Olen rikkain

sosiologi.

Minä olen töissä sosiaalitoimistossa ja palkka yli 5000 eur/kk

arvatkaa mikä virka?

15

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivotanonnearakk.

En arvaa, mutta sen arvaan, että sosiaalinen elämäsi ei ole kovin kunnossa, eli et ole ilmeisesti vielä löytänyt elämänkumppania itsellesi, tai olet tyytymätön häneen?

En ole kiinnostunut vaikka tienaisit yli 120e/tunti verottomana joka oma palkkani vaatimattomasti sanottuna on.

Minua harmittaa sinun tilanteesi nyt, kun olet joutunut tuollaiseen epäsosiaaliseen asemaan elämässäsi, että et saa rakkautta OLLENKAAN.

• sosiologi.

Olen onnellisessa parisuhteessa jossa kumpikin osapuoli saa tarvitsemaansa huomiota ja lämpöä. Meillä on mieheni kanssa useita ystäviä, ja matkustelemme paljon. Joten en kaipaa tuollaisia sosiaalista elämäämme koskevia kommentteja kaltaisiltanne luusereilta...

• Sivistynyt.

johtava sosiaalityöntekijä? tai sosiaalipalvelupäällikkö?

• näin arvelen

Virkasi on sosiaalitukien kierrätys oman tilin kautta.

• Lakimies.

Et ehkä sittenkään ole rikkain (tässä 5800 eur/kk)

• työsekin

sosiaalipalvelupäällikkö tienaa suunnilleen ton verran

• dfvscxdaccvd

Tai sitten aloittaja on suuriperheinen maahanmuuttaja ja saa tuonverran etuuksia kuukaudessa!

• sundmann

työtön spuge sai taas spämmillä porukkaa kirjoittelemaan...kielenkannat tais avata lehden tiedot mitä ihmiset tienaa?no lidl kassana ei oo hääviä 1300e verojen jälkeen siitä laskut veke...nii....työtön saa muuten saman

• Eläkkeellekö.pian

Työtön saa saman, jos ei ollut huono palkka ennen työttömyyttä ja on ollut työttömyyskassan jäsenenä. Itse saan bruttona 1700-1800€ ansiosidonnaisella, kun pitkäaikaisen työni kk-palkka (ei lisiä, ei ylitöitä enää) bruttona noin 3530€.
        Nyt Sipilän aktiivimalli1 leikkaa yhden päivän työttömyyskorvauksen pois.
        Netto voisi olla jotain 1300€/kk.
        Pääsen syksyllä eläkkeelle jos tahdon (63,5v).

On mahdotonta saada jotain pientä, 18 tunnin työtä 3 kk aikana tässä iässä. Jotta työttömyyskorvaukseni ei laskisi, maksimi ansio saa olla 300€/3kk (62 maksupäivää).
        Vituttaisi lähteä 10-12 €/tunti, koska olen erään alan ammattilainen (konttorityö).

• Qustaf

Minäkin olen rikas vaan en onnellinen!

• taptapatapat

Sossun pyramidihuijari.

• vhfswkui

Niinpä, heheeee...kuka muuten täällä patsastelis tolleen, joku pöljä..

• Sjk-75

Itse olen köyhä ja onneton.

• dssssss

Sosiaalijohtaja pienessä kaupungissa.

• maalaisukko29

eikös niillä ole yli kymppitonnin palkka?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe