alapää pilalla

surullinen22

olisikohan täällä kohtalotovereita parantamaan mieltäni?
olen 22 vuotias ja monien gynekologisten leikkauksien jälkeen alapääni on suoraan sanottuna pilalla. kipeänä melkein aina joten yhdyntään en pysty, mutta nyt viimeisten leikkauksien jälkeen ei näytä normaalilta ollenkaan, oksettaa itseänikin katsoa sinne peilillä. tiedän että on pahempiakin vaivoja, on niitä itsellänikin aika lailla, mutta näin nuorena tämä harmittaa suunnattomasti!
kukaan mies ei tule koskaan kiihottumaan tästä näystä. onko muita saman kokeneita? jos jotenkin täytyisi kuvailla niin alapää näyttää revityltä..
älkääkä turhaan vaivautuko pilkkaamaan, olen tosi maassa tämän takia. asiallisia vastauksia kiitos =)

10

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadyOld

      Uusi yritys. Äskeinen viestini katosi.

      En ole nähnyt runneltuja alapäitä, mutta hyvin arpisia ihmisiä kyllä. Arvet usein vaalenevat, haalenevat ja muuttuvat huomaamattomammiksi ajan myötä. Ehkä tämä lohduttaa? Olet nuori, anna ajan kulua.

      Ehkä tapaat jonkun mukavan miehen, jonka kanssa ennättää edetä hitaasti. Tuskin hän sinua rumana pitää. Alapää on vain osa sinua, eikä hän koko aikaa katso vain sitä osaa.

      Uskon, että kivutkin lievittyvät ajan myötä. Ainakin monessa muussa vaivassa helpottuvat. Suosittelisin sinua puhumaan rohkeasti peloistasi sinua hoitavan henkilöstön kanssa. Heillä on varmasti asiallista tietoa, ja kysymyksesi ovat aiheellisia.

      Kaikkea hyvää elämääsi!

    • Me tuemme sinua

      Et ole yksin tunteesi kanssa, on paljon naisia, joiden alapää on muuttunut gynekologisten leikkausten, synnytysten tms takia ja niitäkin, jotka pitävät omaa pimppiään jotenkin omituisen näköisenä, vaikkei se sitä olisikaan. Jotkut tavoittelevat jotain tiettyä ulkonäköä alapäähän, vaikkei mitään "oikeaa" ulkonäköä sielläkään olekaan.

      En muista nyt amerikkalaisen valokuvaajan nimeä, joka otti sadoista vai tuhansista naisten alapäistä kuvia ja ne kaikki olivat omanlaisensa näköisiä. Hän vertasi naisten sukuelimiä kukkasiin, jotkut olivat erittäin rönsyileviä, lerpattavia, onkaloisia, mutkikkaita, jotkut sileitä, pieniä ja vaikka mitä, mutta kaikki ovat vain osa kokonaisuutta.

      Meissä ihmisissä kaunista on useimmiten juuri se, että me olemme sellaisia, kuin satumme olemaan, ihan luonnostamme, tai kolhuja kokeneina. Itsen voi ainakin yrittää hyväksyä sellaisena, kuin sattuu olemaan ja ainakin olla lempeä itseään kohtaan, rakastaa itseään pitää, se on aina hyvä lähtökohta. Myös sen ihmisen, kenen kanssa olet, pitää rakastaa sinua sellaisena, kuin olet.

      Et ole kenenkään miehen kiihottumista varten olemassa, vaan itseäsi varten, arvosta itseäsi. Jos joku mies rakastaa sinua, hän varmasti myös haluaa sinua juuri sellaisena, kuin olet. Ymmärrän tunteesi, mutta ei kannata surra sitä, jos joku ei hyväksyisi sinua omana itsenäsi, sellaisena, kuin nyt olet. Arvosta itseäsi ja vaadi sitä muiltakin.

      Ja edellisen kirjoittajan neuvoa seuraten, puhu asiasta gynekologille, he ovat sitä varten. Lääkäreitten pitää tarvittaessa voida auttaa sinua. Jos ongelma on psykologinen, siihenkin on apua saatavissa. Rohkeasti vain juttelemaan ja asiaa selvittämään.

    • jalat ei hyvät

      kun joku kerta kohtaat ihmisen,kehen luotat,kehen tykästyt,voit puhua ja kertoa .ei rakkaus katso virheitä,ryppyjä,suonikohjuja,saatika alaosan mallia.

    • nuuurse

      Tuskinpa kukaan mies sitä haaroväliä kovin läheltä loppujen lopuksi tiirailee, ellet sitten harrasta suuseksiä. Kyllä kuule aivan varmasti sinä kelpaat! Itse on usein itselleen paljon ankarampi kuin mitä muut ovat. Toivon sinulle jaksamista ja tsemppiä!

    • munuska

      I feel you. Korjausleikkauksia korjausleikkausten perään.. Ei tässä edes tunne olevansa nainen enää.

    • Kaikenlaisia

      Mä komppaan myös. Mulla on todella ruma alapää ja mullekin tehty gynekologinen leikkaus. Mä syytän ihan sitä kirurgia, että on meitä moneksi, kun kehtasi jättää mulle sen autonrenkaan. Ja ihan kiva, että tuntuu siltä, että kaikki lohduttaa, mutta ei lohduttaminen sulle miestä tuo, eikä se tuo sitä myöten sen mukana toimeentuloakaan. Monethan työnantajista ihmettelevät perheettömiä naisia. Selitä siinä sitten, että et pysty synnyttämään, kun alapää on pilalla. Nimimerkki kokemusta on!! Ettäs täällä kehdataan taas! Miehet on nirsoja, kun on varaa mistä valita!! Totuus vaan... Ja mun bilsan kello on jo paljon

      • Outo_ajatus

        Mitä ne työnantajat ihmettelisi? Perheetön nainenhan on "varmempi" työntekijä koska ei ehkä ole heti jäämässä äitiyslomalle.


      • Kaikenlaisia

        Ei kyllä ne ihmettelee, sanotaanko vaikka että ihmiset on erilaisia siinäkin suhteessa. Sillä tavoin vaan varmistetaan jollekin toiselle työpaikat, kun panetellaan lapsettomuudesta...


    • ky-syn

      Miksi teillä on noin nuorella iällä leikattu alapäätä jo niin monesti?

      kyllä kaikki järjestyy vielä ihan varmasti!

    • Maritsella95

      Koska ulkosynnyttimissä oli vaivaa piti pienentää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe