miten lopetan yöimetyksen

leijonaäiti22

vauva reilu 8kk en halua enää imettää yöllä, ja vauvalla tuskin enää nälkä syä päivisin reilusti, siis 5 x pv aterian. mutta yöllä huutaa kahden tunnin välein tissiä ja oikeasti syö ei pelkästään imuta. vinkkejä koska olen ihan kyllästynyt imetykseen.

4

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vettä

      Jos lapsella on jano, anna tuttipullosta vettä.
      Me lopetettiin yösyötöt kun poju 8,5kk, oppi kahdessa yössä että tissiä ei öisin saa.
      Varaudu huutoon...
      Mutta kyllä se siitä.

    • Riikka ja Hanna 1v3k

      Meillä oli sama peli,eli kiihtyi vaan tuo tissin kaipuu. Ei enää jaksanut,lapsi oli jo melkein vuoden.
      Päätin yksinkertaisesti lopettaa ja onneksi niin.Nyt on nukuttu jo monta kuukautta ja minulla on virtaa vaikka toisille jakaa.Kunpa joku olisi kehoittanut jo aikaisemmin lopettamaan koska elämänlaatu parani koko perheellä niin paljon.
      Meillä meni kolme yötä VAIN opetteluun,ei edes huutanut pitkiä pätkiä,muutaman minuutin vain. Ja isä otti aina syliin ettei rinnan tuoksu äidin sylissä houkuttanut.
      Nyt vain päätät=päätätte ajankohdan,suosittelen,ja hyvin menee!

      • Riikka ja Hanna 1v3k

        Hups! Alkuperäisestä viestistä olikin jo kulunut reilusti aikaa,että ehkä ongelma jo korjaantunut:)
        Mutta ehkäpä neuvoksi jollekin toiselle jolla asia ajankohtainen.
        Niin ja meillä muuten rintaruokinta jatkuu päivisin lapsen omien halujen mukaan(muutama kerta päivässä) joten maito kyllä riittää vaikkei yöllä imetäkkään.


    • ----

      Minä yritin myös jättää pojalta yötissittelyt pois 6kk iästä lähtien.. Mutta niinpä siinä kävi, että vielä 1vuotiaanakin söi öisin tissiä

      Yksinkertaisesti olin niin väsynyt, että juuri jaksoin pojan ottaa viereen.. En olisi kyennyt kyllä asiasta taisteleen :)

      Ja vettä olisi ollut aivan turha koittaa antaa.. Ei osannut juoda tuttipullosta.. Tai ei huolinut sitä ollenkaan.. Olin lapsemme ensimmäisen ikävuoden ajan käytännössä siis 24/7

      Arvatkaa, teenkö jotain toisin tän suhteen toisen lapsemme kohdalla? TODELLAKIN! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe