Drakensang online on selaimella pelattava ilaminen mmorpg. Tässä sanon nyt että tämä EI ole samanlainen ja surkea peli kuin RunScape. Pelin alussa pelaaja valitsee yhden kolemsta hahmoluokasta, jotka ovat: Loitsija (käyttää eri elementtejä ja manaa hienoihin loitsuhin), Lohikärmeritari (tekee mahtavia iskuja raivon avulla) ja Metsänkulkija (käyttää jousta ja terästä vihollisten tappamiseen, yksi hienoimmista iskuista on kolmen suden kutsuminen). Pelatkaa, nauttikaa ja liittykää suomikiltaan LegionFinland. http://www.drakensang.com/
Ja linkki suomikillan kotisivuille:
http://www.wix.com/guildfinland/legionfinland
Mä oon muuten pelissä tason 37 loitsija Fangfrost.
Drakensang online, hyvä ja ILMAINEN mmorpg.
5
412
Vastaukset
- BansQboy
Voisinko minä liittyä tohon LegionFinlandiin? Oon tällä hetkellä 16 tasoinen mutta kyllä minä sen 20 tason saan nopiaa, että miten ois ? Vai onko koko LegionFinlandia enään olemassa? nickname= Bansqpoika
- DSOtankkerí
Olet jo jonkun killan jäsen näköjään mutta kyllä LegionFinland on pystyssä ja kilta onkin aika täys mutta epäaktiiviset potkitaan killasta.
- asaxi
Haluisin liittyä kiltaan jos pystyy. Pelihahmoni on 17 levelinen metsänkulkija nim. Asaxi. Vast alottelin noin viikko sit pelaamaan jo olen päivittäin aktiivisesti pelannut ja tulen jatkossakin pelaaman.
- Karmeasotilas
Onko tämä peli enää olemassa, en löytänyt sitä googlesta. Hyvä peli se oli joskus kun pelasin sitä, muistan kun kavereiden kanssa pelailtiin ja tapettiin karmeita sotilaita. Tunsimme miekkojen viuhdunnan taistelukentillä.
- Kovemmanluokanpelaaja
Onhan tuo vissiin olemassa, mut pitää nykysin lataa koneelle. Ite pelaan vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100