Minä olen töissä sosiaalitoimistossa ja palkka yli 5000 eur/kk
arvatkaa mikä virka?
Olen rikkain
15
197
Vastaukset
- toivotanonnearakk.
En arvaa, mutta sen arvaan, että sosiaalinen elämäsi ei ole kovin kunnossa, eli et ole ilmeisesti vielä löytänyt elämänkumppania itsellesi, tai olet tyytymätön häneen?
En ole kiinnostunut vaikka tienaisit yli 120e/tunti verottomana joka oma palkkani vaatimattomasti sanottuna on.
Minua harmittaa sinun tilanteesi nyt, kun olet joutunut tuollaiseen epäsosiaaliseen asemaan elämässäsi, että et saa rakkautta OLLENKAAN.- sosiologi.
Olen onnellisessa parisuhteessa jossa kumpikin osapuoli saa tarvitsemaansa huomiota ja lämpöä. Meillä on mieheni kanssa useita ystäviä, ja matkustelemme paljon. Joten en kaipaa tuollaisia sosiaalista elämäämme koskevia kommentteja kaltaisiltanne luusereilta...
- Sivistynyt.
johtava sosiaalityöntekijä? tai sosiaalipalvelupäällikkö?
- näin arvelen
Virkasi on sosiaalitukien kierrätys oman tilin kautta.
- Lakimies.
Et ehkä sittenkään ole rikkain (tässä 5800 eur/kk)
- työsekin
sosiaalipalvelupäällikkö tienaa suunnilleen ton verran
- dfvscxdaccvd
Tai sitten aloittaja on suuriperheinen maahanmuuttaja ja saa tuonverran etuuksia kuukaudessa!
- sundmann
työtön spuge sai taas spämmillä porukkaa kirjoittelemaan...kielenkannat tais avata lehden tiedot mitä ihmiset tienaa?no lidl kassana ei oo hääviä 1300e verojen jälkeen siitä laskut veke...nii....työtön saa muuten saman
- Eläkkeellekö.pian
Työtön saa saman, jos ei ollut huono palkka ennen työttömyyttä ja on ollut työttömyyskassan jäsenenä. Itse saan bruttona 1700-1800€ ansiosidonnaisella, kun pitkäaikaisen työni kk-palkka (ei lisiä, ei ylitöitä enää) bruttona noin 3530€.
Nyt Sipilän aktiivimalli1 leikkaa yhden päivän työttömyyskorvauksen pois.
Netto voisi olla jotain 1300€/kk.
Pääsen syksyllä eläkkeelle jos tahdon (63,5v).
On mahdotonta saada jotain pientä, 18 tunnin työtä 3 kk aikana tässä iässä. Jotta työttömyyskorvaukseni ei laskisi, maksimi ansio saa olla 300€/3kk (62 maksupäivää).
Vituttaisi lähteä 10-12 €/tunti, koska olen erään alan ammattilainen (konttorityö).
- Qustaf
Minäkin olen rikas vaan en onnellinen!
- taptapatapat
Sossun pyramidihuijari.
- vhfswkui
Niinpä, heheeee...kuka muuten täällä patsastelis tolleen, joku pöljä..
- Sjk-75
Itse olen köyhä ja onneton.
- dssssss
Sosiaalijohtaja pienessä kaupungissa.
- maalaisukko29
eikös niillä ole yli kymppitonnin palkka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822