Peugeot jet force c-tech

jet force

Eli onko jollakin kokemuksia jet forcesta ja jos on niin millaisia. Itse ajatellut ostaa tuon tai sitten Speedfight 3. Kumpi olisi mielestänne parempi hankinta?
Laittakaa hyvät sekä huonot puolet.
Kiitos.

11

4906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Power DD

      Jet Force tyyppisiä skoottereita olen ihmetellyt, kelle ne on oikein tehty? Onnettomat jalkatilat ja kauppakassien kuljetus mahdotonta. Skootterin ideologia on tavallaan häviää, kannattaa ostaa mieluummin ihan normi mopo, vaikka kyykky-jammu tms.

      Skootterilla pitää pystyä käymään kaupassa jalat kuivina.

      • Anonyymi

        Ei olekkaan mikään "kauppakassi" vaan menopeli...🇫🇮😎🌞


    • jet force

      En kyllä mitään kauppamopoo haluakaan ja moottoripyörää ei kannata hankkia kun täytän vasta 15.

      • Power DD

        Niin, en mä mitää oikeeta MP:tä tarkoittanutkaan, vaan ihan MOPOA!

        esim. toi kyykky-jammu on tämmöinen: http://www.nettimoto.com/yamaha/tzr/mopo.

        Skootteri on skootteri ja toi Jet Force on joku sekasikiö, jossa skootterin alkuperäinen käyttötarkoitus ei vaan toteudu.
        Jos pitää pösö olla niin esim. alle 10 tkm ajettu Speedfihgt2 vesijäähy. Kolmonen on ylihintainen kiinalainen, jossa maksetaan brandista ylimääräistä. Kiinalaisia saa paljon edukkaamminkin.


    • jet force

      Niin huomasin vasta myöhemmin että siinä välissä oli pilkku. Vanhaa en huoli enkä mitään kiinanihmettä. Speedfight kolmosta en laske kiinanihmeeksi. Eikä sillä kulkupelin tarkoituksella mitään väliä ole kunhan on hieno ja hyvä.

    • 45547845

      Aprilialla on parhaat vesijäähyt, Piaggion koneella. Osta suorasuihkutuskoneela varustettu niin kiihtyy ihan hemmetisti jo vakiona (tosin virittämällä paljon paremmin...) eikä bensaa mene 70cc:lläkään kuin 3 litraa 100km.

      • Power DD

        70 cc virikoneeseen pitää blandata itse bensat. 50 cc tuoreölyvoitelujärjestelmällä leikkaa kiinni.

        Ja nythän oli puhetta uuden ostamisesta.

        Piaggio omistaa muuten Aprilian.


    • Anonyymi

      Itellä on jet c teck ja harvoin mitää vikoja ja kestävä moottori ja kaikko. Ei ikinä oo menny paskaks, ainut vika on vaa et imukaula menee aika helposti paskaks. Mut hyvä ajaa ku tankki o jalkatilas.

    • Anonyymi

      Aika todella luotettava ja hyvä skootteri kulkee ja kiihtyy vakionaki iha hyvin mahtuu kyytsäämään ja on hyvä itse meinsin ostaa mutta sitte ostinki vaa crossin

    • Anonyymi

      Hyvä mopo minulla on ja palvellut hyvin ei ole tullut mitän vikoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe