miten lopetan yöimetyksen

leijonaäiti22

vauva reilu 8kk en halua enää imettää yöllä, ja vauvalla tuskin enää nälkä syä päivisin reilusti, siis 5 x pv aterian. mutta yöllä huutaa kahden tunnin välein tissiä ja oikeasti syö ei pelkästään imuta. vinkkejä koska olen ihan kyllästynyt imetykseen.

4

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vettä

Jos lapsella on jano, anna tuttipullosta vettä.
      Me lopetettiin yösyötöt kun poju 8,5kk, oppi kahdessa yössä että tissiä ei öisin saa.
      Varaudu huutoon...
      Mutta kyllä se siitä.

• Riikka ja Hanna 1v3k

Meillä oli sama peli,eli kiihtyi vaan tuo tissin kaipuu. Ei enää jaksanut,lapsi oli jo melkein vuoden.
      Päätin yksinkertaisesti lopettaa ja onneksi niin.Nyt on nukuttu jo monta kuukautta ja minulla on virtaa vaikka toisille jakaa.Kunpa joku olisi kehoittanut jo aikaisemmin lopettamaan koska elämänlaatu parani koko perheellä niin paljon.
      Meillä meni kolme yötä VAIN opetteluun,ei edes huutanut pitkiä pätkiä,muutaman minuutin vain. Ja isä otti aina syliin ettei rinnan tuoksu äidin sylissä houkuttanut.
      Nyt vain päätät=päätätte ajankohdan,suosittelen,ja hyvin menee!

• Riikka ja Hanna 1v3k

Hups! Alkuperäisestä viestistä olikin jo kulunut reilusti aikaa,että ehkä ongelma jo korjaantunut:)
        Mutta ehkäpä neuvoksi jollekin toiselle jolla asia ajankohtainen.
        Niin ja meillä muuten rintaruokinta jatkuu päivisin lapsen omien halujen mukaan(muutama kerta päivässä) joten maito kyllä riittää vaikkei yöllä imetäkkään.

• ----

Minä yritin myös jättää pojalta yötissittelyt pois 6kk iästä lähtien.. Mutta niinpä siinä kävi, että vielä 1vuotiaanakin söi öisin tissiä

Yksinkertaisesti olin niin väsynyt, että juuri jaksoin pojan ottaa viereen.. En olisi kyennyt kyllä asiasta taisteleen :)

Ja vettä olisi ollut aivan turha koittaa antaa.. Ei osannut juoda tuttipullosta.. Tai ei huolinut sitä ollenkaan.. Olin lapsemme ensimmäisen ikävuoden ajan käytännössä siis 24/7

Arvatkaa, teenkö jotain toisin tän suhteen toisen lapsemme kohdalla? TODELLAKIN! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1809
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1121
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1116
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      982
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      846
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      152
      844
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      761
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      52
      691
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    Aihe