Senssipalstoilla havaittua

Paloma.se.co

En ole ollut pitkään aikaan mukana missään mittelöissä koska olen ollut keskittynyt lähinnä foorumeille kirjoittamiseen elämän lisäksi mutta noin viikko sitten kirjauduin senssisaitille, lähinnä siitä syystä että ne pommitti eli siis spämmäs mua jatkuvasti ja mä ajattelin että ok ok, mä rekisteröidyn että ne jättää mun rauhaan. Nojoo, eihän siinä niin käynyt.

Mutta koska nää täällaset jutut on mulle enemmän ajanvietettä ja haastetta niin todettuani että paljon on yksinäisiä pappoja minunkin maisemissa, jotkut varmasti feikkaa stauksensa ja kirjottaa muijiltaan salaa, mutta voi että ihmisillä on tylsää.

Onko niin että me naiset kuitenskin keksitään enemmän tekemistä kun olemme yksin kuin ikäisemme miehet vastaavasti, jotka kuullostavat aivan onnettomilta ilman partneria?

96

2214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää en oo muuten koskaan käyny senssipalstoilla ehkä se on suurin syy että mulla on senssit täällä kotona mutta jos olisin yksinäinen ihminen niin varmaan mieluummin hakisin seuraa netin välityksellä kun ravintoista tai harrastuksista.

• Joo en minäkään jos olis senssit kotona mut nyt mulla on senssit vaan ton naapurin bambin kaa...ostanko haulikon?

• pupu vai bambi

mut jos se onkin jänis?

• on ne kumminkin niin söpöjä että älä osta pistä bambin pelätin jos rakennusoheet löytys googlettamalla ;))))

• TyhjänSaaPyytämätäki

Olen joskus ollut noilla treffipalstoilla, mutta tyhjän saanut. Huomasin, että n. kuusikypäset eivät hyvin helpolla kunnollista seuraa saa. Luulen, että siistejä naisia on paljon enemmän kuin miehiä tässä ikäryhmässä.

Nyt tässä vaan katsastelen ihan ilman palstoja tätä elämää. Ihan olen tyytyväinen näinkin.

• Mä olen vähän sitä mieltä (voin tietenkin olla väärässä) että miehetkin siistiytyy hieman jos me naiset katsotaan niihin päin.

• mun tuttu reilu kuuskymppinen eronnu mies kertoi mulle löytäneensä uuden itselleen senssipalstalat muutaman pettymyksen jälkeen hän tapas siellä naisen joka hänen mielestään on niin rehellinen ja avoin että hän vielä kerran päätti kokeilla ennen kun heittää homman sikseen ja näin kävi että viettävät aikaa keskenään edelleenkin vaimo jonka kanssa hänellä on lapset oli häntä aika paljon nuorempi ja lähti lasten kasvettua aikuiseksi toisen miehen mukaan tämä uusi ystävä on kuulemma viisi vuotta vanhempi ja ovat keskenään hyvin samalla aaltopituudella.

• Elämä on sotaa

On, ts.että naiset pärjäävät eläkeläiselämässä ja muussa ehtoon iltapuolessa paremmin ilman partneriakin. Siis yleisesti, poikkeuksia tietysti on aina. Ehkä naisten onni on mm. se,että huushollia pitää jonkun hoitaa ja se joku on yleensä nainen. Siinä menee aikaa, siihen kehittyy rutiineja ja se on joskus jopa hauskaa.

Monista miehistä tulee vanhetessann joteski avuttomia, ovat kuin koirat ilman isäntää. Kun pariskuntia tarkastelee, ovat miehet (siis vanhat miehet) kovin kiinni eukoissaan arkihommien osalta eli että muija tekee ruoat, organisoi siivoukset, pitää huolta ihmissuhteista jne. Miehet jotenkin kulkevat siinä mukana kuin kauppakassit. Kai ne siksi ovat kuin siamilaiset kaksoset kiinni toisissaan, kuten eräs sattuvasti taannoin sanoi.

Monet miehet eivät pidä kiinni tuttavuuksista ja ovat siksi töiden loputtua aika totaalisen yksin, juomaseuraa toki kapakoista aina saa, mutta ei muuhun elämään. Jos on koko aikuiselämänsä tykännyt, että ei tartte ketään, saa vanhana pärjätä sillä mitä on kylvänyt eli ei oota tulee. Naiset osaavat yleisesti miehiä paremmin ottaa osaa yhteiskuntaan eli hankkia harrasteita, mennä mukaan yhteen sun toiseen vaikka vapaaehtoistoimintaan, hoidella välejä naapureiden kanssa, pitää yllä entisiä tuttavuuksia tms. Musta on tosi outoa, että hyväkuntoiset vanhat papat eivät viitsi edes ottaa osaa vapaaehtoistyöhön. Siellä miehiä ainakin tarvitaan.

