Ennusteet

toteutuvat

23

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uraa wintoys!

      windowsilla onnistuu ihan kaikki! Myös maailman suurimman matkapuhelinyhtiön ajaminen konkurssiin.

      Kippis!

      • Ja äkkiä

        "Myös maailman suurimman matkapuhelinyhtiön ajaminen konkurssiin."

        Eikä mennyt aikaa turhaan nyhjäämiseen!


    • Toisenlaista menoa
    • Windows-mies!

      Windowsilla ole mitään tekemistä tuon kanssa. Samsung olisi mennyt joka tapauksessa ohi, koska se tekee puhelimensa halvan työvoiman maissa.
      Se oli siis odotettua.

      Windows sitä vastoin pelasti sen, mitä Nokiasta pelastettavissa oli! Se oli torjuntavoitto! Muuten Nokian alamäki olisi ollut vieläkin hurjempi!

      Onneksi Windows tuli apuun ja kaikki ei ole vielä menetetty! Ja Nokiankin maksamilla verorahoilla ne ubuntu-käyttäjienkin toimeentulotukirahat maksetaan! Kannattaisi teikäläisten sitäkin ajatella!

      • Väärää tietoa

        >...toimeentulotukirahat maksetaan

        Kai sinäkin tiedät että Linux-käyttäjien palkat on suurempia kuin alalla keskimäärin ?


      • Oikeaa tietoa!
        Väärää tietoa kirjoitti:

        >...toimeentulotukirahat maksetaan

        Kai sinäkin tiedät että Linux-käyttäjien palkat on suurempia kuin alalla keskimäärin ?

        Palkat? mitkä palkat? Eihän linux-miehet käy töissä! Hehän surffailevat päivät pitkät täällä suomi24:n palstoilla.

        Katsoppa vain, kun kysymys koskee käyttäjärjestelmää, kummat joutaa vastailemaan enemmän, vaikka niitä on vain alle 1% kaikista käyttäjistä!


      • Katson vain
        Oikeaa tietoa! kirjoitti:

        Palkat? mitkä palkat? Eihän linux-miehet käy töissä! Hehän surffailevat päivät pitkät täällä suomi24:n palstoilla.

        Katsoppa vain, kun kysymys koskee käyttäjärjestelmää, kummat joutaa vastailemaan enemmän, vaikka niitä on vain alle 1% kaikista käyttäjistä!

        Olen pienen ikäni käynyt töissä suhteellisen hyvällä palkalla ja käytössäni on nykyään pelkästään Linux.

        >Katsoppa vain...

        Et uskot itsekään tuollaisiin prosenttipellejen tilastoihin? ;)


      • Windows oli

        ennemminkin voiton torjunta kuin torjuntavoitto.


      • 9+14
        Katson vain kirjoitti:

        Olen pienen ikäni käynyt töissä suhteellisen hyvällä palkalla ja käytössäni on nykyään pelkästään Linux.

        >Katsoppa vain...

        Et uskot itsekään tuollaisiin prosenttipellejen tilastoihin? ;)

        Uskoo ken tahtoo, työssäkäyvällä ihmisellä ei ole aikaa näperrellä Linuxien kanssa.


      • Kaikki mahdollista
        9+14 kirjoitti:

        Uskoo ken tahtoo, työssäkäyvällä ihmisellä ei ole aikaa näperrellä Linuxien kanssa.

        >...työssäkäyvällä ihmisellä ei ole aikaa....

        Moni työssäkäyvä tuhraa vieläkin windowsilla. :(


      • 55555555555555555555

        ”Samsung olisi mennyt joka tapauksessa ohi, koska se tekee puhelimensa halvan työvoiman maissa.”

        Niin kuin Nokia ei tekisi.


      • 8+9
        Kaikki mahdollista kirjoitti:

        >...työssäkäyvällä ihmisellä ei ole aikaa....

        Moni työssäkäyvä tuhraa vieläkin windowsilla. :(

        Tietenkin, haluvat saada jotakin aikaiseksi. Lieköhän joidenkin linuxpelleilyt syynä nykyiseen lamaan? Eivät saa tehtyä bissneksiä kun kaikki aika menee komentorivin kanssa näpertelyyn.


      • Epäilenpä
        8+9 kirjoitti:

        Tietenkin, haluvat saada jotakin aikaiseksi. Lieköhän joidenkin linuxpelleilyt syynä nykyiseen lamaan? Eivät saa tehtyä bissneksiä kun kaikki aika menee komentorivin kanssa näpertelyyn.

        >...haluvat saada jotakin aikaiseksi.

        Silläkö windowsilla ???


      • Samat konstit

        >...halvan työvoiman maissa.

        Onhan Nokiallakin toimintaa halvan työvoiman maissa, mm Suomessa.


      • 8+9 kirjoitti:

        Tietenkin, haluvat saada jotakin aikaiseksi. Lieköhän joidenkin linuxpelleilyt syynä nykyiseen lamaan? Eivät saa tehtyä bissneksiä kun kaikki aika menee komentorivin kanssa näpertelyyn.

        Komentorivin näpertelyhän oli Windows juttuja.


    • Jorma kuula

      työ ja Linux eivät sovi yhteen, koska Linuxiin ei ole saatavailla yhtään todellista hyötyohjelmaa (eikä kyllä peliäkään...)

      Linuxista puuttuu kaikki ohjelmat jota työympäristöissä käytetään.

      Eli mitä Linuxilla voi tehdä:

      Warettaa pornoa
      katsella netistä pornoa
      hoidella pankkiasioita

      oikeastaan koko järjestelmä on kehitetty runkkareille3

      • Pieleen meni

        >...kehitetty runkkareille3

        Nyt puhut windowsista. ;)


      • onhan linkkuun

        pelejä, se maailmankuulu peruna-poika peli esimerkiksi, uskomatonta ohjelmointitaitoa osoittava rypistys ja vain linkkuun saatavana !


      • Tosimiehille

      • en käytä hotmailia

      • Kyllä kannattaisi
        en käytä hotmailia kirjoitti:

        en tiedä sen ongelmista mitään, gmailia ei ole vielä kukaan onnistunut kaappaamaan !

        "en käytä hotmailia"

        Hotmaililla saa windowsista kaiken irti ja jännitystä elämään, ;)


    • Prosenteissa eroa
    • Ohi vaan

      Highwayllä on pysähtyminen kielletty. Ei voi välttyä vahingoilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe