Minä olen töissä sosiaalitoimistossa ja palkka yli 5000 eur/kk
arvatkaa mikä virka?
Olen rikkain
15
206
Vastaukset
- toivotanonnearakk.
En arvaa, mutta sen arvaan, että sosiaalinen elämäsi ei ole kovin kunnossa, eli et ole ilmeisesti vielä löytänyt elämänkumppania itsellesi, tai olet tyytymätön häneen?
En ole kiinnostunut vaikka tienaisit yli 120e/tunti verottomana joka oma palkkani vaatimattomasti sanottuna on.
Minua harmittaa sinun tilanteesi nyt, kun olet joutunut tuollaiseen epäsosiaaliseen asemaan elämässäsi, että et saa rakkautta OLLENKAAN.- sosiologi.
Olen onnellisessa parisuhteessa jossa kumpikin osapuoli saa tarvitsemaansa huomiota ja lämpöä. Meillä on mieheni kanssa useita ystäviä, ja matkustelemme paljon. Joten en kaipaa tuollaisia sosiaalista elämäämme koskevia kommentteja kaltaisiltanne luusereilta...
- Sivistynyt.
johtava sosiaalityöntekijä? tai sosiaalipalvelupäällikkö?
- näin arvelen
Virkasi on sosiaalitukien kierrätys oman tilin kautta.
- Lakimies.
Et ehkä sittenkään ole rikkain (tässä 5800 eur/kk)
- työsekin
sosiaalipalvelupäällikkö tienaa suunnilleen ton verran
- dfvscxdaccvd
Tai sitten aloittaja on suuriperheinen maahanmuuttaja ja saa tuonverran etuuksia kuukaudessa!
- sundmann
työtön spuge sai taas spämmillä porukkaa kirjoittelemaan...kielenkannat tais avata lehden tiedot mitä ihmiset tienaa?no lidl kassana ei oo hääviä 1300e verojen jälkeen siitä laskut veke...nii....työtön saa muuten saman
- Eläkkeellekö.pian
Työtön saa saman, jos ei ollut huono palkka ennen työttömyyttä ja on ollut työttömyyskassan jäsenenä. Itse saan bruttona 1700-1800€ ansiosidonnaisella, kun pitkäaikaisen työni kk-palkka (ei lisiä, ei ylitöitä enää) bruttona noin 3530€.
Nyt Sipilän aktiivimalli1 leikkaa yhden päivän työttömyyskorvauksen pois.
Netto voisi olla jotain 1300€/kk.
Pääsen syksyllä eläkkeelle jos tahdon (63,5v).
On mahdotonta saada jotain pientä, 18 tunnin työtä 3 kk aikana tässä iässä. Jotta työttömyyskorvaukseni ei laskisi, maksimi ansio saa olla 300€/3kk (62 maksupäivää).
Vituttaisi lähteä 10-12 €/tunti, koska olen erään alan ammattilainen (konttorityö).
- Qustaf
Minäkin olen rikas vaan en onnellinen!
- taptapatapat
Sossun pyramidihuijari.
- vhfswkui
Niinpä, heheeee...kuka muuten täällä patsastelis tolleen, joku pöljä..
- Sjk-75
Itse olen köyhä ja onneton.
- dssssss
Sosiaalijohtaja pienessä kaupungissa.
- maalaisukko29
eikös niillä ole yli kymppitonnin palkka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888