Yksinäisiä pappoja on ja tulee enemmän, jollei osaa antaa toisille arvoa ja olla ihmisten kanssa ihmisten lailla. Kun ja jos ihmissuhteisiin lähdetään siitä kulmasta, että toisen on ensin oltava sitä sun tätä ennenkuin mulle kelpaa, luu jakaja kouraan jää, vaikka kuinka senssipalstoilla seilaisi kuolemaansa saakka. Riskinottoa tämä elämä on loppuun saakka. Jollei riskejä ihmissuhteissa uskalla ottaa, kuolee pystyyn. Koskee muuten naisia yhtä hyvin.

Mulle tämä palstoila seikailu on hetken huvia, ei elämäntehtävä. Enkä ole ihastunut monien pappojen toiveeseen saada naisseurasta taloudenhoitaja. Se rooli meille vanhoille naisille yleensä varataan, kun ulkonäkö ei ole Playboyn tasoa mihinkään suuntaan. Mutta antaa ukkeleiden yrittää, kyllä siinä aika kuluu ja jonkinlaista seikkailun makua löytyy - ainakin unelmissa ja ajoittain. Niin on,että elämä on sotaa apatiaa vastaan, varsikin ja etenkin vanhana.

• Toi olikin sitten ihan asiaa, noin minäkin olen sen asian nähnyt.
        Luin jostain sellasen ihanna mietelmän että joskus saa pussata sata sammakkoa ennekuin löytää sen...sian. :)

• Näin se menee

@Elämä on sotaa

Miehet haluaa sen kiltin tädin lohenpunaisissa alkkareissaan hoitamaan sitä taloutta ja timmin salarakkaan sänkypuuhiin.
        Sillä aikaa kun tämä täiti-ihminen kuorsaa uniapneamaskinsa kanssa kotona niin mies panee timmiä misua jossain hostelsissa.

• Näin se menee kirjoitti:

@Elämä on sotaa

Miehet haluaa sen kiltin tädin lohenpunaisissa alkkareissaan hoitamaan sitä taloutta ja timmin salarakkaan sänkypuuhiin.
        Sillä aikaa kun tämä täiti-ihminen kuorsaa uniapneamaskinsa kanssa kotona niin mies panee timmiä misua jossain hostelsissa.

Höpö höpö.
        Vanhoilla miehillä ei ole tarjolla timmejä misuja.
        Misut kävelevät uusrikkaan käiskynkässä ja papat saavat vain katsella ja kuolata, pariskunnan noustessa Porcheen.
        Mutta sanomaasi sisältyy totuus.
        Vanhat miehet saavat olla omia itsejään sen oman lohenpunaisensa kanssa.
        Uusi nainen saa miehuuden lopahtamaa, pelkästä noloudesta.
        Hellapoliisi on aina se jonka luo palataan.

• Bambi se on naapuri laitto kuvan feissiin bambista ja sen kaverit ehdotti syötä sille tulppaaneja....mutta sillä ei oo omia.
      Sorkanjälkiä pehmee kostea multa täynnä...

• s-taka*

On se ihan totta että ihan lähellä Tukholman keskustaakin - maanalaisen ulottuvuusalueella - on metsiköissä bambeja ja toki jänöjäkin, yms elukoita. Olin ihan äimän käkenä kun ystävän luona vierailin ja mentiin metsän läpi uimaan jollekin lammelle (tämä oli keskustasta etelän suuntaan, aseman nimeä en muista). Siellä metsiköissä oli kauriita, monta näin, ihanan söpöjä otuksia.

Varmana käyvät myös talojen puutarhoissa, mutta kaverini asui kerrostalossa joten ei valittanut ;-D

• s-taka* kirjoitti:

On se ihan totta että ihan lähellä Tukholman keskustaakin - maanalaisen ulottuvuusalueella - on metsiköissä bambeja ja toki jänöjäkin, yms elukoita. Olin ihan äimän käkenä kun ystävän luona vierailin ja mentiin metsän läpi uimaan jollekin lammelle (tämä oli keskustasta etelän suuntaan, aseman nimeä en muista). Siellä metsiköissä oli kauriita, monta näin, ihanan söpöjä otuksia.

Varmana käyvät myös talojen puutarhoissa, mutta kaverini asui kerrostalossa joten ei valittanut ;-D

Täällä missä asun (Uppsalasta pohjoiseen täysin maalla) on paljon peuroja, jäniksiä, kettuja jne. ilveksen jälkiä näkyy joskus lumessa talvella. Naapuri ruokkii peuroja perunoilla ja porkkanoilla ja niillä on polku mökkien takana metsässä, mistä ne sitten poikkeavat naapurin ruokintapaikalle ja sitten mun etupihalle jälkiruualle.
        Mutta totta puhut, aivan kaupungin tuntumassakin on kauriita ja jäniksiä.

• TyhjänSaaPyytämätäki

Niin kävihän se näinkin, että se 80-vuotias pappa murhasi sen nuoren naisen, joka oli varmaan vaan ystävällinen ja kohtelias miestä kohtaan. Mies oli erakoitunut ja luuli, että hän nyt sai naisen itselleen. Noinkin voi ajatus kieroutua, kun yksin elelee ja kuitenkin toivoisi kai naista seurakseen.

Olen huomannut naisena, että noilla senssipalstoilla on monia miehiä, jotka lienevät olleen siellä jo kauan. Kas kun päivitys voi olla pielessä ja tiedot ihan muilta vuosiluvuilta. Jos ei edes pidä tietojaan ajantasalla, miten semmonen muutenkaan on kovin "tässä maailmassa".

• Voi olla paljonkin sekä miehiä että naisia joilla on mielenterveydellisiä ongelmia, tai sitten vain yksinäisyydestä johtuvia pakkomielteitä. Miehet ovat myös enemmän oman biologiansa uhreja: he kokevat seksuaalisen aktiivisuuden miehisen identiteettinsä perusasiana (tää oli nyt jotenkin ihmeellisesti sanottu toivottavasti ymmärrätte).

• 1943

Eihän enää missään iässä uskalla edes keskustella toisen sukupuolen kanssa, kun näitä sairaita yksilöitä on joukossa. Olen saanut kokea kaksi todella ihanaa miestä ja luulen, etten mitenkään etsi kolmatta. Elelen vaan tätä omaa elämääni.

• 1943 kirjoitti:

Eihän enää missään iässä uskalla edes keskustella toisen sukupuolen kanssa, kun näitä sairaita yksilöitä on joukossa. Olen saanut kokea kaksi todella ihanaa miestä ja luulen, etten mitenkään etsi kolmatta. Elelen vaan tätä omaa elämääni.

mutta niinhän sanotaan ettei kahta ilman kolmatta mieti vielä jos hyvä kävelee vastaan ehkä sulla on taito erottaa jyvät akanoista ;))))

• meeriamanda
        1943 kirjoitti:

hetkinen... luenkohan kirjoituksestasi ns. rivien välistä jotain? Arvaat kyllä mitä tarkoitan joten en avaa ´pelästymistäni´ enempää.

tämä 1943:lle

• 1943
        meeriamanda kirjoitti:

hetkinen... luenkohan kirjoituksestasi ns. rivien välistä jotain? Arvaat kyllä mitä tarkoitan joten en avaa ´pelästymistäni´ enempää.

tämä 1943:lle

Suruaika on, mutta elämä jatkuu. Onko sulla muuten veli, jonka nimikirjaimet ovat VK?

• meeriamanda
        1943 kirjoitti:

Suruaika on, mutta elämä jatkuu. Onko sulla muuten veli, jonka nimikirjaimet ovat VK?

Lämmin halaus. Ei ole, veljeni nimikirjaimet ovat M-JL. Ja on ainoa ´vellipoikani´:)
        Muistuttaako joku minua ja siitä päättelet, vai miksipä kysyt?

• L - L

Kysymys asiantuntijoille.

Miten todennäköisesti senssipalstoilta löytyisi määräaikainen keinoemo.

Kyse olisi 1 - 3:n viikon jaksoista. Pari kertaa vuodessa.
      Tarjoaisin, seurani lisäksi, täysihoidon.

Olen kehunut takuutyötä mutta en enää ilmaisia uusintoja.

En viitsi lähteä umpimähkään ko. palstoja koluamaan.

• En todellakaan ole asiantuntija mutta tuo sun viestisi näyttää enemmän työpaikkailmoitukselta.

• Jospa lähiaikoina paikkakunnallesi perustetaan samanlainen seuraneiti-palvelu, kuin tuttavani perusti Keravalle.

Seuraneiti-palvelu tarjoaa kaikenlaista apua yksin eläville ja apua tarvitseville. Seurustelua, pientä hemmottelua, voi hieroa jalkoja ja vaikka lakata kynnetkin, antaa apua kotipuuhissa, kuljettaa retkille, vie vaikka uimahalliin tai ulkoilulenkille ym.ym. Voisi ehkä valmistella myös juhlat vaimosi kotiinpaluuillaksi.

Ellei palvelua löydy lähistöltä, voisit ehkä kannustaa sopivaa naisihmistä yrittäjäksi ja hyötyä myöhemmin kotivähennyskelpoisista palveluista itsekin. (Malli löytyy helposti googlaamalla.)

Tai ehkei sinun tarvitse etsiä palveluja. Jos mainostat vähän lisää täällä, joku tytöistä saattaa hyvinkin ilmoittautua keinoemoksi hyvillä ehdoilla. Se kotivähennys saattaa silloin jäädä saamatta.;)

• L - L
        Paloma.se.co kirjoitti:

En todellakaan ole asiantuntija mutta tuo sun viestisi näyttää enemmän työpaikkailmoitukselta.

Esitin kysymyksen, en ilmoitusta!

• L - L
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Jospa lähiaikoina paikkakunnallesi perustetaan samanlainen seuraneiti-palvelu, kuin tuttavani perusti Keravalle.

Seuraneiti-palvelu tarjoaa kaikenlaista apua yksin eläville ja apua tarvitseville. Seurustelua, pientä hemmottelua, voi hieroa jalkoja ja vaikka lakata kynnetkin, antaa apua kotipuuhissa, kuljettaa retkille, vie vaikka uimahalliin tai ulkoilulenkille ym.ym. Voisi ehkä valmistella myös juhlat vaimosi kotiinpaluuillaksi.

Ellei palvelua löydy lähistöltä, voisit ehkä kannustaa sopivaa naisihmistä yrittäjäksi ja hyötyä myöhemmin kotivähennyskelpoisista palveluista itsekin. (Malli löytyy helposti googlaamalla.)

Tai ehkei sinun tarvitse etsiä palveluja. Jos mainostat vähän lisää täällä, joku tytöistä saattaa hyvinkin ilmoittautua keinoemoksi hyvillä ehdoilla. Se kotivähennys saattaa silloin jäädä saamatta.;)

Tuossa on ajatusta. Kysymykseni koski kuitenkin senssipaltoja.

Apu vaimon kotiinpalujuhkien valmistelussa olisi paikallaan.
        Varsinkin ison siistin teossa.

Hieronnasta olisi hyötyä ja säästöä.
        Tälläkin hetkellä epäkkääni ja takareiteni ovat pehmityksen tarpeessa.
        Urheiluhierojan puolituntinen maksaa 45€, tavallinenkin 30€.

Vierastan hieman tällä keskustelupalstalla tähän astista pitemmälle menevää mainostamistani.
        Senssipalsta tuntuisi kutsuvalta mutta kuten kysyin, pieni alkuopastus olisi hyödyksi.

• Luurukki

L-L olet kirjoittanut saman jutun kymmenia kertoja

• L - L
        Luurukki kirjoitti:

L-L olet kirjoittanut saman jutun kymmenia kertoja

Neuvoja senssipalstojen käyttöön?

En muista!

• >>>>>>>>>>>>>&
        L - L kirjoitti:

Esitin kysymyksen, en ilmoitusta!

LaiskaLasse, sinullahan on omakin vaimo?
        Lisäksi olet niin laiska että antaisit naiset tehdä työn puolestasi, siinä etsinnässäkin.
        Ei paistettu lintu suuhun lennä

• L - L
        >>>>>>>>>>>>>& kirjoitti:

LaiskaLasse, sinullahan on omakin vaimo?
        Lisäksi olet niin laiska että antaisit naiset tehdä työn puolestasi, siinä etsinnässäkin.
        Ei paistettu lintu suuhun lennä

Olkoon sitten lentämättä!

• yksineloa

Ikinä en ole senssipalstoilla käynyt ja miksi kävisin, kun en miestä huolis. Yksin olen oppinut pärjäämään, enkä passaajaa tai passattavaa tarvitse.
      Aika kuluu hyvin ja seuraa löytyy tarvittaessa ilman treffipalstojakin. En kyllä luottaisi yhteenkään seuralaista netistä etsivään miekkoseen. Niin on luotto mennyt vastakkaiseen sukupuoleen oman, epäonnistuneen avioliiton myötä.

• La femme

Olen kanssasi samoilla linjoilla :)
        Takana 30:n vuoden h......, joten ajatuskin jostain kotileikistä oskettaa ja eihän yksin eläminen tarkoita yksinäisyyttä. Maailma on iso ja on vapaus valita mitä tekee tai tekemättä jättää. Ei tarvitse velvollisuuden tunteesta rajoittaa omaa vapaa - aikaansa.

• La femme kirjoitti:

Olen kanssasi samoilla linjoilla :)
        Takana 30:n vuoden h......, joten ajatuskin jostain kotileikistä oskettaa ja eihän yksin eläminen tarkoita yksinäisyyttä. Maailma on iso ja on vapaus valita mitä tekee tai tekemättä jättää. Ei tarvitse velvollisuuden tunteesta rajoittaa omaa vapaa - aikaansa.

Yksinäisyys on tunnetila ja yksin on elämänmuoto. Minulla on taas onnellinen mutta lyhyt avioliitto takanani ja vaikka en aktiivisesti etsikkään partneria olisi se kuitenkin kiva olla joku joka auttaa kantaan matkalaukkuja lentokentillä, grillaamassa mun takapihalla ja istumassa mun verannalla jonka kanssa vois jutella ja ottaa lasin roseeta kauniin kesäillankunniaksi. Ja miksei mukana kun perhe kokoontuu kesän juhliin. Tykkään seurasta ja tykkään ihmisistä, yleensäkin.
        mutta...haluan kaukata kakusta mutta samalla pitää sen kokonaisena: asun mielelläni yksin ja pidän oman vapauteni tanssia oman pillini mukaan

• ei vain miehiä

On siellä listat lepakoillekin.

• elämässä oppinut

matkalaukkuja ei kanna vaikka olis parisuhteessa jos toinen ei välitä toisesta...parisuhde ei takaa sitä..

• No se matkalaukkujuttu oli hieman kuvannollinen; tarkoitin lähinnä kaveriksi matkoille ja lomile jne. Parisuhteessa ei ole mitään järkeä jos se ei perustu molemminpuoliseen välittämiseen ja yhdessä viihtymiseen, Onneksi nykyajan matkalaukuissa on pyörät!

• elämässä oppinut

näin se on, itse olin 30 vuotta parisuhteessa jossa olin kuin piika!, eli ei aina tarvii kaunistella parisuhdetta, yksin on elämä parempaa, sen huomaan..

• meeriamanda

Miksi olit? Mikä alisti sinun tahtosi? Olisit noussut sanoillasi kapinaan, etkä alistunut.
        Kukaan mies ei minua elämäni varrella ole kyennyt nujertamaan, se on ollut merkkiä... vaihtoon. Yrityksiä oli. Tosin kersoja ei ole pyörinyt ympärilläni, vaik olisikin niin minä oon minä liitossakin. En parempi mut en milliäkään huonompi.

• meeriamanda

En ees ymmärrä ihmisiä jotka pulisee tuol senssisivuilla? Miksei he mene tapahtumiin joita on jokaisessa kyässä - kaupunkiin?

On omavalinta ellei kotoonsa uskalla yleisellepaikalle... toki tajuan liikuntarajoitteiset tjs. mut apua saa siihenkin kun sitä vaatii.

En tunne ikäisiäni onnettomia, mut 20v vanhempia... hekin ..jotkut ainakin muisti vielä taputtelut ja nipistelyt.. :)))

• bessie*

Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää, Meeriamanda?

Kyliäkin on eri kokoisia. Eiköhän jokainen treffipalstan käyttäjä tunne parhaiten oman tilanteensa ja oman "kylänsä" tarjoamat mahdollisuudet noin suurin piirtein.
        Naapurin tai naapurikylän leski voi olla hyvä tuttava tai ystävä, mutta ei välttämättä kiinnosta ollenkaan mahdollisena elämänkumppanina tai "sillä lailla" yleensäkään.

Treffipalstalla kun ollaan, niin kaikki tietävät, miksi siellä ollaan. Sinne "yleisellepaikalle" mennään monista eri syistä. Vaikka itse liikkuisi aina haku päällä?, niin harva kuitenkaan kehtaa lähestyä toista olettaen että tämäkin on seuraa etsimässä.
        Epävarmaa ja aikaa vievää lienee sopivan löytäminen treffipalstojenkin kautta, mutta todennäköisempää kuitenkin kuin sieltä oman kylän ympyröistä.

• bessie* kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää, Meeriamanda?

Kyliäkin on eri kokoisia. Eiköhän jokainen treffipalstan käyttäjä tunne parhaiten oman tilanteensa ja oman "kylänsä" tarjoamat mahdollisuudet noin suurin piirtein.
        Naapurin tai naapurikylän leski voi olla hyvä tuttava tai ystävä, mutta ei välttämättä kiinnosta ollenkaan mahdollisena elämänkumppanina tai "sillä lailla" yleensäkään.

Treffipalstalla kun ollaan, niin kaikki tietävät, miksi siellä ollaan. Sinne "yleisellepaikalle" mennään monista eri syistä. Vaikka itse liikkuisi aina haku päällä?, niin harva kuitenkaan kehtaa lähestyä toista olettaen että tämäkin on seuraa etsimässä.
        Epävarmaa ja aikaa vievää lienee sopivan löytäminen treffipalstojenkin kautta, mutta todennäköisempää kuitenkin kuin sieltä oman kylän ympyröistä.

Tää oli jäänyt jossain välissä lukematta, mutta bessie puhuu kyllä totta. Jos lähdetään olettamuksesta että kaikki jotka on kirjautuneet senssisaiteille ovat etsimässä seuraa (loma-ja harrastusseurasta lähtien ja jotkut aivan vakavasti kaveriksi lopulle elämäntaipaleelle) niin kaikki ovat samalla lähtöviivalla.

Ei kai tapahtumiin jne. mennä miestä metsästämään ja kapakoista/karaokebaareista/risteilyiltä ei niitä miehiä löydy mitkä minua voisi mahdollisesti kiinnostaa.

Sitten niistä naapurin leskistä: mulla on just samanikänen leskimies naapurissa; asustelee yksin ja olemme ystävällisissä väleissä. Sen enempää.

• piipiloo

Eron jälkeen olen joskus kokeillut senssipalstoja,toisaalta puoliksi uteliaisuudesta,mutta että josko mahdollisesti voisi löytyäkkin kenties joku.

Aina sama tulos,samat miehet pyörii vuodesta toiseen samoilla linjoilla.Eräskin yli 70:nen luetteli listan kysymyksiä,joihin mun olis pitänyt vastata.Oli kuppikokoa,ja rakennekynsiä,rasvaprosentit ja ruokalistat.

Joskus olen mennyt kahville ja tavannut näin,valitettavasti tulos on ollut pettymys ensisilmäyksellä,siinä sitten vaivautuneena yrittää miettiä sopivaa selitystä,miksei enää halua tavata.

Olen samaa mieltä että miehet ovat paljon avuttomampia yksin ollessaan ja kaipaavat sitä naisen helmaa hyörimään.
      Itse en muutais enää kenenkään miehen kans samaan osoitteeseen,yksinolossa on omat hyvät puolensa,joskin joskus kaipaa miehistä apua jossain asiassa ja maskuliinisen läsnäolon.

• rakastaja.

Olen ollut aktiivinen noilla
      senssipalstoilla.
      Olen myös löytänyt usei-
      ta minulle rakkaita naisia.

• ra-kastunut

Yksi ainoa onni, on parempi kuin muutama kuviteltu onninen.
        Mutta.....

• tummatukka.

Samaa mieltä kuin -rakastaja-.
      Olen jopa tavannut naisia, joi-
      ten kanssa olen ollut useamman
      kerran.
      Ihania ovat olleet!

• */ /

Sukupuolierottelevaisuutta en tunnista.
      Miehet ja naiset, samanlaiset.
      Miehistä ei mitään puutu, jos osaa älytä.

• herrasmiestä etsin..

Tuolla joku kirjoiiti senssipalstalla olleesta miehestä, joka oli laatinut listan kysymyksiä kuppikoosta rasvaprosenttiin ja kaikkea siltä väliltä. Joopa, tämä on just näiden vanhojen miesten tyyliä; siitä kyllä puuttuu inhimillisyys kokonaan. Etsitään vaan mekaanista suoritusta ja yritetään "rakastella", sekin siinä jos pystytään. Vaan ollaan niin miestä vielä vaikka 70-vuotiaana.

Eiköpähän naiset tässä iässä ole jo suuntautuneet muuhun ja haluavat myös henkistä läheisyyttä ja välittämistä, luulisin ma. Näin on ainakin itsellä. Olisi se kiva, jos vielä tapaisi miehen, joka välittäisi minusta sellaisenaan, eikä kotkottelisi kaiken epäolennaisen perään. Se kaikki muu tulee sitten siinä sivussa, jos muuten menee kivasti....

• Mittatilausnainen

@herrasmiestä etsin..

Olen katsellut ohjelman roboteista joita miehet pitävät naisenaan.
        Jos miehellä on tarkat vaatimukset naisen mitoista niin kannattais tilata sellainen mittatilausnukke jolla kaikki paikat olis miehen vaatimuksen mukaiset, pimppiä myöten.

• Jaa, siitä on aikaa kun joskus eron jälkeen miullakin oli joku profiili jollakin senssipalstalla. Silloin tein sen tahallaan niin tiukaksi ja suoraan sanoen luotaantyöntäväksi ettei siihen vahingossakaan tarttuisi kuin just samanhenkinen ihminen. Toisin kävi, pelkkiä vääriä ihmisiä tuli vastaan, sellaisia jotka halusivat vaihtaa elämäni heidän elämäänsä.

Niitä olisi tyrkyllä nytkin vaikka kuinka paljon. Joten eivät naiset kai yksinäisiä sitten ole, kaipaavat vain päsmäröitävää. Miettimättä lainkaan olisiko se taipumus heidät yksin jättänyt joskus aiemmin...

• herrasmiestä etsin..

Sinä oletkin fiksu kirjoittaja ja oikea herrasmies. Sen käsityksen olen sinusta täällä saanut yohuuhkaja juurikin näiden viestiesi perusteella.

Tämä kaikella kunnioituksella, ilman taka-ajatuksia.

• "yo-huuhkaja"

Sait minut vähän nauramaan.
        Minä en, suin surminkaan, tekisi millekään senssi-palstalle profiilia, saati että muutenkaan moisilla palstoilla pyörisin.

"tsäänssit" kelpaavat kyllä minulle, kunhan tulevat pyytämättä ja yllätyksenä.
        Sen verran on vielä lapsenuskoani jäljellä.
        Ja vahva on oletukseni, että jos tulevat yllätyksenä, niin ovat kaksinverroin kauniimmat.
        H.

• herrasmiestä etsin..
        hunksz kirjoitti:

"yo-huuhkaja"

Minä en, suin surminkaan, tekisi millekään senssi-palstalle profiilia, saati että muutenkaan moisilla palstoilla pyörisin.

Ja vahva on oletukseni, että jos tulevat yllätyksenä, niin ovat kaksinverroin kauniimmat.
        H.

Kukin tyylillään. Olemme kaikki erilaisia ja jokainen menettelee kuin tykkää huksz. Eipä siinä kannata kovin toiselle alkaa naureskella.

Vaan nyt luonto kutsuu nauttimaan auringosta, kun on näin ihana ilma.

• herrasmiestä etsin.. kirjoitti:

Kukin tyylillään. Olemme kaikki erilaisia ja jokainen menettelee kuin tykkää huksz. Eipä siinä kannata kovin toiselle alkaa naureskella.

Vaan nyt luonto kutsuu nauttimaan auringosta, kun on näin ihana ilma.

"herrasmiestä etsin.."

Olen pahoillani että en osannut kirjoittaa, sinulle ymmärrettävästi.
        Minä en nauranut käyräkyntiselle vaan hänen kirjoituksensa herättämille ajatuskuvioille.
        H.

• herrasmiestä etsin.. kirjoitti:

Sinä oletkin fiksu kirjoittaja ja oikea herrasmies. Sen käsityksen olen sinusta täällä saanut yohuuhkaja juurikin näiden viestiesi perusteella.

Tämä kaikella kunnioituksella, ilman taka-ajatuksia.

Heh heh, imartelu on heikko kohtani, olet tainnut huomata...

;-))

• hunksz kirjoitti:

"yo-huuhkaja"

H.

Aijjaaaaa.... mie kun muistelen miten täälläkin (s24 50 ) jakelit jotakin puhelinnumeroa ym ym...

Perjantaikevennysten aika meni jo eilen...

• yohuuhkaja kirjoitti:

Aijjaaaaa.... mie kun muistelen miten täälläkin (s24 50 ) jakelit jotakin puhelinnumeroa ym ym...

"yo-huuhkaja"

Että pitikin sinun muistuttaa, minäkin jo melkein unohdin koko asian :)
        Mutta enhän minä profiilia sentään luonut, enhän?
        H.

• O:))
        yohuuhkaja kirjoitti:

@ yohuuhkaja.

Alkuaanhan hän nauroi arseensa perästä runoillekin, ja mitä sitten seurasikaan.
        Sallikaa minun nyt nauraa.

• hunksz kirjoitti:

"yo-huuhkaja"

Että pitikin sinun muistuttaa, minäkin jo melkein unohdin koko asian :)
        Mutta enhän minä profiilia sentään luonut, enhän?
        H.

Minä en voi tuosta todistusta antaa, vaatisi kohtalaisen laajoja tutkimuksia taustakseen.

Tosin pikaprofilointi antaisi iskutekniikaksesi kai paremminkin kapakkabongauksen ja lopulta se on yksi ja sama miten sitä seuraansa etsii jos sitä vailla katsoo olevansa.

• Periaatteesta
        yohuuhkaja kirjoitti:

Heh heh, imartelu on heikko kohtani, olet tainnut huomata...

;-))

@yohuuhkaja

Mä en savolaisia imartele KOSKAAN!
        Ookkos savolainen kun sulta lipsahtaa tuo ällöttävä "mie" aina välillä? Mulla on niin syvä vastenmielisyys savolaisuutta kohtaan etten pääse siitä varmaan ikinä eroon. Täytyy joku suuri ihme tapahtua. Niin paljon kusipäisiä savolaisa on sattunut eteeni elämän varrella.

• etkö tiennyt?
        Periaatteesta kirjoitti:

@yohuuhkaja

Ookkos savolainen kun sulta lipsahtaa tuo ällöttävä "mie" aina välillä? Mulla on niin syvä vastenmielisyys savolaisuutta kohtaan etten pääse siitä varmaan ikinä eroon. Täytyy joku suuri ihme tapahtua. Niin paljon kusipäisiä savolaisa on sattunut eteeni elämän varrella.

Tiedoksi, että savolainen ei sano mie, vaan karjalainen ja mikkeliläinen sanoo miä. Savolainen sanoo minä.

• Periaatteesta kirjoitti:

@yohuuhkaja

En ole savolainen kerrassaan miltään osin, isän puoli varsinaisia suomalaisia, äidin puoli kannaksen karjalaisia. Kummankin juuret tahoillaan varsin vankat. Mie sitten en ole juurtunut vielä minnekään, tuskin juurrunkaan.

Oma exä aikoinaan oli juuriltaan savolainen, jos se nyt sitten jotenkin kokemuksiisi vertautuu.

Olitko tuo nimimerkki "herrasmiestä etsin.." kun tähän vastasit?

• Periaatteesta
        yohuuhkaja kirjoitti:

En ole savolainen kerrassaan miltään osin, isän puoli varsinaisia suomalaisia, äidin puoli kannaksen karjalaisia. Kummankin juuret tahoillaan varsin vankat. Mie sitten en ole juurtunut vielä minnekään, tuskin juurrunkaan.

Oma exä aikoinaan oli juuriltaan savolainen, jos se nyt sitten jotenkin kokemuksiisi vertautuu.

Olitko tuo nimimerkki "herrasmiestä etsin.." kun tähän vastasit?

@yohuuhkaja

En ole se "herrasmiestä etsin". Olen muuten vain ihana nainen ja kyllä mullekin herrasmies kelpaa:) Mahtaako herrasmies olla jo sukupuuttoon kuollut laji? Välillä alkaa tuntua siltä...

• Periaatteesta kirjoitti:

@yohuuhkaja

En ole se "herrasmiestä etsin". Olen muuten vain ihana nainen ja kyllä mullekin herrasmies kelpaa:) Mahtaako herrasmies olla jo sukupuuttoon kuollut laji? Välillä alkaa tuntua siltä...

Heh, no, mie en ole herrasmies, vain oma epäsosiaalinen itseni joka tykkää elää ihan itsekseen...

• ..........

herramiehen oloinen ja näköinen voi olla, mutta vasta arjessa sen huomaa, onko herrasmies..

• savos syntynt

Savolaesissa on monelaesia, iha kuin muissakkii immeisissä, eekä myö käötetä mie sannoo, vuan myö.

• Komea ja herrasmies

Kävin treffipalstalla katsomassa Paloman profiilia ja olisin voinut ryhtyä vokottelemaan, huomasin hänet 41-vuotiaaksi ja kaikenlisäksi elävän avoliitossa.

Voisitteko te ladyt alkaa seurustella varatun miehen kanssa? Vai pitääkö valehdella?

• valehtelijoitako

Eikös paloma täyttänyt talvella 64 vuotta.

• öööööövvveri

palomako se täällä kauppaa tekee herrojen kaaaa, pistähän hintaa kunnolla, älä anna ilmatteeksi,,,,

• hahahahahahahahha en todellakaan ole toi joku varastanut mun nimimerkkini . Senssisaitti josta puhun ei ole suimi24.

• Komea ja herrasmies

Iloitsen, että edes sinulla on hjuumorintajua. Onnea!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65