The Pleiadians

Unreal Beauty.

25

2897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Folio Mulder

Todella kaunis. Olen nähnyt pari tuon näköistä elämäni varrella suomessa. He näyttivät todella kauniilta, mutta samallla siinä kauneudessaan jotenkin vierailta. teki mieli mennä juttelemaan, mutta en kehdannut lopulta.

• Ei tuo ole

plejadilainen, tuo on neuvostoliittolainen.

• Plejadien tissit

Ensinnäkään tuo ei ole virheettömän kaunis. Mutta olisikohan makuasia. No minusta ei kaunis ensinkään.

Toisekseen silikonitissimuoti näyttää levinneen Plejadeillekin.

• 99,naintinain

on kyl kauheen nätti, mut samal jotenkii sit myös pelottavakii, ku ei se näyt luonnolliselt, vaa enemmä elävält nukelt.

• viddu joo

Photoshopattu kuraa aaarrggg. Niin ja kirurgin viillot ovat piilossa.
      SAIRASTA sanon minä.

• Esitelmöijä2

Olen keskustellut muutaman kerran mahdollisen Plejadiaanin kanssa, kokemus on oudohko mutta jotenkin syvällinen ja miellyttävä. He tuntuvat jotenkin tietävän jos heidän epäilee olevan sitä mitä he ovat, vaikkei siitä heille mitään sanoisikaan.
      Kohtaamani plejadiaaninainen oli juuri tällainen "epänormaalin" kaunis, pitkä ja erittäin hoikka. Hänen katseensa suorastaan porautui silmiini ja tuntui kuin hän keskustelumme lomassa jollain lailla tutkisi sisintäni, ottaisi selvää mitä ajattelen ja mitä tunnen.

Kättelytilanne tavatessamme oli eriskummallisen lämminhenkinen, tällä tarkoitan sitä, että hänen kätensä tuntui erilaiselle kädessäni kuin ihmisten joita olin kätellyt hetki ennen häntä. Sama toistui kätellessämme kun hän poistui tilaisuudesta jossa olin puhunut, mutta vieläkin voimakkaammin kuin aikaisemmin.

Huomaan kyllä kauniit naiset ja en kiellä sitä että katselisin heitä joskus ns. sillä silmällä, nyt oli kuitenkin toisin. Vaikka hän oli äärettömän kaunis en ajatellut häntä tavallisena naisena, siis sellaisena joista ajatellaan miehiseen malliin. Hänestä huokui suurta itseluottamusta, seesteisyyttä sekä jonkinmoista syvällistä läsnäoloa, aivan kuin hän tietäisi ennalta jotain mitä tulee tapahtumaan.

Keskustelumme oli outo, outo siksi että vaikka ympärillämme oli paljon ihmisiä ja hetkittäin puheensorina oli kovaakin, tuntui kuin ympärillämme olisi ollut näkymätön kupla jonka sisällä puhuimme, aivan kuin häiriötekijöitä ympäriltämme olisi jotenkin estetty. Vaikka keskustelimme pelkästään informaatiotilaisuuteen liittyvistä asioista, minulle oli selvää että kyseessä oli jotakin suurempaa, jotain sellaista joka ei ollut tästä maailmasta.

Joku voi nyt tietenkin ajatella että minä vain ihastuin kyseiseen naiseen joka on ihan tavallinen telluksen tallaaja, voin kuitenkin vakuuttaa että kyseessä ei ollut mitään sellaista.

• suokukko
      • kuosukko

Eivät näytä pitävän jalkojen pesemisestä !

• Obrir Ull

TROLLI: No, johan on tytteli. Valeria Lukinovako hänen on nimensä?
      Vallitettavasti vain hän on itse kertonut lukuisista leikkauksista joita hänelle on tehty.
      Silikonit. Kasvojen muotoilu. Ja, tuo vyötärö taas. Euroopastakin löytyy burlowskin harrastajia jolla tuo vyötärö selittyy. Suomesta taas löytyy hampurilaisten ja oluen harrastajia joilla ei ole vyötäröä. Miehiä ja naisia. Selasin pari sivua ja löysin jopa sivun:
      "Dita without makeup"
      Höpö höpö. Kasvoilla meikkivoidetta ja silmissä hopeanväristä kajalia, MEIKKIÄ.

Pleijadeilta tuo kananen tuskin, enemmänkin maallisen puukon alta.

• _pohjanpoika

• _venemies

• poikapohjan

• drumlesson

• kenkä käteen

• GreenTruth

• plejadifani

Komeita tyttöjä pejadilaiset naiset !

• wagtail

Näkisitpä ne pleijadilaiset sällit, heissä se vasta naisten silmä lepää. Siinä jää toiseksi niin suomipojut kuin turkkilaiset karvakädetkin.

• Obrir Ull
        wagtail kirjoitti:

Näkisitpä ne pleijadilaiset sällit, heissä se vasta naisten silmä lepää. Siinä jää toiseksi niin suomipojut kuin turkkilaiset karvakädetkin.

Tarkoititko, västäräkki. Tästä porukasta löytyviä miehiä?. http://youtu.be/N-9x2i73_n8 Kumpi olisi enemän makuusi. 0.45. Vaiko tuo sinisilmä 2.20?

No jaa. Myöntää täytyy tappio, kun sikäläiset partasuu ukotkin tuossa näyttävät aika hoteilta. Telluksen miehiin siis verrattuna.

• wagtail
        Obrir Ull kirjoitti:

Tarkoititko, västäräkki. Tästä porukasta löytyviä miehiä?. http://youtu.be/N-9x2i73_n8 Kumpi olisi enemän makuusi. 0.45. Vaiko tuo sinisilmä 2.20?

No jaa. Myöntää täytyy tappio, kun sikäläiset partasuu ukotkin tuossa näyttävät aika hoteilta. Telluksen miehiin siis verrattuna.

Tuo raina ei toiminut syystä. Tai, toisesta. :) Taidan kuitenkin tietää mitä tarkoitit, kun mainitsit partasuu ukot. Heh! Komeita kaikki totta vieköön, mutta jos valita saisin ja kotiini veisin niin, ehdottomasti ottaisin silloin mukaani sen nappisilmän. Eikun sittenkin sen sinisilmäisen, vaalean hevarin. Tai... Enköhän minä ottaisi kummatkin mukaani. :D Ahne en oie, naapurille antaisin toisen heistä, mutta silmänilona olisi molemmat.

• Alien Erkki
      • LOL!

ONpas karmeaa teknojumputusta. Taitaa mennä HÖRHÖILLÄ pää sekaisin tuollaisesta.

• :)

ei oo ulkonäkö mikä kertoo mistä o vaa tosi o että korkeammissa ulottuvuuksissa o terveempi joka vaikuttaa myös ulkonäköö. mikään tuo ei tuu automaattisesti vaa o elettävä nii kui parhaaksi tietää.

• simmiskisa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe