Valokuvausliike.

kuvaamo1.

16

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noilla pärjää

      Haaheehaaa! Tää oli parasta pitkkin aikóihin! Näitä lissää.

    • lisäksi salamia?

      ”tilaanko lisäksi salamia ja jalkoja”

      Aiotko syödä salamin itse vai syöttää asiakkille?
      Oliko sinulla kivaa kun kirjoitit aloituksesi?
      Tuntuuko sinusta, että me valokuvauksen harrastajat olemme vihollisiasi?

      • kuvaamo1.

        Sanoit nappiin, vihaan suomi24 kamera sivuille kirjoittajia, senverran typerää porukkaa.


      • lisäksi salamia?
        kuvaamo1. kirjoitti:

        Sanoit nappiin, vihaan suomi24 kamera sivuille kirjoittajia, senverran typerää porukkaa.

        Tuosta herää väistämättä kysymys:
        Kuka pakottaa lukemaan?
        Käy vaikka kirjastossa etsimässä jotakin sellaista luettavaa joa ei ole typerien kirjoittamaa.
        Kirjastotäti kyllä osaa neuvoa mikä olisi sinulle sopivaa ;—)


    • Jees poks

      Kyllä tuolla istuvan pressan viralliseksi muotokuvaksi kelpaavia otoksia saa!

      Salamista puheenollen: Ylä-Kainuussa ovat kehitelleet varsinaisen elintarvikeinnovaation: kalojen perkuutähteistä tehdään makkaraherkkua! Suomussalami on kuulemma nimeltään.

    • Pok_Kari

      "Olen aikeissa perustaa valokuvaamon, siis ottaa valokuvia hääpareista, synttärikuvia, hautajaiskuvia ja mitä vaan ihmiset tilaa ja haluaa"

      Suurin osa valokuvaajista käyttää linkin tapaista kameraa, joten kyllä onnistuu.

    • profi

      Ammattilaisen tunnistaa mustasta kamerasta.

    • harkitse viellä?

      Et saa kyllä epävarmuuttasi ainakaan piilotettua noilla välineillä "asijakkaan" silmistä kamerasi taakse?
      Oletko varma et kuvat onnistuu? Hankalissakin valaistusoloissa ?
      Se lienee kuvattavien kannalta tärkeintä.
      Ammattilaiset kuvaa ammattilaisten vehkeillä just sen takia et niillä onnistuu aina
      nätit kuvat?
      Eikä voi epäonnistua kun harvoin.
      Voin lainata sulle Nikonia jos tuut kuvaamaan minun häihini.

      • kuvaamo1.

        En ole tuo viha kirjoittaja, ja olisin vielä kysynyt että kun kattoo sen kameran läpi, niin näkeekö että nyt tulee onnistunut kuva? Vai pitääkö säätää kuvaa? Muuten en kyselisi mutta haluan että asiakkaat on tyytyväisiä.


      • superlälly
        kuvaamo1. kirjoitti:

        En ole tuo viha kirjoittaja, ja olisin vielä kysynyt että kun kattoo sen kameran läpi, niin näkeekö että nyt tulee onnistunut kuva? Vai pitääkö säätää kuvaa? Muuten en kyselisi mutta haluan että asiakkaat on tyytyväisiä.

        Luulisin että etsinä sen kameran läpi näe,pitäisi olla sellainen röntgenkatse joka supermiehellä oli. Tosin kun se käytteli sitä filmiaikana niin sen filmit aina ylivalottui, ja nykyäänkin voisi käydä niin että kenno vahingoittuisi semmoisesta röntgenkatseesta.


    • olitko tosissasi ?

      minusta olet saanut kaikki huu haa vastauksia,
      eihän tuollaisella 40 e kameralla saa edes kotitarpeeksi kunnollisi hääkuvia.

      älä perusta valokuvaamoa,
      sillä hääkuvauksissa, kastetilaisuuksissa yms on valokuvaajallakin vastuu,
      voit joutua korvaamaan jos kuvauksesi epäonnistuu tai on huonolaatuista.

      ewiköhän hintaluokak lähde yli 500 kamerasta, lähes sama salamasta, objektiivista, jalustasta ja valaistuksesta,
      eli 3000 ainakin,
      lisäksi alalla ei kannata yrittää jos ei ole kokemusta,

    • kuvaamo2.

      No ei sitte, mutt nyt tulee mieleen perustaa laserleikkauspulju, siis jossa tehään rillit tarpeettomiksi, mut voiks sen noilla laser lampuilla jota netis myydään? Jos vain sohottaa päin näköä niin tuleeko sit laadukasta jälkee? Tyrmätiin toi valokuvaamo, mut entäs tämä?

      • pallopäinen

        Ainakin liikennelentäjät ovat kertoneet, että heille tuollaisella laserilla toimenpidettä yrittäneet ovat vaarallisesti sokaisseet heidät ja matkustajat. Jälkeenpäin syntyvien mahdollisten pysyvien silmävammojen seurauksena voi olla pysyvä työkyvyttömyys. Sinun kaltaisiasi varten ollaan perustamassa yritystä joka jakelee 31 lyöntiä, yhtä vaille, pallopääpiikkiruoskalla.


    • kuvausta harrastava

      Osta mieluummin minulta laatukamera (Canon Power Shot S3). Siinä on pientä hienosäätöä tehtävä ennen kuin pelittää. Vaikka patterit vaihdoin uusiin, ei minkäänlaista eloa kamerassa ole. Maksoin muistaakseni vuonna 2004 NettiAnttilaan 400 mummonmarkkaa. Haluan olla tukemassa uusia yrittäjiä, yrittäjä kun itsekin olen. Saat sen hintaan 99,90 euroa jos käyt hakemassa. Ehkä vähän ajan päästä voisin myydä myös Olympuksenikin jatkoputkella varustettuna. Pääset sillä kuvaamaan erinomaisia otoksia hämärässäkin, kinovastavuus vai mikä se nyt oli on 1000 mm.

      Tuolla aiemmin intin järkkärien perään. Sain paljon arvokasta tietoa palstan asiantuntevalta osastolta. Kiitos siitä. Samassa yhteydessä muistan jonkun suositelleen Nikon 90 runkoa lisukkeineen. Rajalassa oleva tarjous (699 euroa) herätti mielenkiintoni. Mitäs mieltä olette tästä vaihtoehdosta:

      http://www.rajalacamera.fi/nikon-d90-runko-/39VBA230AE/dp

      http://www.rajalacamera.fi/nikon-d90-runko-/39VBA230AE/dp

    • .

      "Maksoin muistaakseni vuonna 2004 NettiAnttilaan 400 mummonmarkkaa"

      oli jo vuosia eurot käytössä, hyväksyikö anttila tosiaan markkoja, minun tietääkseni markkoja hyväksyi vain Lähisaaren Siirtomatavarakauppa.

      totta kirjoittavat, aika hurjaa on täll palstalla,
      mut onneks on tälläinen.

    • kuvausta harrastava

      Sorry, meni mummonmarkat ja eurot sekasin. Maksoin siis 400 euroa.

      Jk. Etkö osta tuota Canonia multa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe