Drakensang online, hyvä ja ILMAINEN mmorpg.

-Fredy85-

Drakensang online on selaimella pelattava ilaminen mmorpg. Tässä sanon nyt että tämä EI ole samanlainen ja surkea peli kuin RunScape. Pelin alussa pelaaja valitsee yhden kolemsta hahmoluokasta, jotka ovat: Loitsija (käyttää eri elementtejä ja manaa hienoihin loitsuhin), Lohikärmeritari (tekee mahtavia iskuja raivon avulla) ja Metsänkulkija (käyttää jousta ja terästä vihollisten tappamiseen, yksi hienoimmista iskuista on kolmen suden kutsuminen). Pelatkaa, nauttikaa ja liittykää suomikiltaan LegionFinland. http://www.drakensang.com/
Ja linkki suomikillan kotisivuille:
http://www.wix.com/guildfinland/legionfinland
Mä oon muuten pelissä tason 37 loitsija Fangfrost.

5

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BansQboy

Voisinko minä liittyä tohon LegionFinlandiin? Oon tällä hetkellä 16 tasoinen mutta kyllä minä sen 20 tason saan nopiaa, että miten ois ? Vai onko koko LegionFinlandia enään olemassa? nickname= Bansqpoika

• DSOtankkerí

Olet jo jonkun killan jäsen näköjään mutta kyllä LegionFinland on pystyssä ja kilta onkin aika täys mutta epäaktiiviset potkitaan killasta.

• asaxi

Haluisin liittyä kiltaan jos pystyy. Pelihahmoni on 17 levelinen metsänkulkija nim. Asaxi. Vast alottelin noin viikko sit pelaamaan jo olen päivittäin aktiivisesti pelannut ja tulen jatkossakin pelaaman.

• Karmeasotilas

Onko tämä peli enää olemassa, en löytänyt sitä googlesta. Hyvä peli se oli joskus kun pelasin sitä, muistan kun kavereiden kanssa pelailtiin ja tapettiin karmeita sotilaita. Tunsimme miekkojen viuhdunnan taistelukentillä.

• Kovemmanluokanpelaaja

Onhan tuo vissiin olemassa, mut pitää nykysin lataa koneelle. Ite pelaan vieläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      245
      6112
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      133
      5931
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      243
      4996
    4. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      32
      4489
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      28
      4332
    6. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      63
      4212
    7. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4127
    8. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3678
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      58
      2579
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      56
      1975
    Aihe