Drakensang online, hyvä ja ILMAINEN mmorpg.

-Fredy85-

Drakensang online on selaimella pelattava ilaminen mmorpg. Tässä sanon nyt että tämä EI ole samanlainen ja surkea peli kuin RunScape. Pelin alussa pelaaja valitsee yhden kolemsta hahmoluokasta, jotka ovat: Loitsija (käyttää eri elementtejä ja manaa hienoihin loitsuhin), Lohikärmeritari (tekee mahtavia iskuja raivon avulla) ja Metsänkulkija (käyttää jousta ja terästä vihollisten tappamiseen, yksi hienoimmista iskuista on kolmen suden kutsuminen). Pelatkaa, nauttikaa ja liittykää suomikiltaan LegionFinland. http://www.drakensang.com/
Ja linkki suomikillan kotisivuille:
http://www.wix.com/guildfinland/legionfinland
Mä oon muuten pelissä tason 37 loitsija Fangfrost.

5

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BansQboy

Voisinko minä liittyä tohon LegionFinlandiin? Oon tällä hetkellä 16 tasoinen mutta kyllä minä sen 20 tason saan nopiaa, että miten ois ? Vai onko koko LegionFinlandia enään olemassa? nickname= Bansqpoika

• DSOtankkerí

Olet jo jonkun killan jäsen näköjään mutta kyllä LegionFinland on pystyssä ja kilta onkin aika täys mutta epäaktiiviset potkitaan killasta.

• asaxi

Haluisin liittyä kiltaan jos pystyy. Pelihahmoni on 17 levelinen metsänkulkija nim. Asaxi. Vast alottelin noin viikko sit pelaamaan jo olen päivittäin aktiivisesti pelannut ja tulen jatkossakin pelaaman.

• Karmeasotilas

Onko tämä peli enää olemassa, en löytänyt sitä googlesta. Hyvä peli se oli joskus kun pelasin sitä, muistan kun kavereiden kanssa pelailtiin ja tapettiin karmeita sotilaita. Tunsimme miekkojen viuhdunnan taistelukentillä.

• Kovemmanluokanpelaaja

Onhan tuo vissiin olemassa, mut pitää nykysin lataa koneelle. Ite pelaan vieläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      37
      3401
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1684
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1595
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1470
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      91
      1290
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      29
      1192
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1095
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      245
      1042
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      991
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      990
    Aihe