Olympus SP-620 ultra zoom

Häjy87

http://www.olympus.fi/consumer/29_digital-camera_sp-620uz_25285.htm Kellään tietoa pystyykö tuolla kameralla zoomaamaan videokuvatessa? Ihastuin kameran ominaisuuksiin kaupassa mutta Zoomia en saanut toimimaan kamerassa ja myyjäkään sittarissa ei saanut sitä toimimaan kuvaamisen aikana :(. Sillälailla pelitti zoomi että sääti sen haluamakseen ennen kuvauksen aloittamista mutta ei sitten itse kuvatessa pystynytkään zoomaamaan :(.

8

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pystyy kyllä
    • pystyy kyllä

      http://www.pocket-lint.com/review/5751/olympus-sp-620uz-ultra-zoom-bridge-camera-review

      "Zoom action is automatically slowed right down in movie mode to prevent jarring transitions however. If you do want to use the zoom you first have to turn off the sound via the movie menu. With HD video shooting (usually) being such a big feature of stills cameras these days this is a bit rubbish, as effectively the zoom is disabled if you want sound on your video clips."

      Eli siis pitää kääntää ääni pois päältä että zoomaus videon kanssa toimisi!
      Vähän ankeaa!

    • Häjy87

      No Jopas olympuksen pojat taas tehneet sitten onnettoman härpäkkeen hohoijakkaa sentään. Mieleeni tulee eka dikikamera v 2004 Olympus ja siinä oli video ominaisuus mutta ilman ääniä!! Eli sama bugisuus ja lapsellisuus merkin kohdalla jatkukoon! Luulisi että melkein 10vuodessa opittaisiin valmistamaan jo kunnollisia mutta ei niin ei. Kiitos vastauksesta ja selvityksestä..

      • pystyy kyllä

        Esim. parin vuoden takaisella Canon Powershot SX200 kameralla ei periaatteessa voi zoomata videoinnin aikana ensinkään. Voi tosin kiertää tämän asian käyttämällä CHDK:ta.

        Joten äläpä nyt taas morkkaa yksin Olympusta. Kyllä muutkin "osaavat".


    • Mitä muuta odotit?

      Sehän on Olympus.

    • Huonoja kokemuksia

      Samaan aiheeseen kysyisin vielä, että tuo kyseinen kamerahan toimii AA-paristoilla. Miten paljon se syö virtaa käytön aikana, jos kamera olisi vaikka reissussa koko päivän messissä, kuinka monesti minun täytyisi vaihtaa patskuja päivän aikana?

      • Riippuu paljonko

        kuvaat, mutta paljon menee pattereita. Ehkä 5-paristosettiä päivä?


      • pystyy kyllä

        Käytä matalan itsepurun AA-akkuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3895
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3042
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2980
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2818
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2764
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2505
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      2343
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      216
      2035
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1967
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1927
    Aihe