Tavis, oletko saanut julkkikselta?

Edes muru glamouria

Hei tavis? Oletko ollut koskaan julkkiksen kanssa petipuuhissa? Koheniko oma itsetunto ja saitko uutta voimaa ja karismaa pariteltuasi julkimon kanssa?

141

19895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahvenanmaalla

      Olen saanut...sanotaanko että oli eeeerittäin hyvää

      • Anonyymi

        Mitä kummallista siinä nyt on mikä tai kuka siellä pedissä on


    • Pippeli.

      Hei toimittaja, me kerrotaan tosi mielellämme.

    • gfhjghhgh

      ette te ole saaneet edes tavikselta..

      • me kaksi ja Ismo

        Emme olekaan. Emme varmaan saakaan koskaan.


    • Arto Läns...

      olen saanut, ei noussut itsetunto eikä mikään muukaan

    • rahat pois vaan

      EN OO koskaan saannu julkkis actia ja sanoisin tai väittäisin paremminkin, et on aivan samaa kamaa mun tavis. Julkkis on myös tavallinen ihminen olipa sillä 2 metrinen meisseli tai imevä reikä navan alla. Julkisuus, jos puhutaan siis OIKEESTA sellasesta, eikä näistä media horoista ei muuta näit makkari hommii.

      Harhasten ihmisten käsitykset on vain pahasti poskellaan. Jos vaikka otetaan julkkis, jota koehenkilö ei TUNNE hän pitää tätä TAVIKSENA. Suomessa ei ole ketään, joka pystysa ees kuvasta sanomaa "julkkis" vai "tavis". Vastaavia illuusioita on myös hieromalaitoksissa, joista kaunis tyyttö keikkuu ja sitten imuroinnin hoitaa se rumempi sisko ja tämä maksava onneton luulee ihan muuta.

    • vbcxbcxb

      Mnhkkjam niitä sinun päiväuni fantasioita ei lasketa kaadoiksi..sori nyttten vaan..

    • lasuma

      mä menetin neitsyyteni Petelle kaksikymmentä vuotta sitten. Itsetunto on aina ollut hyvä ja sitten Peten kanssa vielä pari vuotta seukattiin ja lähdettiin eri teille. Nykyään isokin julkkis tässä maassa.

    • 12+8

      Olen, aika monen.
      Itsetunto ehkä hetkellisesti koheni (olen hyvännäköinen!).
      Karisma ei kasvanut, maine on mennyt jo kauan sitten....

    • julkimos

      Olen julkkis enkä ota koskaan tavikselta.

      • vanh mam

        reps


    • tyujhg

      Kaikki suomen missit on läpikäyty 2000-luvulla.

      • Eino Makupalanen

        No olivatko esim. nämä 50-luvun kruunupäät vielä hyvässä vedossa noin niinku 2000-luvulla?


      • Ikäneito

        Millainen oli Esterin perse?


      • sdluyguws
        Ikäneito kirjoitti:

        Millainen oli Esterin perse?

        haha, joku on vedossa


      • kiharrus

        Hah, sinetöit juuri sen että kaikki katuvat sinua.


      • vanha poika
        Ikäneito kirjoitti:

        Millainen oli Esterin perse?

        Sateinen.


      • Anonyymi

        Susanna Lainetta ....sitä on polkenut ainakin useampi sata äijää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susanna Lainetta ....sitä on polkenut ainakin useampi sata äijää

        Kunnianloukkaus!!!

        Ei varmasti ole ollut noin monen kanssa, tyylikäs ja hieno nainen kun on.
        Häpeä, kun suollat valheita!


      • Anonyymi
        Ikäneito kirjoitti:

        Millainen oli Esterin perse?

        Eikös siellä sada vettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susanna Lainetta ....sitä on polkenut ainakin useampi sata äijää

        Joo sain sussulta Seinäjoella. Koko illan kyyläsi ja viimeisillä tanssittiin. Ihan mukava tapaus. Mutta en olisi jatkanut, tai miksi ei sitä makkarihommaa...


    • eremänty

      Se oli yks venäläinen jalkapalloilija vuonna 2004. Itsetunto kohos kun melkein vein miehen yhdeltä lättäperseämmältä. Taisi sekin olla vain kateellinen, niinkuin naiset noin yleinsä ovat-paitti mun bestis aleks.

    • Stefan T.

      Minä sain yhdeltä "artistilta" ja siinä meni koko elämä päin helvettiä!

    • sain ja karkuun

      Olen saanut oikeesti missiltä, toki ennen kun tuli julkkikseksi. Ei ollut kyllä mikään huippu sängyssä

      • Eino Makupalanen

        No olitko sinä?


      • SIkaniska1

        Minä myös 2 missiltä, aivan surketa, maksa selällään ja odotti. Polkasin ja lähdin kotiin vaikka pyysyvät jäämään, oli pakko menna kun vaimo odotti.


      • tyujhg
        Eino Makupalanen kirjoitti:

        No olitko sinä?

        Joo eikkahan tässä.Nythän se missien kruunajais tuolikin meni myyntiin.Niin mukavat hetket niissä vietin.Kunnes kadotin vietin..


      • Anonyymi
        SIkaniska1 kirjoitti:

        Minä myös 2 missiltä, aivan surketa, maksa selällään ja odotti. Polkasin ja lähdin kotiin vaikka pyysyvät jäämään, oli pakko menna kun vaimo odotti.

        Mitä se vaimo odotti, seuraavaa äpärää kaiketi. Alakerran Rami käynyt polkaisemassa samaan aikaan kun itse olit kipsalla täyttämässä ravikuponkia....


    • tavistuoppi

      olen pannut yhtä Mattilan sisaruksista, mutta en kerro, oliko hän Anneli, Anniina, Anne vai Anitta. Kuuma ja kiihkeä kissa oli...

      • Eino Makupalanen

        Ettet vain erehtynyt - josko olikin Mattilan perheen mummi Adalmiina.


      • La Boheme

        Kokeilitko Karitaa kanssa?


      • Anonyymi

        Haha tunnen sinut


    • Ehkä 5:n

      TV:stä tutun kanssa, mutta yksikään ei ole ollut kiinnostava. Julkisuus pelkästään miinusta, eikä pelkkä rahakaan kiinnosta.

    • rtgdrgdf

      Ette te ressukat ole saaneet keneltäkään julkulta:D

      • Kyllä "saa"

        Isolla "saa" tai paremminkin antaa isoa k-rpää.


    • Timo R

      sain kerran yhdeltä tiedottajalta, joka heittäytyi myöhemmin hankalaksi

      • :D :D :D

        :D


    • Kyllä nykyisen rakkaan kanssa on ollut ihan ok ei ole tarvinnut muita!Paljon olen nähnyt!

    • melekin sukua julkk

      Turussa Bauerin bileissä, melkein 20 vuotta sitten eräs nytkin tunnettu naisnäyttelijä otti kaikilta halukkailta suihin, ja kun minutkin oli kutusttu sinne, tottakai käytin tilaisuutta hyväksi. nyttemin tämä vaalea naisnäyttelijä on tukevoitunut niin että taitaisi jäädä vain jöpön asteelle. Siiloin oli kyllä pantava.

      • koepolkija

        Muutama BB-ämmä on tullut koepoljettua, ei mitään huippuja sängyssä, vaikka talossa ollessaa kehuivat kokoajan seksijutuillu.


      • Luotolla

        Ihanko Kotikadulla imetit?


    • Kahta huippunais-

      laulajaa olen pannut. joku kymmenisen vuotta sitten. Toinen asutelee helsingissä toinen Tampereella. Molemmat nyt yli 40-vuotiaita. ei mitään ihmeellisiä, mutta mukavia ja kiihkeitä olivat.

