Miltä sellainen tuoksuu?
Saako hän tuoksua itseltään vai sellaiselta tuoksulta jota häneltä odotetaan ja toivotaan?
Saako hän tuoksua erilaiselta eri päivinä?
Saako hän tuoksua, satunnaisesti, Tuksulta?
H.
Hyväntuoksuinen mies
90
721
Vastaukset
- Saaronin_Silja
Miltä mies tuoksuu, jos hän tuoksuu itseltään?
Siltä itseltäänkö?"Saaronin_Silja"
Se vähä, mitä minä olen oppinut, kertoo että miehen tuoksu on ensiksi kotoisin hormoneista, toiseksi siitä mitä hän syö ja kolmanneksi miten hän elää.
Haluaisinkin tarkennusta siihen miten hänen pitäisi?
Ihan heti en haluaisi selkeitä ohjeita Sikaareista tai Whiskeystä, pieruista tai papanoista, vaan naisten ajatuksista tuoksuvasta miehestä.
Sillee kokonaisesta miehestä, ei niinkään yksityiskohdista.
H.- Saaronin_Silja
hunksz kirjoitti:
"Saaronin_Silja"
Se vähä, mitä minä olen oppinut, kertoo että miehen tuoksu on ensiksi kotoisin hormoneista, toiseksi siitä mitä hän syö ja kolmanneksi miten hän elää.
Haluaisinkin tarkennusta siihen miten hänen pitäisi?
Ihan heti en haluaisi selkeitä ohjeita Sikaareista tai Whiskeystä, pieruista tai papanoista, vaan naisten ajatuksista tuoksuvasta miehestä.
Sillee kokonaisesta miehestä, ei niinkään yksityiskohdista.
H.Miehestäni ensitapaamisellamme hönkimäni aromi oli olematon. Siis ei haissut valkosipuli saati partavesi. Eikä pilliklubi.
Puhdas ja raikas ihminen. Nuori urho.
Sukulaismiesten varpaanvälithän ovatkin tarkoituksellisesti myteentyneen hajuiset.
Luojan silleen tarkoittamat.
Mitenkö pitäisi pitää hajunsa tasapainossa?
Miehiset hormonit, syödä tasapainoista kotiruokaa, elää ihmisiksi, silloinpa haisut ovat perin perinteisiä.
Ei tuoksu miestä tee, ihan sama miltä tuoksuu, kunhan on rehellinen ja pitää sanansa.
Rankkaa ruumiillista työtä tehneen miehen tuoksu on erilainen kuin mitään tekemättömän joutomiehen.
Voihan miehen houkutella suihkuun, jos tuoksusta haittaa on."Anceli"
Aikasti hyvä kommentti, vaan pikkasen tavanomainen.
Miehen houkuttelemisessa suihkuun, pitää olla mukana myöskin naisen tuoksua.
Aina ei Mirhami, Myski tai Hunaja riitä.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Aikasti hyvä kommentti, vaan pikkasen tavanomainen.
Miehen houkuttelemisessa suihkuun, pitää olla mukana myöskin naisen tuoksua.
Aina ei Mirhami, Myski tai Hunaja riitä.
H.Tavanomaiselta ihmiseltä voi kai odottaa tavanomaista kommenttia, varovaista sellaista.
Naisella pitää olla omat salaiset keinonsa miehen suihkuun saamiseksi, ei hunajakaan huono valinta ole.
Escadan Island Kiss tuoksun perässä mies menee vaikka puuhun tai kuuhun. :)- k/k
Anceli kirjoitti:
Tavanomaiselta ihmiseltä voi kai odottaa tavanomaista kommenttia, varovaista sellaista.
Naisella pitää olla omat salaiset keinonsa miehen suihkuun saamiseksi, ei hunajakaan huono valinta ole.
Escadan Island Kiss tuoksun perässä mies menee vaikka puuhun tai kuuhun. :)Jo vain saattaapi olla hyvää nuuskuteltavaa,kunnei oo kokemusta niin laitappa seuraavan postin mukaan pari tippaa.
k/k kirjoitti:
Jo vain saattaapi olla hyvää nuuskuteltavaa,kunnei oo kokemusta niin laitappa seuraavan postin mukaan pari tippaa.
Tulee, älä sitten pyörry ja jos tuoksuu oikein hyvälle, osta vaimollesi samaa ainetta.
k/k kirjoitti:
Jo vain saattaapi olla hyvää nuuskuteltavaa,kunnei oo kokemusta niin laitappa seuraavan postin mukaan pari tippaa.
"k/k"
Ehkä minun ei pitäisi puuttua tähän lirkkuun, mutta vastavuoroisesti katsoisin että sinun pitää lähettää hänelle nahanpala, työ-istuimestasi.
Iloisesti
H.- k/k
hunksz kirjoitti:
"k/k"
Ehkä minun ei pitäisi puuttua tähän lirkkuun, mutta vastavuoroisesti katsoisin että sinun pitää lähettää hänelle nahanpala, työ-istuimestasi.
Iloisesti
H.Olet hunksi kerrankin oikees,sun ei pirä puuttua tähän .
k/k kirjoitti:
Olet hunksi kerrankin oikees,sun ei pirä puuttua tähän .
Jos lähettäisin hänelle tuoksunäytteen, saisin paluupostissa sätkän jämiä.. :(
- Saaronin_Silja
Anceli kirjoitti:
Jos lähettäisin hänelle tuoksunäytteen, saisin paluupostissa sätkän jämiä.. :(
Saakohan nauraa, paheksumatta. Meinasi taas kerran viestistäsi tulla hätä käteen.
Sinä laittaisit parfyymikirjeen, saisit paluupostissa litistyneen natsan. :))
Onkohan tämä normaalia, että minua näin kamalasti naurattaa? Saaronin_Silja kirjoitti:
Saakohan nauraa, paheksumatta. Meinasi taas kerran viestistäsi tulla hätä käteen.
Onkohan tämä normaalia, että minua näin kamalasti naurattaa?Saa nauraa, ei ole mitään sitä vastaan..
Voisi niitä natsoja tulla pahimmassa tapauksessa pieni Minigrip-pussillinen.
Jos nauraminen on epänormaalia, en taida ihan kunnossa olla minäkään. :)Saaronin_Silja kirjoitti:
Onkohan tämä normaalia, että minua näin kamalasti naurattaa?"Saaronin_Silja"
Naisista on moneksi, kuten silmistään valuvasta vedestäkin.
Viestisi oli kyllä herrantertulleni, mutta natsoihin en voinut olla puuttumatta.
Sie tiiät ihqu hyvin että kunnon keitos vaatii kunnon mausteet.
H.Anceli kirjoitti:
Tavanomaiselta ihmiseltä voi kai odottaa tavanomaista kommenttia, varovaista sellaista.
Escadan Island Kiss tuoksun perässä mies menee vaikka puuhun tai kuuhun. :)Moi Anceli,
mun lempituaksu on Poison,se on tummaa ja voimakast ;)
Mut ei sitä paljoo saakka laittaa.
Miähen paras tuaksu on saunanraikas.....mamma-vaa kirjoitti:
Moi Anceli,
mun lempituaksu on Poison,se on tummaa ja voimakast ;)
Mut ei sitä paljoo saakka laittaa.
Miähen paras tuaksu on saunanraikas.....Moi, tietenkään Poisonia ei saa paljoo laittaa, sehän on myrkkyä.... :))
Minä pidän enemmän sellaisista raikkaista tuoksuista, ettei ala ahistamaan...tulee pää kipeeksi.
Hunajalla voideltu saunapuhdas mies, voi jestas.. :)
- mimmimummi
Saa tuoksua erilaiselta eri päivinä. Eihän aina ole juhlapäiväkään.
Puhdas tuosu on paras, mutta kaikilla meillä on oma ominaistuoksumme. Dödöt ja partavedet eivät tuoksu kaikkien iholla samalle, vaikka samaa ainetta.- mimmimummi
hunksz kirjoitti:
"mimmimummi"
Puhdas tuoksu? Mitä se on?
Suihkunraikas mitättömyys?
H.Ei suinkaan mitättömyys, vaan puhdas ja oman ominaistuoksunsa omaava. Onhan niitä miehisiä tuoksuja , sikaari, tupakka , plus muita seetripuita. Kainalohikikin on rakastuneen mielestä "ihgu"
mimmimummi kirjoitti:
Ei suinkaan mitättömyys, vaan puhdas ja oman ominaistuoksunsa omaava. Onhan niitä miehisiä tuoksuja , sikaari, tupakka , plus muita seetripuita. Kainalohikikin on rakastuneen mielestä "ihgu"
"mimmimummi"
Kainalohiki puuttuu suihkunraikkaasta miehestä, paljon muutakin ominaistuoksuaan puuttuu hänestä silloin.
Mutta olkoon tuo sinulta riittävästi.
H.- mimmimummi
hunksz kirjoitti:
"mimmimummi"
Kainalohiki puuttuu suihkunraikkaasta miehestä, paljon muutakin ominaistuoksuaan puuttuu hänestä silloin.
Mutta olkoon tuo sinulta riittävästi.
H.Mitä tarkoittaa , "olkoon tuo sinulta riittävästi"
mimmimummi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa , "olkoon tuo sinulta riittävästi"
"mimmimummi"
Mites se jamesfondi sanoikaan:
Kun mikään ei riitä, ei maailmakaan....
Sit muinoin oli sarja jossa sanottiin:
Vain yksi virhe, ja se riittää....:)
H.- mimmimummi
hunksz kirjoitti:
"mimmimummi"
Mites se jamesfondi sanoikaan:
Kun mikään ei riitä, ei maailmakaan....
Sit muinoin oli sarja jossa sanottiin:
Vain yksi virhe, ja se riittää....:)
H.Virheetön tuskin kukaan on, mutta luulin että aloittaja tarkoitti keskustelua miehen (ihmisen) tuoksusta. Siihen keskusteluun otin osaa.
Jos mies pitää vaatteensa puhtaina, huolehtii hygieniastaan ja käy päivittäin tai tarvittaessa useamminkin suihkussa, hän saa tuoksua ihan itseltään. Jos alkuaan puhdas mies - puhtaissa vaatteissaan - on hikoillut hommissaan, hänen vetovoimansa saattaa suorastaan kasvaa siitä, ainakin kesäaikaan.
Hienhajun peittäminen kosmeettisilla tuoksuilla ei toimi.
Iltasuihkun jälkeen ei hajusteita tarvita ennen yhteiseen sänkyyn kapuamista.
Jos mies käyttää Oldspicea (tai yhtä toista merkkiä, jonka nimen olen unohtanut), hänen on paras pysytellä ulkotiloissakin mahdollisimman kaukana.
Jos Tuksun tuoksu on jokin mystinen myskin sukuinen parfyymi, miehen on paras pysyä Tuksun luona.
Aistit liittyvät aistillisuuteen, siksi vakiparien on mielestäni hyvä tutustua myös toistensa lempituoksuihin. Tuoksutkin voivat yhtyä ja ne toimivat eri ihmisten iholla eri tavoin.;)
Suosittelen hajusteettomia pesunesteitä tai saippuoita ja yhtä hyvin valittua kosmeettista tuoksua.
Toivotan aloituksen kirjoittajalle menestystä tuoksujen ja naisten maailmassa! ;)"optimisti-orvokki"
Sie et sit lueskele:
"Kainalohiki puuttuu suihkunraikkaasta miehestä, paljon muutakin ominaistuoksuaan puuttuu hänestä silloin"
Koko ikäni, olen minä tiennyt milloin on suihkun aika ja milloin ei.
Saattaa olla se on ollut virhekin.
Onneksi en virheitäni ole koskaan huomannut.
Nyt tuoksun Karppaajalta. Onko se oikein hoikistuvalle miehelle?
H.- k/k
Tarkotitko orvokki menneniä ,se on tosimiesten salainen ase.
- nej jummarra
"Jokapäiväisen suihkun jälkeen hän suihkautti ”öö-de-kölöknea""
Jokapäiväisen suihkun? Oliko töissä viemärinputsaajana vai miten likaantui niin kovin, että joka päivä piti suihkutella?
Ja ne hajusteet vielä! Jotenkin homoihin viittaavaa... Kuitenkin naimisissa... Ristiriitaa...!
Ei pahalla, mutta nej jummarra... nej jummarra kirjoitti:
"Jokapäiväisen suihkun jälkeen hän suihkautti ”öö-de-kölöknea""
Jokapäiväisen suihkun? Oliko töissä viemärinputsaajana vai miten likaantui niin kovin, että joka päivä piti suihkutella?
Ja ne hajusteet vielä! Jotenkin homoihin viittaavaa... Kuitenkin naimisissa... Ristiriitaa...!
Ei pahalla, mutta nej jummarra...Minäkään en ymmärrä ihmettelyäsi.
Oli viemärissä tai konttorissa niin kylläkai jokapäivä suihkus käyrään.koti-kiusattu kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä ihmettelyäsi.
Oli viemärissä tai konttorissa niin kylläkai jokapäivä suihkus käyrään."koti-kiusattu"
Älä nyt aina anna lasten tulla tykösi..
H,.hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Älä nyt aina anna lasten tulla tykösi..
H,.Lapset ja pikkuhassut vanhukset on aina viihtyneet seurassani.
koti-kiusattu kirjoitti:
Lapset ja pikkuhassut vanhukset on aina viihtyneet seurassani.
"koti-kiusattu"
Hmpffrf noh, nyt en taas tiedä ottaisinko nimmarisi miehenä.
Vai jotenkin unelmana.
Mutta, menköön siten kun siltä näyttää.
H.hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Hmpffrf noh, nyt en taas tiedä ottaisinko nimmarisi miehenä.
Vai jotenkin unelmana.
Mutta, menköön siten kun siltä näyttää.
H.Tasapeli, semmosta hankikanto meininkiä sullakin toisinaan toi miehenä oleminen.
koti-kiusattu kirjoitti:
Tasapeli, semmosta hankikanto meininkiä sullakin toisinaan toi miehenä oleminen.
"koti-kiusattu"
"Pilkkiavanto ei kaikilta synny,
eikä hennoilta hartioiltakaan.
Vaikka reiän on aikaan saanut,
ei Ahventa siitä kerry.
Vinorankainen Kuha, sitä on purtu,
Norppa pahus on avantoon tullut.
Vaikka Kaira on Heinolan laatua,
voi varteensa moni kaatua.
Milloin aika on porata?
Miksi silloin?"
H.hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
"Pilkkiavanto ei kaikilta synny,
eikä hennoilta hartioiltakaan.
Vaikka reiän on aikaan saanut,
ei Ahventa siitä kerry.
Vinorankainen Kuha, sitä on purtu,
Norppa pahus on avantoon tullut.
Vaikka Kaira on Heinolan laatua,
voi varteensa moni kaatua.
Milloin aika on porata?
Miksi silloin?"
H.Olen paljon porannutkin
Käsissäni pionjäär ulvonutkin.
Runosi mulle menee turhaan
olisko paikka niille palstalla
Huu-haankoti-kiusattu kirjoitti:
Olen paljon porannutkin
Käsissäni pionjäär ulvonutkin.
Runosi mulle menee turhaan
olisko paikka niille palstalla
Huu-haan"Koti-kiusattu"
"Joka kevät, syksy ja talvi,
Kesän lämpimät päivätkin aina.
Mulle aikaan saa kumman tunteen,
en perässä pysy aina.
En huuhaana kaikille halua suoltaa,
miten tunteeni lasken Maidin.
Kuten Lohi, mä heilutan, mennen, tullen.
Ikäihmisten sielua liippaan.
60 on minulle ainoa lovi,
minne lasken Maitini sekaan.
En lovia laske, en suruja laske,
minä kaadan vain korteni kekoon"
H.- k/k
hunksz kirjoitti:
"Koti-kiusattu"
"Joka kevät, syksy ja talvi,
Kesän lämpimät päivätkin aina.
Mulle aikaan saa kumman tunteen,
en perässä pysy aina.
En huuhaana kaikille halua suoltaa,
miten tunteeni lasken Maidin.
Kuten Lohi, mä heilutan, mennen, tullen.
Ikäihmisten sielua liippaan.
60 on minulle ainoa lovi,
minne lasken Maitini sekaan.
En lovia laske, en suruja laske,
minä kaadan vain korteni kekoon"
H.Outo tunne rinnassasi
Onko se paino povellasi
Puuttuko jaloistas tanssinjuoksu
Onko jo vieras naisen tuoksu
Sinä liehut mennen tullen
Miksi et kuuntele
kun sanon sulle
On tenhosi heikkoa mulle k/k kirjoitti:
Outo tunne rinnassasi
Onko se paino povellasi
Puuttuko jaloistas tanssinjuoksu
Onko jo vieras naisen tuoksu
Sinä liehut mennen tullen
Miksi et kuuntele
kun sanon sulle
On tenhosi heikkoa mulle"k/k"
Miehen runoilu on minulle kauihistus, ainakin miehen jonka olen uskonut olevan mies.
"tee Teesi, hauduta hyvin, minä nautin sen myöhemmin"
H.- k/k
hunksz kirjoitti:
"k/k"
Miehen runoilu on minulle kauihistus, ainakin miehen jonka olen uskonut olevan mies.
"tee Teesi, hauduta hyvin, minä nautin sen myöhemmin"
H.Kerrankin olemme yhtämieltä jos miesnikki lähettää joutavia loruja toiselle miesnikille niin eikös vaan tunnukkin homojen hommilta?
Ole siis runoilematta jos miehisyytesi haluat säilyttää. k/k kirjoitti:
Kerrankin olemme yhtämieltä jos miesnikki lähettää joutavia loruja toiselle miesnikille niin eikös vaan tunnukkin homojen hommilta?
Ole siis runoilematta jos miehisyytesi haluat säilyttää."k/k"
"En koskaan, en unohtaa voi,
kuinka miehen riimit korvissain soi.
Vaikka karheesti raapivat minua.
Koivun oksatkin käsissään, oi voi voi
Mulle lintusen lailla laulaa,
pitkin päätäni, pitkin kaulaa"
Noh, tämä tässä sitten.
Palataan päiväjärjestykseen.
H.- O - O
k/k kirjoitti:
Tarkotitko orvokki menneniä ,se on tosimiesten salainen ase.
Ei sekään kuulu suosikkituoksuihini, mutta on joku toinen, melkoisen kallis tuoksu, jonka nimesin pari vuosikymmentä sitten mielessäni "eltaantuneiden elostelijoiden tuoksuksi". Eräs tyylikäs, hyvin pukeutunut, suomalainen liiketuttava käytti sitä, enkä kiellä, etteikö hänen käytöksensä olisi antanut sysäystä tuoksun nimeämiselle.
Muisto liittyy aikakauteen, jolloin kosteat lounaat, päivälliset ja usein vielä kosteammat iltatapaamiset olivat osa kansainväliseen kaupankäyntiin liittyvää arkea. Onneksi useimmat tiesivät, ettei ilmainen viina juomalla lopu.;) - O - O
O - O kirjoitti:
Ei sekään kuulu suosikkituoksuihini, mutta on joku toinen, melkoisen kallis tuoksu, jonka nimesin pari vuosikymmentä sitten mielessäni "eltaantuneiden elostelijoiden tuoksuksi". Eräs tyylikäs, hyvin pukeutunut, suomalainen liiketuttava käytti sitä, enkä kiellä, etteikö hänen käytöksensä olisi antanut sysäystä tuoksun nimeämiselle.
Muisto liittyy aikakauteen, jolloin kosteat lounaat, päivälliset ja usein vielä kosteammat iltatapaamiset olivat osa kansainväliseen kaupankäyntiin liittyvää arkea. Onneksi useimmat tiesivät, ettei ilmainen viina juomalla lopu.;)Kirjoitin edellisen vastauksena k/k:lle.
Tottumaton tumpuloi, mutta yrittää oppia.
- Lauralee*
Mulle merkitsee tuoksut tosi paljon,voisippa sanoa jopa hajut.Sitähän sanotaan että ihmiset valitsee kummpaninsakin jonkun tuoksun perusteella.
Aikoinaan nuorempana silloinen poikaystäväni oli tuoksuton,mutta voi kuinka silti nuuhkin hänen vaatteitaan hänen poissaollessaan.
Sitten taas exäni haisi aina jollekkin vastenmieliselle,seköhän meidät lopulta erotti,en tykännyt ollenkaan hänen ominaistuoksustaan.
Yritin ehdottaa et käyttäis jotain miesten tuoksua,mut ei.Otti sen komenteluna.
Ja miestentuoksuista eroottisin on Kouros,nuuhkaisen joskus kun haluan muistoja....)))"Lauralee*"
Mielentila vaihtaa aina tuoksujen merkitystä.
Siksi eläimetkin vierottavat poikasensa kun oikea aika koittaa.
Poikasien on vaikeaa mennä omille teilleen, koska maito (raha) heitä houkuttaa edelleen.
Vaan kasvavan nuoren hormonit alkavat haista äidistä pahalta.
Isät eivät sillee kiinnostu, paitsi tyttölapsistaan ja heidän suojelustaan.
H.
Väliaika
Voisiko ajatella että miehen tuoksu on miehen nahka?
Traktorin penkistä?, Cadillakkarin penkistä?
Nahkatakista? Clint Eastwoodin satulasta?
Miehen vyöstä? Kunnon Bootseista?
Voiko olla että mies tuoksuu hyvältä, jopa Mennenin tai Old Spice:n kanssa, jos nuo perusasiat ovat kunnossa.
H.Voisi ajatella ja voi olla.
Ominaistuoksun perusteellahan sen miehen tunnistaa, sitten kun on hänet oppinut tuntemaan ja tuoksutellut tunteakseen ja tunnistaakseen.
:)
- Ei haisua!
Uskoisin miehen tuoksuvan ihan normaalilta ihmiseltä,jos pesee päivittäin tulleen hien iholtaaan pois. Vanha hiki alkaa haisemaan kenen tahansa iholla jo päivän parin jälkeen. Ennen muinoin käytiin saunassa keskiviikkona ja lauantaina, nykyään päivittäin pääsee suihkuun.
Mutta jos sitten tuoksuu tupakalle, sikarille, parfyymille on eri asia.
Ja vielävoi tuoksua huonoille hampaille tai muuten ikävälle hengitykselle joka voi johtua jostain sairaudesta.
Mikä sitten olisi mieluisin tuosku, no varmaan puhdas mies ilman tuksuja yms.
Varmaan sama pätee kaikkiin ihmisiin.
Sitten jos puhutaan ihmisen ominaistuoksusta jonka huomaa vain tietty ihminen - no se on asia erikseen.
PS. Puhtaalla iholla hiki ei heti haise!"Ei haisua!"
Aikasti helposti voi olettaa sinulla olevan ajatuksesi miten SINUN miehesi pitää olla.
Eikä se ole pahasta.
Luuletko tunnistavasi tuon kaiken sotkun keskeltä oikean miehen?
H.- Ei haisua!
hunksz kirjoitti:
"Ei haisua!"
Aikasti helposti voi olettaa sinulla olevan ajatuksesi miten SINUN miehesi pitää olla.
Eikä se ole pahasta.
Luuletko tunnistavasi tuon kaiken sotkun keskeltä oikean miehen?
H.Olet väärässä, en koskaan määräile ketään. Jokainen ON. Sinäkin olet tärkeä ihminen.
Oikea mies vaan ON oikea Mies. Ei kait siinä sen kummempaa. Toivon heitä olevan Paljon! Niin elämä jatkuu rauhallisesti! Ei haisua! kirjoitti:
Olet väärässä, en koskaan määräile ketään. Jokainen ON. Sinäkin olet tärkeä ihminen.
Oikea mies vaan ON oikea Mies. Ei kait siinä sen kummempaa. Toivon heitä olevan Paljon! Niin elämä jatkuu rauhallisesti!"Ei haisua!"
No johan ON...
Jopa minä olen kuin Kiiltomato, naaras en ole, mutta muuten loistava yksilö.
Toivoisin kyllä, että loistaisin ja saisin yhteisöni levottomaksi.
Mieluummin kuin rauhalliseksi.
Kuten mieheltä haisevan miehen pitääkin.
H.
- Lorena*
Kuuntelin juuri Pekka Ruuskan Rafaelin enkeliä, piti tulla mainitsemaan tuoksuista. Naiset nuuhkivat miestä riemuissaan testosteronin tuoksua etsiessään. Miehet hehkuvat kuumina naisestaan hän jonka estrogeenin tuoksu saa hengityksen kiihtymään........
Täss on ne tuoksut sun ympärilles Hunks jos olet tosimies tiedät, tunnet, aistit nää tuoksinnat varmaankin, vai kuinka?
Huom. Tämän voi poistaa, jos liian intiimiä, mutta totta lienee taru tää......"Lorena*"
Jos olet nainen, olet ymmärtänyt hyvin mille mies tuoksuu.
Jos olet mies, olet ymmärtänyt myöskin naisesta oikein.
Ihminen elää nahasta, ei väkisin väännetystä nahanhajusta.
Tekisi mieli antaa sinulle Papukaijamerkki.
Kiitos.
H.
Tuksu on niin kokonaisvaltainen nainen, ettei ole mitään mahdollisuutta tuoksua vain satunnaisesti Tuksulta.
Pitelee kiinni tiukasti ex-ukkoparastaan, joka koittaa piiloutua tunturien kuruihin.
Enemmän on Arton seinällä Mia Marin viestejä kuin omiaan. Äijäpolo.
Tuoksuva mies.
Nyt pitää oikein miettiä, miten sellaiseen suhtautuisi.
Wunderman, ilmanraikastin ?
Kunhan ei kärpäsiä kerää.- vänkäri.
Wunderbaumit heiluivat poikien autoissa nuoruudessa.
- virva-tuulia***
Miehen pitää tuoksua puhtaalle, raikkaallle, vaikkapa saunavastalle.
Jos mies haisee vanhalle viinalle, lampaan papanoille, sillille, parin päivän hielle tai ulosteilleen on parempi pysyä mahdollisimman loitolla ainakin minusta. Tupakan hajuakin kammoan.
Sensijaan jos mies tuoksuu hajuvesille, puuterille sun muille naismaisille tuoksuille, ei sekään tunnu kivalle. Hänestä ei saa sellaista miesmäistä kuvaa. Tulee tunne että on nainen kumppanina.
Ennenkaikkea miehen on tuoksuttava aidosti puhtaalle pestylle miehelle."virva-tuulia***"
Niinhän nuo jo aikaisemmin kirjoittivat.
Sinä nyt vain kopioit.
Tai sit luulet olevasi ainutlaatuinen.
H.- virva-tuulia***
hunksz kirjoitti:
"virva-tuulia***"
Niinhän nuo jo aikaisemmin kirjoittivat.
Sinä nyt vain kopioit.
Tai sit luulet olevasi ainutlaatuinen.
H.Ole höpisemättä.
En ole lukenut koko rimpsua, koska avasin koneen äskettäin ja vastasin ensimmäisenä olevaan aiheeseen.
Enkä ole kopioinut mitään. Ajatukseni ja tuntemukseni ovat ihan omiani.
Et muuten sinäkään ole ainutlaatuinen vaikkapa yrität sitä epätoivon vimmalla esittää. :) virva-tuulia*** kirjoitti:
Ole höpisemättä.
En ole lukenut koko rimpsua, koska avasin koneen äskettäin ja vastasin ensimmäisenä olevaan aiheeseen.
Enkä ole kopioinut mitään. Ajatukseni ja tuntemukseni ovat ihan omiani.
Et muuten sinäkään ole ainutlaatuinen vaikkapa yrität sitä epätoivon vimmalla esittää. :)"virva-tuulia***"
Enpä olekaan, vaan aina kun aukaisen koneeni, luen aina ensin kaiken, jotta en pahemmin hölmöilisi.
Mutta edelleen, kirjoitit kuten muutkin ovat kirjoittaneet, minä en moiseen alennu, tai sorru.
H.- virva-tuulia***
hunksz kirjoitti:
"virva-tuulia***"
Enpä olekaan, vaan aina kun aukaisen koneeni, luen aina ensin kaiken, jotta en pahemmin hölmöilisi.
Mutta edelleen, kirjoitit kuten muutkin ovat kirjoittaneet, minä en moiseen alennu, tai sorru.
H.Luin koko ketjun eikä siinä mainittukaan juuri noita tuotteita mistä kirjoitin.
Taidat haista lampaan papanoille sittenkin. Hyi! virva-tuulia*** kirjoitti:
Luin koko ketjun eikä siinä mainittukaan juuri noita tuotteita mistä kirjoitin.
Taidat haista lampaan papanoille sittenkin. Hyi!"virva-tuulia***"
Niinpä, miehen tuoksuistahan aloitus oli.
Ja hyvä on että otit aloitukseen kantaakin, vaikka, tapasi mukaan, henkilökohtaisesti.
Nautitko enemmän minun moittimisesta, kuin aloitukseni moittimisesta?
H.- virva-tuulia***
hunksz kirjoitti:
"virva-tuulia***"
Niinpä, miehen tuoksuistahan aloitus oli.
Ja hyvä on että otit aloitukseen kantaakin, vaikka, tapasi mukaan, henkilökohtaisesti.
Nautitko enemmän minun moittimisesta, kuin aloitukseni moittimisesta?
H.Otin normaalisti kantaa aiheeseen niinkuin itse ajattelen.
Itse aloit kitisemään vastauksestani.
Enkä ole moittinut ketään enkä mitään.
Kuinka sitä sitten pitäisi vastata?? Niinkuin sinä ajattelisit vai niinkuin itse ajattelen aiheesta???
Älä luulekaan että alkaisin kirjoittamaan sinun ajatustesi mukaan miellyttääksesi sinua.
- perinteikäs.
60-luvulla tuoksu oli anjovis.
Tuntuu vieläkin toimivan.- Haju Herne
hunksz kirjoitti:
"perinteikäs."
Aloitukseni ei ollut lapsille.
Mutta huvita sinä vaan meitä.
H.Ja Herra H ei sitten olekaan haistellut anjovista eikä tunnista sukulaistuoksuja. Oliskohan onnistunna pitämään nenäsä kauempana.
- Rimmir tänään
No tottahan mies saa tuoksua erilaiselta eri päivinä, sillä tavallahan häneen ei koskaan kyllästy.
"Rimmir tänään"
Vaatii enemmän syvällisyyttä, noin vastaavat kaikki kevytkenkäiset.
H.- meeriamanda
Liityn myös sanomaasi kevytkenkäisiin...:) Mies tuoksuu mieheltä / omalta..
meeriamanda kirjoitti:
Liityn myös sanomaasi kevytkenkäisiin...:) Mies tuoksuu mieheltä / omalta..
"Ameebani"
Minä vähän odotinkin.
H.
- henrjii
Joo Jooooo
oletko tyhmä, vai tuhma Taidankin ristiä sinut tästedes Hajuherneeksi
http://www.weirdspace.dk/ElzieCrislerSegar/Graphics/SweePea.jpg- O - O
Anteeksi, etten malttanut poimia kaikkia ripottelemiasi kultajyväsiä.
Oletin, että kyseessä on yleinen keskustelu alustuksesi pohjalta. En ymmärtänyt, että tarkoitus olisikin käsitellä vain sinua ja sinun näkökulmaasi. - Yritän välttää vastaavia erehdyksiä jatkossa. - *
Ei ainakaan väljähtyneeltä, eltaantuneelta lirkunlärkyltä. Tuhat kertaa käytetyltä, kellastuneelta.
- mielipiteeni tämä..
Ei ainakaan tupakalta,vanhalta viinalta,pesemättömiltä hampailta ja hieltä.Ja pitää olla puhtaat hiukset ja siistit vaatteet.
No,voihan sitä puhtaalle iholle ripsauttaa vähän jotain tuoksua,jos on tarpeen,keveästi.
Siinä koko paketti,niin mies kelpaa. - Vetoa ja voimaa
Miedon suihkusaippuan raikas ja sen verran hikensä tuoksuttama että tunnistan hänet pimeässäkin omakseni.
Näin maailmoista parhaimmassa. - kevättuuli
tuulen raikkaalta tuoksuva mies..aagh ja joskus ihan vaan minultakin...
- mikä löyhkä
Hien, alkoholin ja tupakan haju ei minua miellytä
Kyllä deoranttia pitää kainaloihin laittaa ainakin kaupunkilaisen.
Tänään ratikkaan istuutui kova tupakka mies joten koko vaunu haisi tupakalle. - Sima suinen
Äijä päästelee tuoksukaasuja vappuherkkujen jälkeen. Mikä täällä haisee? Hajuaisti toimii vaikka vanhenee.
- Himokas!
Keskimäärin suomalainen mies tuoksuu
hieltä ja roskapussilta. Mutta loppupe-
leissä kaikki menevät kaupaksi.
Kun himo on suuri, ei siinä hajut haittaa.- Sirkka-Liisa.
Tottahan tuo on. Sillon
nuorempana kelpasi
kaikki reikähampaat.
Eipä enää viitsis pussa-
ta moisia.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759