Grand Scenicin mittaristo pimenee startatessa tai ajon aikana, eli virrat menee mittaristosta poikki, koska taulun kellokin nollautuu? Muuten auton sähköt toimii normaalisti. Eli välillä mittaristo toimii normaalisti.
Kertokaa, jos tietoa vian lähteestä, kiitos!
Mittaristo pimeä aika ajoin!?
Jensseni
2
288
Vastaukset
- Johannes
Sama vaiva mulla, tyyppivika Scenicissä. Merkkihuollossa maksaa ilmeisesti törkeästi. Esim. pääkaupunkiseudulta löytyy kuitenkin osaavia korjaajia, jotka korjaa homman vuorokaudessa (12 kk takuulla). Hinta jää alle 200. Googleta vaikka renaultfoorumilta.
- hekotuttaa
osta scenic hekottaaa hekottaa ..romujen romu..muistakaa aina ku tää teksti ku astelette korjaamolle niitten moninaisten vikojen kans...ei enää rellua ei enää huolia hekottaa.. uusi merkki ja jo yli vuosi ja 20000km ilman vikoja rellulla siihen ei päästä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294