Peugeot jet force c-tech

jet force

Eli onko jollakin kokemuksia jet forcesta ja jos on niin millaisia. Itse ajatellut ostaa tuon tai sitten Speedfight 3. Kumpi olisi mielestänne parempi hankinta?
Laittakaa hyvät sekä huonot puolet.
Kiitos.

11

3507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Power DD

      Jet Force tyyppisiä skoottereita olen ihmetellyt, kelle ne on oikein tehty? Onnettomat jalkatilat ja kauppakassien kuljetus mahdotonta. Skootterin ideologia on tavallaan häviää, kannattaa ostaa mieluummin ihan normi mopo, vaikka kyykky-jammu tms.

      Skootterilla pitää pystyä käymään kaupassa jalat kuivina.

      • Anonyymi

        Ei olekkaan mikään "kauppakassi" vaan menopeli...🇫🇮😎🌞


    • jet force

      En kyllä mitään kauppamopoo haluakaan ja moottoripyörää ei kannata hankkia kun täytän vasta 15.

      • Power DD

        Niin, en mä mitää oikeeta MP:tä tarkoittanutkaan, vaan ihan MOPOA!

        esim. toi kyykky-jammu on tämmöinen: http://www.nettimoto.com/yamaha/tzr/mopo.

        Skootteri on skootteri ja toi Jet Force on joku sekasikiö, jossa skootterin alkuperäinen käyttötarkoitus ei vaan toteudu.
        Jos pitää pösö olla niin esim. alle 10 tkm ajettu Speedfihgt2 vesijäähy. Kolmonen on ylihintainen kiinalainen, jossa maksetaan brandista ylimääräistä. Kiinalaisia saa paljon edukkaamminkin.


    • jet force

      Niin huomasin vasta myöhemmin että siinä välissä oli pilkku. Vanhaa en huoli enkä mitään kiinanihmettä. Speedfight kolmosta en laske kiinanihmeeksi. Eikä sillä kulkupelin tarkoituksella mitään väliä ole kunhan on hieno ja hyvä.

    • parhaat vesijäähyt

      http://www.piaggio.fi/mallisto?=&malli=NRG 50

      http://www.yamaha-motor.eu/fi/products/scooters/50cc/aerox-r.aspx

      http://www.yamaha-motor.eu/fi/products/scooters/50cc/neo-4stroke.aspx

    • 45547845

      Aprilialla on parhaat vesijäähyt, Piaggion koneella. Osta suorasuihkutuskoneela varustettu niin kiihtyy ihan hemmetisti jo vakiona (tosin virittämällä paljon paremmin...) eikä bensaa mene 70cc:lläkään kuin 3 litraa 100km.

      • Power DD

        70 cc virikoneeseen pitää blandata itse bensat. 50 cc tuoreölyvoitelujärjestelmällä leikkaa kiinni.

        Ja nythän oli puhetta uuden ostamisesta.

        Piaggio omistaa muuten Aprilian.


    • Anonyymi

      Itellä on jet c teck ja harvoin mitää vikoja ja kestävä moottori ja kaikko. Ei ikinä oo menny paskaks, ainut vika on vaa et imukaula menee aika helposti paskaks. Mut hyvä ajaa ku tankki o jalkatilas.

    • Anonyymi

      Aika todella luotettava ja hyvä skootteri kulkee ja kiihtyy vakionaki iha hyvin mahtuu kyytsäämään ja on hyvä itse meinsin ostaa mutta sitte ostinki vaa crossin

    • Anonyymi

      Hyvä mopo minulla on ja palvellut hyvin ei ole tullut mitän vikoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe