Turpaan vetäminen...

mindfcked

Siis olen 6. luokalla ja olen koulukiusattu, mua on ruvennut yks tyyppi kiusaamaan ja olen monesti harkinnut turpaan vetämistä, mutta tämä kiusaaja on niin perkeleen lapsellinen, että kertoo kaikesta opettajalle. Ja se kiusaaja on lisäksi vielä opettajan lellikki, joten jos vetäisin sitä trpaan kiusaamisen takia, niin se kertoisi opelle, eikä se ope tietenkään uskoisi vaan sanoisi: "Eihän se sellaista tekisi..." jne.

Mitä teen?

21

2728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '94

      Eihän turpaanvedosta tule tuossa iässä muutakun soitto vanhemmille - tai ehkä kipeet rystyset päälle. Mutta jos vanhemmat nalkuttavat, älä ole itku kurkussas vaan ajattele kaverin siskoa alasti.

    • VEDÄ TURPAAN

      Muo kans yks idiootti kiusas 6-luokalla. Sitä paskaa tuli koko ajan. Yks päivä se tönas muo ja mä vedin sitä vitunmoisesti turpaan. No loppuhan se vittuilu ku se seiso siinä itkemässä nenä verillä. Että vedä tyyppiä vaan turpaan, ei mullekkaan tullu seurauksena kun vaan viesti kotiin.

    • NorthernWolf

      Minua kiusattiin koko peruskoulun ajan ja voin sanoa että ku vedät turpaan niin sillä se loppuu ANNA MENNÄ

      • Anonyymi

        Entä jos se Joni on isompi? Mitäs sitten teet?


    • Turpaan vaan

      Jep muistan 9. luokalla kun yksi kaveri joka auko vähän kaikille päätään niin yhtenä päivänä yks toinen kaveri sai tarpeekseen ja alko mättää oikei kunnolla sitä. Jätkä makas naama veressä koulu pihalla, nii ei se hakkaaja siitä mitää saanu pojat soitti välkällä kotiisa että oli vähä tapeltu ja ei muuta ei edes jälki istuntoa. Eipä ole se kiusaaja aukonut päätä enää sille joka sen hakkasi. Vapaa ajallahan ei kannata hakata kun sitte voi poliisit puuttua peliin.

    • NäinMinäToimisin

      Lisään vielä kannattaa nopeasti toimia. Nimittäin jos liian kauan odotat on tilanne jo sellaisessa vaiheessa, ettei ole välttämättä paluuta kovin helpolla

    • Harvoin turpaan vetämisellä pääsee asioissa kovin hyviin lopputuloksiin. Rohkaisisin myös kertomaan asiasta opettajalle ja sanoisin vielä kiusaajalle, että lopeta! Ja kehottaisi kysymään miksi hän kiusaa? Toivottavasti asia ratkeaa, vaikka tiedän ettei tilanteet usein ole kovin yksinkertaisia.
      t.Meri, erityisnuorisotyönohjaaja Espoosta

      • Anonyymi

        Ole hiljaa


    • mestarisikiusaaja

      Älkää edes yrittäkö. Monet minun uhrini ovat yrittäneet viedä minulta vallan, mutta kukaan ei ole, eikä tule onnistumaan siinä. Olen täydellisin kiusaaja koskaan.

      • Anonyymi

        Tätä on menestymnen.


    • kiusattu ja kiusaaja

      Olin 6 luokalla s-marketissa josta saa kaikkien suosimi a35 senttiä maksavia munkkeja. Mentiin koulun jälkee ja ne oli loppu. Totesin kaverille ääne "munkit loppu" takana ollu rinnakkaisluokkalainen Alko piikitellä. Onko munkit loppu. Sitä kesti pitkää 7. Alussa se kysy kesällä tarpeeks munkkeja. Suutuin, heitin repun maaha hakkasin naaman verille ja potkasin sitä mahaan. Se on montakertaa vahvempi, mutta oikea ajotus ratkasee. Se ei enää sanonu mitää ärsyttävää.

    • eikeksiovelaanimimerkkia

      Itelläki oli tommonen tyyppi 5.ja6. Luokal kutosen lopussa se alko tosissaan ärsyttää ni nakkasin kenttään ja kerran tirpasin. Seuraavana päivänä jätkä tulee kouluun nokka mustana, kiertää mut kaukaa ja sanoo opettajalle ettei jaksa olla tänään koulussa ku sille tuli eilen lievä aivotärähys, keinot oli kovat mutta olen nyt seiskalla eikä auo enää päätänsä.

    • Näin =)

      Yritä puhuu sille, kysy miks kiusaa, mitä se häntä hyödyttää, pyydä lopettamaan, jos on niin idiootti ettei ymmärrä kysymystä, tai vastaa tyyliin ''miksen kiusais?'' tms. ja jatkaa kiusaamista, niin ihan vapaasti hakkaa vaikka sairaalakuntoon. =) Ite ainakin toimisin näin.

    • Anonyymi

      ite vedin turpaa tänää yht tyyppii tuli pieni fight

    • Anonyymi

      Pitääkö hänen muna tulla repimään sieltä pikkareiden alta perkele!!!
      Kiusaaminen on niin säälittävää olkoonkin kyseessä vaan 10 vuotias!

      • Anonyymi

        Miksi haluat kosketella toisten munia, nähtävästi sinua kiinnostaa pojat joilla on pikksrit..


    • Anonyymi

      Luuseri ei ole se, joka provosoi, vaan se, joka lyö aina ensin.

    • Anonyymi

      Sanoisin opelle että tänään tuo tyyppi saa turpaan jos ei lopeta.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe