Allergioita minulla ei ole, mutta ajattelin hankkia ilmanpuhdistimen poistamaan kissojen hajut ja vähentämään vähän tuota karvan ja pölyn kerääntymistä..
Vaihtoehtoina on joko obh nordica http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=845122&shopId=10007&compartmentId=10058&categoryId=10245&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
tai electrolux http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=575165&shopId=10007&compartmentId=10058&categoryId=10276&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
Olisiko jollain kokemusta jommastakummasta laitteesta? Electroluxiin ehkä luottaisin enemmän, mutta tuossa OBH nordicassa minua houkuttaa tuo säiliö noille tuoksuöljyille, olisi ihanaa jos olisi raikkaan ja hyväntuoksuinen koti!
Kumpi ilmanpuhdistin parempi?
6
1077
Vastaukset
- zimppainen
Lisäksi kumpaan nuo suodattimet olisi halvempia? Olen yrittänyt etsiä mutta tuohon obh nordicaan en ole yhdestäkään verkkokaupasta vielä löytänyt suodattimia.
Electrolux lupaa puhdistaa jopa 79 neliömetrin kokoiset huoneet ja alimmalla teholla 14 neliln huoneen, mutta suodattaa vain 3 ?m hiukkaset. Obh taas lupailee maksimissaan vain 60 neliön puhdistusta, alimmalla teholla jopa 35 neliötä ja suodattaa 2,5 ?m hiukkaset
Valinta on tosi vaikea, joten auttakaa ihmiset!- kati.
Ehdottomasti Electrolux. TM-testin 3. Aktiivihiili- ja hepasuodatin. Ja vielä kaukosäädin.
- simpsainen
Yritin tekniikan maailman sivuilta etsiä tuota testiä, ei löytynyt.
Nyt kun vielä tarkemmin katselin molempien tuotetietoja, niin OBH nordicassa on 3 suodatinta, electroluxissa vain kaksi. Vaikuttaako tämä mihinkään?
Ensisijaisesti tarvitsen siis koneen joka poistaa hajun.- ilto.
Kyllä se testi löytyy TM rakennusmaailma 4/12. Hajuja poistaa vain aktiivihiili suodatin.
- simpsainen
Ptikän etsimisen jälkeen, vertailussa on ollut siis tuo parempi malli z9124, ei 9122. Onko noissa mitään muuta eroa kuin että tuossa paremmassa on tuo hajuntunnistin?
- Susanna a.
Suodatustehot ovat samanlaiset. Itse ostaisin halvemman. Näin siitepölyaikaan on tärkeää laittaa ainakin makuuhuoneiden tuuletusikkunoihin suodatinkankaat, g3-g4 suodatusluokka riittää. Makuuhuoneiden ovet pitää pitää kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816