Mitä mieltä olette järjestöistä AFS ja Yfu? Ex- vaihtarit onko kokemusta?
AFS & Yfu
3
484
Vastaukset
- muutanisonaskyrimiin
YFU:sta henk.kohtasesti pelkästään mahtavia kokemuksia. Ainoastaan olen Aasian puolelta joskus kuullut, että paikallinen YFU hoitaa asioita hieman tiukemmin(=tiukemmat säännöt). Mutta suosittelisin kuitenkin YFU:a erittäin paljon :DD
- kivaa--
Kiva tietää :) Mun mielestä se perhe ja järjestö on TOSI suuri osa vaihtoon lähtemistä. Joten en todellakaan halua lähteä "huonon" järjestön kautta!
- Ex-isäntäperhe
Ei kai mikään järjestö tarkoituksella hanki huonoja isäntäperheitä. Perheitä vain on tosi vaikeaa löytää tarpeeksi paljon, joten kaikki järjestöt joutuvat ottamaan "tarkoista valintakriteereistään" huolimatta minkä tahansa perheen, joka vain suostuu isäntäperheeksi. Valitettavasti vaihtareiksi haluavia on niin paljon enemmän kuin isäntäperheiksi haluavia, täällä Suomessakin.
Ei YFUkaan valitettavasti aina ole onnistunut perheiden järjestämisessä. Olemme itse täällä Suomessa "pelastaneet" vaihtarin pois huonosta perheestä. Oma lapsemme sai lopulta mahtavan perheen USAssa, mutta kaikenlaista epäselvyyttä siinäkin ensin alkuun YFUn kanssa oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259