    • joojooooo

      Vielä parempaa, olen antanut pakit julkkikselle ja muistuttanut, että hällä on vaimo kotona oottamassa :D

    • rimanainen

      Olen tavis. Olen suudellut julkkista tai paremminkin julkkis suuteli minua ja minulta meni jalat alta. En ole tähän päivään mennessä tavannut yhtä loistavaa suutelijaa ja sentään olen suudellut aika paljon. Ikääkin on 61 vuotta, joten onhan tässä ehtinyt nähdä ja kokea yhtä sun toista. Sängyssä en ole ollut julkkiksen kanssa, vaikka kyllä olisi tehnyt mieli sen hyvän suutelijan kanssa, vaan pidin pintani. Ajattelin että haluan ystävyyden säilyvän ja jokin muuttuu aina kun alkaa petipuuhiin.

      Itsetunnolle ei käynyt mitenkään. Ei lisääntynyt eikä vähentynyt. Ehkä hiukan itsetuntoa kohottaa se, kun useampi julkimo olisi ollut halukas kanssani niihin sänkypuuhiin, joista olen kyllä systemaattisesti kieltäytynyt. Pitäähän se joku rima olla.

      • Anonyymi

        Miksi pitää olla rima? Hautaanko pitää odottaa, että voi laskea rimaa ja nauttia elämästä täysin siemauksin.....?


    • Kh.

      Tää taitaakin olla joku valehtelijoiden klubi.

    • Mites on?

      Mites paljo ne jääkiekkoilijat ja urheilijat pettää vaimojaan? Nyt kisat taas tulossa ja kyllä petoksia tapahtuu.

      Vaimokkeet kotona odottaa kun miehet maailmalla. Mutta kyllä ne kotirouvatkin voisivat alkaa pettämään. Ottaisivat rakastajan ja jos vaikka tumman!

      • selänteellään

        Se olisikin uutinen kun vaalean kiekkoilijan lapsi olisikin käkkäräpäinen ja tummahkoihoinen. Harmi vaan että vaimot taitaa olla liian kiireisiä lasten kanssa, kun ukko paukuttaa myös kotonaan.


      • lätkäfani

        Kun MM-kisat alkaa niin Helsinki on huoria pullollaan.
        Toivottavasti pysyy hinnatkin alhaalla.


      • Viivi A
        selänteellään kirjoitti:

        Se olisikin uutinen kun vaalean kiekkoilijan lapsi olisikin käkkäräpäinen ja tummahkoihoinen. Harmi vaan että vaimot taitaa olla liian kiireisiä lasten kanssa, kun ukko paukuttaa myös kotonaan.

        jaa miten niin?????


    • efdsfdsfdsf

      Peräkammarin pojat ne haaveilee ja vetäävät käteen täällä..

    • ..Jani..

      Olin kuusi vuotta sitten erään kaapissa olevan julkkismiehen "salarakas"..

    • Ummetuz

      Minulla oli kolme viikkoa kestänyt seksisuhde julkkisnaisen kanssa ja se oli hulluna kun sai kakkoseen..en itse oikein välittänyt niistä hommista joten se siitä.

    • TöttöröRöö

      On ollut mahdollisuus saada noin 15 vuotiaana 2 eri artistilta jotka ovat vieläkin tunnettuja muusikkoja julkisuudessa että kyllä varmaan aika moni mies käyttää hyväkseen tätä julkisuuttaan iskiessään alaikäisiä muijia esiintymispaikoiltaan niinkuin tässä mutta saipahan ilmaista viinaa :D Ja aikoinaan kirka yritti saada ystäväni hotellihuoneeseen ympäri kännissä mutta eipä oikein natsannu kirkaa xD ikäeroakin oli sen verran paljon etteipä ihme.

    • Edes muru glamouria

      Itse olen enemmän keskittynyt julkimo-suhteissani tuonne Amerikan mantereelle. Siellä on kuuluisien näyttelijättärien kanssa vietetty monet mehukkaat hetket. Vain hienotunteisuuteni estää minua puhumasta enempää ja mainitsemasta nimiä. Jokainen voi toki arvailla...

      • ghfgfhhgfhgh

        Hah hah et ole pistänyt kun oikeaa kouraa vai onko sun oikea koura amerikasta?


      • Ron Jeremy
        ghfgfhhgfhgh kirjoitti:

        Hah hah et ole pistänyt kun oikeaa kouraa vai onko sun oikea koura amerikasta?

        Kannattaa välillä käyttää vasentakin. Kun vasuria vatkaa niin tuntuu siltä kuin vierasta saisi, sanovat runkkarit.


    • Joo, kyllähän yhden Suomessa tunnetun pändin rumpali tuli raahattua muutama vuosi sitten vanhempieni kotiin, mutta hän sammui ennen petipuuhia.

      Yhden toisen, suuren yleisön keskuudessa tuntemattoman pändin keulahahmon kanssa oli jonkinlaista romanssia, mutta välimatka teki tehtävänsä. Seksi oli kyllä ihan hyvää.

      • hihhiihuhhuu

        Yhden toisen, suuren yleisön keskuudessa tuntemattoman pändin keulahahmon kanssa oli jonkinlaista romanssia reps


    • Kerran kesällä..

      ......tuuppasin Rouva Kämmenkäistä ja hänen viittä tytärtään.Kyyti oli hurjaa -suhteemme on jatkunut, ja taitaapi olla useimmilla tämän palstan rehvastelijoillakin ainoa todellinen kokemus......

    • väkipakon yritystä

      Kiinnostavampi aihe olisi liian innokkaat julkkikset, ja heidän lakeijansa.

    • ä äliö

      Joo kylläsitä on tullu,yhdenkin meidän kyläläisten bändin kaksospojat oli meillä vähääsen sutisemassa.Aamusella kahtelin niitä ja kysäsin."Äitöönne on laittannu sievän pojan murikan ja paskakikkareen.En vuon erota kumpi on kumpi."Eivät ymmärtännööt tavis huumoria,ja lähtöivöivät vege.

      • PM ei kaduta

        60-70 luvun- vaiheilla sain spagaatin osaavalta ja moniosaavalta myös laulaja jukkikselta lavatanssien jälkeen 50 mk.lla ja niin sai jokunen muukin maksava. Mahtavaa kyytiä nuorelle pojalle antoi hän.


    • tavis-86

      Sain salkkareiden Talelta ja itsetuntoni kasvoi räjähdysmäisesti.

      • iita ei antanu

        Siruko se siellä?


    • Viran puolesta.

      Taviksestakin voi tulla julkkis ammatin vuoksi.

      Usita vuosia lehtihaastatteluita, muutama Tv haastattelu liittyen julkkiksiin, valtiovierailuihin, jne, jne..

      Löytyvät jopa Yle elävässä arkistossa.
      -------------------

    • dididyyy

      Aina kun haluan saan itseltäni :)

    • tumper

      Yksi tennispelaaja joku Wosuniaski

    • 1 kerra toisenkanss

      Olin varmaankin 5-6 kertaa seksisuhteessa suomen yhden huippumallin kanssa,kokemus ei ollut lainkaan sellainen ,kuin odotin,odotin mahtavaa tunnevyöryä ja erilaista seksiä,mutta tulos oli päinvastainen,nykyinen nainen,jonka kanssa seurustelen,niin on 100 kertaa parempi sängyssä,kuin tämä maailmallakin manetta niittänyt malimme,nykyinen ystävättäreni nauttii ja osaaa mtös sen näyttää ja vaatii minunkin nautivan,toinen oli kuin lahna kuivalla maalla,joskus se liikahti,joskus ei,ennen tavista minä ottaisin itselleni,jos vaan valita voin.

    • TPS /

      Varmaan ollaan oltu samoissa bileissä, joo hullua hommaa, varmaan oli leuat kipeenä tytöllä.

    • ihmettelijä-M

      Ai saanut mitä julkimolta? Korvapuustin vai velan anteeksi?

    • Kun olin nuori ja

      nätti (nyt olen enää nätti ;-))
      Nuoruudessa kävimme paljon tanssimassa, niin sanoisinko että yli kymmenen solistia, suurin osa suomalaisia, haki tanssiin ja pyysi jatkoille, osa esim. Robin aikanaan pyysi kun ohi menin, " hei jää mun luo"!
      Mutta kun mulla oli jo poikkiskaveri, en todellakaan jäänyt jonkun solistin kaa!

      Tiedettiinhän jo silloin 70--> luvulla "mitä he ovat ja mitä haluavat tytöiltä"!?
      En halunnut kenenkään "lehtimorsmaikuksi" Suosikkiin tms.
      lehteen!
      Olen jäljestäpäin miettinyt, että mitenkähän sen ja sen kaverin kans olis käynyt "jos olisin jäänyt kanssain"?
      Osa näistä miehistä on jo yläkerrassa...ikävä kyllä!

      No, elämäni nytkin on ok, mutta todellakin mukavia muistoja on heistä elämääni tullut!
      Vois kertoa näistä juttuja, mutta annetaanpa olla, menneet ovat menneitä!

    • JIiK

      Olen höylännyt paria muusikkoa, joista ei koskaan uskoisi että pettäjiä on. : ) Keskinkertaista seksiä. Nykyinen mieheni antaa parempaa.

      • uhuhhh

        Sun nykyinen mies on kyllä hyvä..Soittelee minunkin nahkafagottia niin ihanasti..Sanoi että ei niele,mutta nieli kuitenkin,koska maistui kuulemma paremmalta kuin naisensa silakkalaatikko...


    • No, mitä kun

      satiaset sain, enkä kerro keltä.

    • On testattu

      Olen paneskellut erään muusikon kanssa, jonka vaimo oli parin viikon sisällä jossain lässynlää-naistenlehden haastattelussa kertomassa onnellisesta parisuhteestaan ja molemminpuolisesta luottamuksesta, antaen kaikille vinkkejä asiasta :D Ihan hyvää sexiä, pantiin koko viikonloppu. Ois halunnut jatkaa muttei sellainen salasuhde oikein houkutellut, ettei vaan joudu seiskan palstoille :D

      Ei noussut itsetunto kun on muutenkin kohdillaan, enemmän nousi itsetunto kun yks viisikymppinen ällö laulaja yritti iskeä kaupungilla ja sanoin suorat sanat tyypille, koskien ulkonäköä ja varsinkin hirveitä rallatuksiaan

    • julkkis

      Minä olen antanut kerran tavikselle, ei ollut hääppöistä.

    • Iiro Ihmettelijä

      Aikamoisia horatsuja tähänkin ketjuun kirjoittelee.

    • kiinnostaako nimet?

      Kyllä! montakin kertaa... munitsetunto on ennestään jo hyvä;) ei siihen vaikuta julkkiksen kanssa makaaminen;)) ennemminkin täytyy myöntää että samanmoisia ovat kuin taviksetkin(valitettavasti luulot heillä on korkeella) tosi toimissa sitten pudotaankin maan pinnalle:DD

    • outolintu*

      Olen ollut siinä uskossa että nainen Saa. Mies antaa, joten tarkista kantasi Iiro ihmettelijä.

    • tavistytsy

      Erään suositun suomalaisen bändin jäsenen kanssa tuli yö vietettyä...Kävi toisin päin - julkimo ihastui kokemaansa niin, että soitteli vuosia perääni. Mielestäni hän ei seksin suhteen ollut miestä kummempi, mutta privaattisti esitettynä hittikappaleet kotisohvallaan hänen säestämänään kyllä on jäänyt mieleeni - hieno kokemus. En kuitenkaan halunnut muusikon muusaksi, vaikka ihan mukava heppu olikin.

      Ja kun bändi teki seuraavan levyn hän kertoi, että yhteen biisiin sanat ovat syntyneet yömme jälkimainingeissa. Ettei ole koskaan tuntenut mitään niin ihanaa eikä näin ihanaa naista. Tunnistin biisin sanoituksesta, vähän samaa tarinaa kuin J.Karjalaisella Dooris-kappaleessa.

      Kyseinen muusikko kyllä tunnistaa itsensä tästä, lupasin hänelle, etten koskaan kerro kenellekään yöstämme. Sinkkumies hän oli, mutta ei kaivannut sellaista julkisuutta, että suosikkibändin muusikko jäi koukkuun tavistyttöön, jolle ei kelvannut - varsinkin kun niitä olisi ollut, jotka tahtomalla olisivat tahtoneet. Tapahtumasta on aikaa kymmenisen vuotta.

      • kureliiveissä

        Oliko itse iso Deee?????


      • Perajärvi
        kureliiveissä kirjoitti:

        Oliko itse iso Deee?????

        Mie sain kerran Halosta???


      • pjunkkari
        Perajärvi kirjoitti:

        Mie sain kerran Halosta???

        Ja minä Puukosta


      • ´`
        kureliiveissä kirjoitti:

        Oliko itse iso Deee?????

        Oliko sittenkin Reetu ???


      • Outoja ilmoja
        Perajärvi kirjoitti:

        Mie sain kerran Halosta???

        Tuliko kuhmu päähän?


      • horohanuri
        ´` kirjoitti:

        Oliko sittenkin Reetu ???

        ei ollut


    • jj

      ennole

    • Tiipitii

      yks hockey mm hemmo vuosimallia 95, pani mua huitsinnevadassa, kesällä -95.
      Kaveri oli kuuma kuin "liesi"......ja naimisissa tottakai.

    • Ahdistunut seksistä

      Elinkeinoelämän panetellessani tätä jumppastakin.Niin kauniin povekas ja ystävällinen lähimmilleen.Ike sinne ryntäisiin saisi upota.Eipä selittelisi kieltä lipoen noita tekojaan.

    • Rustiinaa

      Annoin kerran Hennalle, koska Marjo pyysi niin super -kauniisti auttamaan.

      Ja se kerta riitti, jatkossa mielummin kansantanhuja.

      Mara

      P.s Onko Henna oikesta dipl.inssi ?

    • eesausko

      Niin, jos täältä suomi kaks neloselta kysyt niin kaikkihan on pannut julkkisia ja tikkaita ja vuohia.
      Noilla vastaajila lähinnä itsetunto kohenee kun on saaneet omaa nyrkkikyllikkiään.

    • jio898897

      Kaikkiha me naiset olemme olleen Kuntsin kanssa sellaisissa puuhissa, Harmi vaan, että Kuntsi on mielikuvitushahmo.

    • dfgjhlrjtngöortnphår

      En todellakaan

      Ja tuskin tulen saamaankaan :(

    • jetgnsmukmu

      Kerran luulin et sain mut sitte heräsin..

    • joku nainen

      Olen suudellut NHL pelaajaa ja pannut vapaaottelijan kanssa. Listalta löytyy myös pari muusikkoa sekä koripalloilija. Ehdotuksia olen saanut parin tunnetun bändin jäseniltä mutta en ole suostunut.

    • Linea

      Muutaman olympiavoittajan ja maailmanmestarin kanssa olen ollut... Vielä useampi vongannut ja ukkomiehet pahimpia! Eräs hyvin kuuluisa mäkihyppääjä oli just naimisiin menossa ja yritti saada mut sänkyynsä. Sanoi, että vielä on poikamies ja naimisiin menon jälkeen ei petä vaimoaan. Enpä langennut! Seuraavana vuonna ukkomiehenä suuntasi erään naisen kanssa hotellihuoneeseen,heh! Tosi "uskollista" porukkaa nuo urheilijat yleensäkin...Olisi paljon tulenarkaa kerrottavaa ja jopa kuvia... Voin sanoa, että tulisi aika hurjia paljastuksia! Myös muusikot iskelmästaroista rokkareihin ovat oikeita häntäheikkejä... Kun olin 15v., niin tunnettu naistenmies-laulaja yritti iskeä, apua! Juoksin karkuun vanhaa ukkoa! Moni muukin kuuluisa laulaja ja bändin jäsen on onneaan koettanut vuosien aikana, mutten ole lämmennyt!

      • ---

        Pihtari!


      • Anonyymi

        PIHTARI!

        Kyllä naisen kuuluu lämmetä, jos noin moni vonkaa....


    • vanha runkkari

      En ole saanut vielä keneltäkään.

    • Anonyymi

      Sain, mutta päätin syyttää raiskauksesta, kun äijä puki saman tien päälle ja lähti kotiinsa. Ei edes luvannut soittaa. Perkele. Yritin ensin myydä jutun Seiskalle, mutta ei kelvannut.

    • No comment.

    • Anonyymi

      Kabulin rouvaa kun se opiskeli Kuopiossa.

    • Anonyymi

      Olen. Sain Stefua.

      yt. Tex

    • Anonyymi

      Marja Sannikka OLtiin uutisluokan kanssa otti multa suihin Ylen vessassa nuorena miehenä olin aivan räpinöissää

      • Anonyymi

        Oletko se joka on keksinyt saman jutun myös Levin vessasta mutta ulkoistit siihen itsellesi vieraat henkilöt fantasioissasi? Tuollainen juttu on pantu liikenteeseen vuonna 2012 ja nyt joku haki vuoden 2012 ketjun tänne. Onko se joka haki tämän ketjun myös se, joka teki aloituksen vuonna 2012? Kysymyksiä kysymysten perään.


      • Anonyymi

        Oli varmaan mukava tulla marjan suuhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli varmaan mukava tulla marjan suuhun

        Nieli kaiken ja roiskeetkin sormilla keräili suuhunsa kiitti vielä maukkaasta lastista ...hiuksiin taisi mälliä jäädä ....kävelimme sen jälkeen suraan lähetykseen


    • Anonyymi

      Toisinpäin:

      Olen itse julkkis (suomalaisittain ns. superjulkkis) ja bongaan taviksia yöelämästä...
      Ihan liian helppoa. Pesää on tarjolla niin paljon, ettei sitä kukaan kestäisi. Nykyään naamioidun tavikseksi ja koitan saada julkimoilta - siinä sitä on haastetta!

      Mutta aika hyvin toimii :)

    • Anonyymi

      Olen, julkkusmieheltä. Yritti panna pyllyyn, luuli saavansa. Huono pano koko julkkismies. Kaduttaa.

    • Anonyymi

      Marja Sannilkka Villi Iran Orgioissa

      • Anonyymi

        oliko paikka wild club kirkkonummella ? Saiko Marja useampaa miestä ? Seksikäs nainen .Oliko miehensä kanssa ?


      • Anonyymi

        Joo sain sannikalta. Otti taksissa poskeen jo muttei loppuun asti ja kyllä kipinät nivusiin, sitten lisää huoneistossa. Katsoi kierosti kun oli nuppi suussa ja imi ja liitti. Sitten seisaaltaan nussittiin. Jäi mieleen se, että tiesi milloin olen tulossa ja pitkitti sitä. Sitten yhdessä tultiin holtittomasti. Jäi mukava yhteen kuuluvaisuuden tunne. Mutta oli osaava tapaus.... Ja se siitä


    • Anonyymi

      Olisin saanut mutta en huolinut, ei kiinnostanut julkkiksen mulkkis. Vaikutti epätoivoiselta sääliöltä.

      • Anonyymi

        Olen, useammaltakin. Kiinnostavia juttuja voisin kertoa, jos olisin niin julkisuudenkipeä, tai mulkvisti.


    • Anonyymi

      julkkiksista osa on täysin tyhjänpäiväisiä julkisuudessa keekoilijoita, en osaa arvostaa yhtään.

      en ajattele mielellään itselleni vieraiden ihmisten seksielämästä yhtään mitään, mutta täytyy sanoa, ettei houkuttele yhtään joku itsestään liikoja luuleva julkisuuden henkilö, joka on saattanut maata nimenomaan kymmenien itsensä kanssa yhtä typerien kanssa. mitäköhän glamouria siinäkin joku kokee, en saata samastua... heh ja hyi.

      en voi käsittää, miten jonkun itsetunto, voimientunto ja oletettu "karisma" voisi nousta jostakin niin tyhjänpäiväisestä, kuin että parittelee jonkun itseään joka tuutissa esittelevän tyhjäpään kanssa.

      osa julkkiksista on tietysti julkisuudessa siitä syystä, että he tekevät jotakin kaikkien kannalta arvostettavaa työtä. eipä heikäläisiä taida paljon näkyä yöelämässä etsimässä kaatoja. sellaisissa ihmisissä on voimaa, sitkeyttä ja karismaa, jota voi arvostaakin.

    • Anonyymi

      Tavallisia ihmisiä ne julkkiksetkin on.

      Osa tavallista typerämpiä, huomionhakuisia keekoilijoita. Heikäläiset voivat kuvitella olevansa karismaattisia, kun saavat toteuttaa huomionkipeyttään olemalla esillä joka tuutissa.

      Osa julkkiksista taas on fiksuja, joutuvat olemaan tunnettuja ansioituneisuutensa takia. Fiksuja on myös ihmisissä, jotka eivät julkisuutta kaipaa tai siltä välttyvät.

      En osaa pitää erityisen fiksuina ihmisiä, joka haluavat maata eri ihmisten kanssa ja myös joidenkin kanssa heidän julkisuutensa takia, ja sitten pullistelevat ja paisuttelevat egoaan sillä, että ovat maanneet ihmisten kanssa. Typeriä, pohjimmiltaan huonoitsetuntoisia pullistelijoita!

      • Anonyymi

        On olemassa myös oikein fiksuja ja arvostettuja julkkiksia, joiden maineella typerät ihmiset hakevat ihan vain itselleen huomiota. On juoruavia taviksia, jotka julkaisevat henk.koht. asioitaan, ja toisia pikku julkkuja, jotka hakevat huomiota mm. väittämällä tulleensa raiskatuksi. Ei Loirikaan itse maininnut sänkykavereitaan, mutta jotkut (H.L esim.) kertoilevat siitä joka paikassa. Suurin osa julkkiksistakin on oikeasti ihan tavallisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa myös oikein fiksuja ja arvostettuja julkkiksia, joiden maineella typerät ihmiset hakevat ihan vain itselleen huomiota. On juoruavia taviksia, jotka julkaisevat henk.koht. asioitaan, ja toisia pikku julkkuja, jotka hakevat huomiota mm. väittämällä tulleensa raiskatuksi. Ei Loirikaan itse maininnut sänkykavereitaan, mutta jotkut (H.L esim.) kertoilevat siitä joka paikassa. Suurin osa julkkiksistakin on oikeasti ihan tavallisia ihmisiä.

        Ajatella että julkkiksillakin on seksielämää aivan kuten taviksillakin!


    • Anonyymi

      Sellainen nobody kuin Pia Talonpoika sai mäkihyppääjältä sellaiset kyydit, että julkisuus taattu loppuelämäksi.

    • Anonyymi

      Olisin saanut varmasti kahdeltakin eri julkimolta, hyvännäköisiä ja tunnettuja mimmejä mutta olin niin soosissa että hommat ei onnistuneet.

      Sääli.

      Helppoa se on naisilla, kun ei haittaa promillet, sen kun vain jyystää menemään.

    • Anonyymi

      Itse en ole saanut mutta kaveri oli kallion päällä saavuttanut kesäyönä ns. sillanpää aseman takakautta, hän oli tuosta jopa ylpeä ;)

    • Anonyymi

      Minä annoin julkkikselle, mutta en itse saanut. Oli se sellainen itsensätyydyttäjä.

    • Anonyymi

      oon pannut Catharina-Amalia Princess of Orange

    • Anonyymi

      Etkö tiedä näillä julkisilla on aivan samanlaiset alapäät, kuin näillä sinun mainitsemalla taviksilla?

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe