ihmisen parasta elämää ??
onko Imatra
12
351
Vastaukset
- pikkumatti
Eikun elämä on laiffii !!
- mattikyllikki
Imatralla uusi mahdollisuus on aina tsäänssi :(
- masa the mouse
EHKÄ OTIN; EHKÄ EN MUT IMATRA HAISEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jounimatti
ja sit kun oli mellonmäen tornissa jalat tutisten niin kyl siinä on ihminen ihan up yours
- paavomatti
ja se on ihan fifti-sixti onko imatra kaupunki
- rahhoohohooo
Imatra on kaupunki ja jos maantieteellisesti ajattelee niin isompi kuin Lappeenranta!Jos asukkailta kysyttäs niin ruokolahti,rautjärvi,svetogorks ja jopa viipuri varmaan haluais olla imatraa,pari kylpylää ja imatrankoski,mitä lappeenrannalla on joku vit..n linnoitus!Se tietysti riippuu keltä kysytään?Imatran rahvaalta kauppiailta tai sitten työttömiltä?Se riippuu ainoastaan pankkitlin saldolta!Ilmeisesti edellisten kirjoittajalla saldo pikkasen miinuksella?Se ahdistaa kun jollain on likviditeettiä ja itellä ei?
- osmo lerssi
kiva olla rikas
- cazzepois
Imatran henkinen ilmapiiri on ahdas ja pois työntävä.
- mervi veitsisarja
eikö kukaan voinu jatkaa noita mattisloganeita paikkakunnalle soveltaen ?? höh
- pasila
no v..tu mieti !
- Anonyymi
hyvä täällä on elää!
- Anonyymi
No ei oo ku ryssille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914