• Anonyymi00034

Mä taas rakastun suht usein..No sitten tajuan ettei se toinen tule koskaan rakastumaan samalla lailla vaan on valmis vain johonki yhden yön suhteeseen max.ja käyttää siis hyväkseen tunteitani..Saattaishan olla mahdollista että minunkin tunne haalistuisi siinä tustuessa sitten mutta jotenki en herätä kai kunnioituksen tunteita vaan alussa ja ystävällisyyden tunteet joita herätän on kai vain vääränlaisia sitten..On siis mahdotonta koskaan oikeast edetä mihinkään loska en herätä jotenkaan oikeanlaisia tunteita .onhan tilanne siis (monilla? tai)ainakin minulla ehkä yhtä jumissa js yhtä epätoivoisen epätoivoinen kuin aloittajallakin..

• Anonyymi00040

Niin justiinsa aloittajaäijän monologi. Ei kai siinä miehen auta ku röhnöttää selällään ja odottaa koska se nainen tulee riistämään sexuaalisesti. Kun vaan jaksat kirjoitella ehkä manifestoituu pian 3D- todellisuuteen. -spoilaaja

• Anonyymi00042

Minä en ole ollut rakastunut keneenkään aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Minulla ei ole mitään tarvetta enää rakastua ja viihdyn todella hyvin yksin!

• Anonyymi00035

Pura ne kohtaamiset mielessäsi, niin näet mikä on tuon ”ainutkertaisen” tunteen aiheuttanut. Mikä on saanut sinut ihastumaan? Minkä koet hyväksikäyttönä, on voinut olla henkistä tai fyysistä. Riippuen kumpaa ollut vai molempia, voit miettiä että miksi asiat pääsivät siihen pisteeseen. Mikä olisi voinut mennä toisin? Annoitko hyväksikäytön tapahtua, koska olit niin rakastunut? Kysymykseni ovat sinulle itsellesi mietittäväksi.

• Anonyymi00036

Aloittaja ei ole kirjoittanut ketjuun mitään eilisen aamun jälkeen. Nuo hyväksikäyttöpuheet ja muut enemmän tai vähemmän sekavat vastaukset kommentteihin tulivat kaikki sivusta eivätkä ne liity aloituksen ihmisiin tai tilanteisiin mitenkään.

• Anonyymi00037

Noiden hyväksikäyttötuntemusten? pohjana pitää olla jotain konkreettista, eikä kuviteltua mutua. Korvienväli kumminkin vaikuttaa irl käyttäytymiseen, jos ei omaa tervettä itsehillintää.

• Anonyymi00044

LOPETA TOI TERAPEUTTIEN MAINOSTAMINEN! NE VAAN SEKOTTAA IHMISET JA TAAAS TUPLATAAN LÄÄKKEIDEN MÄÄRÄ. EI IHME ETTÄ NUORET ON SEKASIN!
        SURU JA KIPU JA VIHA ON TUNTEITA. NE PITÄÄ KÄSITELLÄ. EIKÄ VETÄÄ KEMIKAALEJA
        AI ETTÄ MÄ VIHAAN NÄITÄ "TIEDÄN MIKSI TARVIIT NYT PSYKIATRIA" AKKOJA

• Anonyymi00046

Tuosta olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi00048

Hän mies oli elämäni rakkaus. Seuraava mies tulisi olemaan kanssa sopimuksen mukaan 2-10 vuotta. Riippuen kuinka sopuisasti osataan olla. Jos sairaus ei ole vienyt aiemmin niin lähden viimeistään iässä 40. Sinnekin matkaa in aivan liikaa.

• Anonyymi00049

Enkä halua olla enää suhteessa tuolloin on erottu jo ajat sitten ja mies saa ottaa nuoremman ja kauniin naisen josta mailakin syttyy.

• Anonyymi00050

Minun kanssa miehet ovat joutuneet turvautumaan lääkkeisiin. Eihän se mieltä kevennä.

• Anonyymi00052

Näin yhdessäolomme liian vaikeaksi. Siks kirjoitin sex-kyvyttömyydestäni. Olisin pitemmän päälle Sinulle vain pelkää lisärasitus.
      Ihmisellä on luontokappaleella omat haittansa. Tavataan pilvenlonkareella. Menen sinne ennenkuin 10 vuotta on kulunut. Odotan sinua siellä!

Ota yhteyttä mukavavilta tuntuviin miehiin! Joku heistä on meikää parempa vaihtoehto.

ikäkorpelainen.

• Anonyymi00053

(V) Onko se varmasti poissa?

• Anonyymi00058

Karvakolmio on ja pysyy.

• Anonyymi00059

En ollut koskaan kokenut mitään vastaavaa, oltiin yhdessä.

• Anonyymi00062

Kyllä tulet ja sitten muistelet, että olitpas naiivi aikoinaan.

• Anonyymi00064

Tunteet hiipuu. Vaikka kuinka kaipaisit nyt, niin muutaman vuoden päästä ikävä on ohi. Aivot on vaan tehty toiminaan niin.

• Anonyymi00065

Voi kun kaikki tuollaista kokevat vain puhuisivat kaivattunsa kanssa kunnolla. Yksi kerta riittäisi monen kohdalla ja yhteinen tulevaisuus alkaisi. (sivusta pohdintaa.)

• Anonyymi00067

Taidat kuitenkin olla aika nuori. Uusia tulee kyllä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      139
      4777
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      250
      4411
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      31
      4151
    4. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      8
      4029
    5. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      187
      3468
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      83
      3162
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      81
      3099
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      222
      2745
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      142
      2734
    10. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2431
    Aihe