Eli onko jollakin kokemuksia jet forcesta ja jos on niin millaisia. Itse ajatellut ostaa tuon tai sitten Speedfight 3. Kumpi olisi mielestänne parempi hankinta?
Laittakaa hyvät sekä huonot puolet.
Kiitos.
Peugeot jet force c-tech
11
4462
Vastaukset
- Power DD
Jet Force tyyppisiä skoottereita olen ihmetellyt, kelle ne on oikein tehty? Onnettomat jalkatilat ja kauppakassien kuljetus mahdotonta. Skootterin ideologia on tavallaan häviää, kannattaa ostaa mieluummin ihan normi mopo, vaikka kyykky-jammu tms.
Skootterilla pitää pystyä käymään kaupassa jalat kuivina.- Anonyymi
Ei olekkaan mikään "kauppakassi" vaan menopeli...🇫🇮😎🌞
- jet force
En kyllä mitään kauppamopoo haluakaan ja moottoripyörää ei kannata hankkia kun täytän vasta 15.
- Power DD
Niin, en mä mitää oikeeta MP:tä tarkoittanutkaan, vaan ihan MOPOA!
esim. toi kyykky-jammu on tämmöinen: http://www.nettimoto.com/yamaha/tzr/mopo.
Skootteri on skootteri ja toi Jet Force on joku sekasikiö, jossa skootterin alkuperäinen käyttötarkoitus ei vaan toteudu.
Jos pitää pösö olla niin esim. alle 10 tkm ajettu Speedfihgt2 vesijäähy. Kolmonen on ylihintainen kiinalainen, jossa maksetaan brandista ylimääräistä. Kiinalaisia saa paljon edukkaamminkin.
- jet force
Niin huomasin vasta myöhemmin että siinä välissä oli pilkku. Vanhaa en huoli enkä mitään kiinanihmettä. Speedfight kolmosta en laske kiinanihmeeksi. Eikä sillä kulkupelin tarkoituksella mitään väliä ole kunhan on hieno ja hyvä.
- 45547845
Aprilialla on parhaat vesijäähyt, Piaggion koneella. Osta suorasuihkutuskoneela varustettu niin kiihtyy ihan hemmetisti jo vakiona (tosin virittämällä paljon paremmin...) eikä bensaa mene 70cc:lläkään kuin 3 litraa 100km.
- Power DD
70 cc virikoneeseen pitää blandata itse bensat. 50 cc tuoreölyvoitelujärjestelmällä leikkaa kiinni.
Ja nythän oli puhetta uuden ostamisesta.
Piaggio omistaa muuten Aprilian.
- Anonyymi
Itellä on jet c teck ja harvoin mitää vikoja ja kestävä moottori ja kaikko. Ei ikinä oo menny paskaks, ainut vika on vaa et imukaula menee aika helposti paskaks. Mut hyvä ajaa ku tankki o jalkatilas.
- Anonyymi
Aika todella luotettava ja hyvä skootteri kulkee ja kiihtyy vakionaki iha hyvin mahtuu kyytsäämään ja on hyvä itse meinsin ostaa mutta sitte ostinki vaa crossin
- Anonyymi
Hyvä mopo minulla on ja palvellut hyvin ei ole tullut mitän vikoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset11010732Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1689002Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906137Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..445302Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1075195Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään744439Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut684306Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi904138Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät513761Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa213698