Drakensang online, hyvä ja ILMAINEN mmorpg.

-Fredy85-

Drakensang online on selaimella pelattava ilaminen mmorpg. Tässä sanon nyt että tämä EI ole samanlainen ja surkea peli kuin RunScape. Pelin alussa pelaaja valitsee yhden kolemsta hahmoluokasta, jotka ovat: Loitsija (käyttää eri elementtejä ja manaa hienoihin loitsuhin), Lohikärmeritari (tekee mahtavia iskuja raivon avulla) ja Metsänkulkija (käyttää jousta ja terästä vihollisten tappamiseen, yksi hienoimmista iskuista on kolmen suden kutsuminen). Pelatkaa, nauttikaa ja liittykää suomikiltaan LegionFinland. http://www.drakensang.com/
Ja linkki suomikillan kotisivuille:
http://www.wix.com/guildfinland/legionfinland
Mä oon muuten pelissä tason 37 loitsija Fangfrost.

5

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BansQboy

Voisinko minä liittyä tohon LegionFinlandiin? Oon tällä hetkellä 16 tasoinen mutta kyllä minä sen 20 tason saan nopiaa, että miten ois ? Vai onko koko LegionFinlandia enään olemassa? nickname= Bansqpoika

• DSOtankkerí

Olet jo jonkun killan jäsen näköjään mutta kyllä LegionFinland on pystyssä ja kilta onkin aika täys mutta epäaktiiviset potkitaan killasta.

• asaxi

Haluisin liittyä kiltaan jos pystyy. Pelihahmoni on 17 levelinen metsänkulkija nim. Asaxi. Vast alottelin noin viikko sit pelaamaan jo olen päivittäin aktiivisesti pelannut ja tulen jatkossakin pelaaman.

• Karmeasotilas

Onko tämä peli enää olemassa, en löytänyt sitä googlesta. Hyvä peli se oli joskus kun pelasin sitä, muistan kun kavereiden kanssa pelailtiin ja tapettiin karmeita sotilaita. Tunsimme miekkojen viuhdunnan taistelukentillä.

• Kovemmanluokanpelaaja

Onhan tuo vissiin olemassa, mut pitää nykysin lataa koneelle. Ite pelaan vieläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe