Tuli vaimon anopille kuukausi sitten aivoinfarkti, ja on nyt sairaalahoidossa. Otettiin siis hänen 16-vuotias kissansa meille asumaan.
Ongelma on nyt se, että ei suostu pissimään kissanhiekkoihin, koska oli anopin kerrostaloasunnossa opetettu pissimään pottaansa revittyihin sanomalehtiin. Noh, ihan halpaa touhuahan tuo on, koska lehdet on kuitenkin jouduttu maksamaan, ja ainoa mikä kärsii on paperinkeräysyhtiöt :-) (Nojoo.. jätettähän ne hiekat sun muutkiin on..)
Tästä märästä paperisilpusta tulee kuitenkin aika paljon jätettä omaan roskikseemme, eikä kahden viikon tyhjennysväli tunnu riittävän (asumme btw. siis omakotitalossa). Anopin kerrostalossa oli tietysti isommat jäteastiat.
Meillä on puutarha, jossa kissaa nyt ulkoilutetaan valjaissa, ja tykkääkin siitä vielä kovasti. Ei millään meinaa tulla sisälle, vaikka oli sisäkissa 16 vuotta. Mutta ei vaan millään pissi ulos, vaikka saisi ihan kernaasti sitäkin tehdä omassa pihassa.
Mitens voisi tätä tytteliä opettaa pissimään ulos? Jos on ideoita, niin kertokaa!!!!! Se ulkoilee, ja sitten tulee ihan itse sisälle, ja painuu pissapotalle, ja sitten taas haluaa ulos...
Lisäksi neidillä taitaa olla sokeritauti, koska pissii sellaiset 6-8 kertaa päivässä... Eli pottaa saa olla koko ajan vaihtamassa. Siksi olisi hyvä kun saataisiin näin edes kesällä vähän 'säästettyä' ulkoilun ohessa.
Sinänsä meillä kyllä on kokemusta kissoista. Meillä itsellämme oli 17,5 vuotta oma kissa oli, mutta hänestä aika jätti pari vuotta sitten. Se opetettiin ulkoilemaan, ja tekemään jätöksensä puutarhaan. Mutta Anopin kissan kanssa se ei vaan tunnu onnistuvan. On koitettu btw. letvitettyä sen 'pissasanomalehtiä' ympäri puutarhaa, mutta ei vaan tunnu tunnistavan 'omaa' hajuaan....
Miten opettaa kissa pissimään ulos??
k-mikko
0
156
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1422049Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37838- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat50725Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö283709- 73701
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35650