Löytyykö täältä ketään Tom Jones-fania, joka osaisi kertoa erään hänen kappaleensa nimen. Löysin kappaleen Youtubesta jokin aika sitten ja olen nyt unohtanut sen nimen. En ole mistään netin listauksistakaan sitä löytänyt, joten kyseessä on todennäköisesti harvinaisuus.
Tarina kappaleessa menee suunnilleen niin, että varattu mies näkee toisen naisen ja rakastuu tähän välittömästi ja jättää vanhan suhteen ja tulee erittäin onnelliseksi uuden naisen kanssa. Nimi taisi olla aika pitkä, mutta en ole varma. Levytetty todennäköisesti 60-luvun loppupuolella, iso orkesteri ja kuulostaa aivan mahtavalta. Siksi harmittaa kun pääsi kappale unohtumaan ja Youtubesta hakemalla menisi varmasti viikkoja koneen ääressä.
Tiedän, että on aika hankalaa ellei jopa mahdotonta löytää kappale näillä tiedoilla mutta ajattelin kuitenkin kokeilla :)
Tom Jonesin kappale
KSL
2
150
Vastaukset
- Retkuilija
Voisiko olla tämä?
http://www.youtube.com/watch?v=BDzitZjOwYY- KSL
Ei ole tuo kappale, se on joku hieman tuntemattomampi. Löysin itse sen "vahingossa" aikanaan. Kiitos kuitenkin avusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541698- 161544
- 1741386
- 821383
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3021306- 201255
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845