että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka saisi minut tuntemaan näin. Mikä on ihan hirveän surullista, koska en sinua saanut. Elämä on mennyt yksin tähän asti, ja tulee menemään yksin loppuun asti. Vertaan kaikkia muita sinuun eikä kukaan voi tulla lähellekään.
Olen aika varma
31
1094
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi vertaat? Ethän pidä siitä etten vartaloltani ole sinulle täydellinen
- Anonyymi00006UUSI
Ensinnäkin: en puhu ulkonäöstä. Ja toisekseen: aloittaja on nainen.
Ja kolmanneksi: vertaaminen ei ole tässä yhteydessä vertaamista ihmisten välillä vaan vertaan sitä tunnetta, mitä hän sai minussa aikaan, tunteeseen, joita muut ovat minussa saaneet aikaan ja tulevat saamaan aikaan. En usko, että kenelläkään muulla miehellä voi olla minuun tällaista vaikutusta kuin hänellä on ollut. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ensinnäkin: en puhu ulkonäöstä. Ja toisekseen: aloittaja on nainen.
Ja kolmanneksi: vertaaminen ei ole tässä yhteydessä vertaamista ihmisten välillä vaan vertaan sitä tunnetta, mitä hän sai minussa aikaan, tunteeseen, joita muut ovat minussa saaneet aikaan ja tulevat saamaan aikaan. En usko, että kenelläkään muulla miehellä voi olla minuun tällaista vaikutusta kuin hänellä on ollut.Ehkä jollakin muullakin, tai muillakin, voi vielä olla syvä vaikutus. Ehkä eri tavalla. Hyvää on monenlaista.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ehkä jollakin muullakin, tai muillakin, voi vielä olla syvä vaikutus. Ehkä eri tavalla. Hyvää on monenlaista.
En usko. Minun piti elää lähes viisikymppiseksi asti ennen kuin viimein vastaan tuli mies, jonka kohdalla tunsin, että hänessä on jotain aidosti erityistä, joka osuu juuri siihen, kuka minä olen.
- Anonyymi00002UUSI
Sun vartaloos vaivun
- Anonyymi00003UUSI
Siitä aika varma oon
- Anonyymi00004UUSI
Kaikesta niin varmaan oon
- Anonyymi00005UUSI
Et jäädä vois se pelko ois
- Anonyymi00008UUSI
Voi olla. Voi olla, että tapaat. Kun vähiten sitä odotat, niin huomaatkin tavanneesi uuden. Tunteesi nykyiseen on moninkertainen, kun vastapuolikin on kiinnostunut.
- Anonyymi00010UUSI
Ei minulla ole mitään takeita siitä, että vastapuoli on kiinnostunut (enää - jos oli koskaan), joten siitä tässä ei ole kyse.
- Anonyymi00011UUSI
Mitä menit kaikki kusemaan mun kans ei sulla selvästikkään ole järkeä päässä etkä osaa suhteessa olla mukava no hyvää loppu elämää ei käy sääliks miten paska olit minulle goodbya
- Anonyymi00012UUSI
Saiko joku muu minut? Ei. Olenko nähnyt jonkun ohimennen, kerran ilman mitään kerrottavaa. Jos joku kokisi minusta moista, olisin otettu yhteydenotosta.
- Anonyymi00013UUSI
H- mies oli rakastunut minuun
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
H- mies oli rakastunut minuun
Tulisesti
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tulisesti
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
- Anonyymi00016UUSI
Voinko jotenkin auttaa jos hän, teen kaikkeni auttaakseni sinua
- Anonyymi00018UUSI
Ei hän, mitään tarvitse? Jos niin yhden illan juttuihin.
- Anonyymi00019UUSI
Ei ole yhden eikä kahden.
- Anonyymi00017UUSI
Mitä nyt sitte tehdään
- Anonyymi00020UUSI
Et ole hän ,hän kyllä tietää.Olet joku saamaton.
- Anonyymi00021UUSI
Pitäs varmaan jutella sillä pääsis alkuun
- Anonyymi00022UUSI
Aika monien pitäisi täällä jutella jonkun kanssa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aika monien pitäisi täällä jutella jonkun kanssa.
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi00023UUSI
Miten olet selittänyt itsellesi sen, ettei teistä tullut paria? Onko se todenmukainen selitys?
- Anonyymi00025UUSI
Alku oli outo ja erikoinen.
Luottamus oli kortilla.
Epämääräisyys lisääntyi.
Hyväksikäytön tuntu.
Yhteyden katkeaminen.
Olin sinisilmäinen.
Luotin liikaa.
Lisäksi liian henk.koht.asioita tänne.
Reaali ja illuusio olivat kaukana toisistaan.
Kaikesta huolimatta:
Tunteet heräsivät ja ne olivat aitoja.
Ne ovat säilyneet kauan.
Tarvitsin ammattiapua tapahtuman johdosta.
Oon jo väsynyt ja tietyllä tavalla luopunut,
että edes puhuisimme menneistä tai tästä päivästä.
Kauniita unia ☆♡ - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Alku oli outo ja erikoinen.
Luottamus oli kortilla.
Epämääräisyys lisääntyi.
Hyväksikäytön tuntu.
Yhteyden katkeaminen.
Olin sinisilmäinen.
Luotin liikaa.
Lisäksi liian henk.koht.asioita tänne.
Reaali ja illuusio olivat kaukana toisistaan.
Kaikesta huolimatta:
Tunteet heräsivät ja ne olivat aitoja.
Ne ovat säilyneet kauan.
Tarvitsin ammattiapua tapahtuman johdosta.
Oon jo väsynyt ja tietyllä tavalla luopunut,
että edes puhuisimme menneistä tai tästä päivästä.
Kauniita unia ☆♡Tuo ei täsmää. Ainutkertainen positiivinen tunne ja kuitenkin hyväksikäytön tuntu.
Jompi kumpi ei voi olla totta. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuo ei täsmää. Ainutkertainen positiivinen tunne ja kuitenkin hyväksikäytön tuntu.
Jompi kumpi ei voi olla totta.Ikävä kyllä molemmat ovat totta.
Mistä syystä olisin tarvinnut ammattiapua?
Ihan henkilökohtaisista syistä en laita tänne syytä
hyväksikäytöstä.
Tiedän, että kuulostaa paradoksaaliselta.
Tapanani ei ole valehdella. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ikävä kyllä molemmat ovat totta.
hyväksikäytöstä.
Tapanani ei ole valehdella.Se kaunis tunne, jonka koit... Voit suunnata saman rakkauden omaa sisimpääsi kohtaan. ☺️
Kukaan, joka rakastaa sinua, ei käytä sinua hyväkseen. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ikävä kyllä molemmat ovat totta.
hyväksikäytöstä.
Tapanani ei ole valehdella.Kaiken tämän voin kertoa kasvotusten, mutta en koskaan anonyyminä suomi24 palstalla.
Arvostan luottamusta, rehellisyyttä ja toisen ihmisen kunnioittamista.
Palstalla arvostelu ja haukkuminen on arvojeni vastaista. - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se kaunis tunne, jonka koit... Voit suunnata saman rakkauden omaa sisimpääsi kohtaan. ☺️
Kukaan, joka rakastaa sinua, ei käytä sinua hyväkseen.Et /En voi tietää onko kyse rakkaudesta. Etkä sinä sitä mitä minä koin silloin tämän ihmisen kanssa.
Kyllä toista voi käyttää hyväksi fyysisesti ja henkisesti vaikka välittäisikin toisesta. Kukaan ei voi nähdä koko kuvaa tilanteesta jollet ole ollut osallisena siinä.
Toisen kokemusta ei voi vähätellä tai poistaa kirjoittamalla palstalla.
- Anonyymi00031UUSI
Joitain elämän haittoja etenkin jos ei valmis tyytymään huonompaan ja jos tyytyy huonompaan millaisen sillä tekee elämästään itselleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453669Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1063473Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202452Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42255100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282103Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa311094Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut161008- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28810Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34734