saako tuossa kolmosessa muutettua rintojen kokoa ilman lisäosia? miten? ois kiva saada muunki vartalomallisii muijasimejä ku levee lantio ja pienet rinnat, jos ei haluu plösöä tehä..
Sims 3 rinnat?
mur
7
252
Vastaukset
- á rinnakas
Muistaakseni Iltahuvien mukana moinen ominaisuus tulee.
- aaaasdas44
Voi muuttaa kai ilman lisäosia.. KAI.
Varmaan kyseinen ominaisuus tulee jonkin päivityksen mukana... Tarkista oletko päivittänyt - Yks vain
joo tulee päivityksen mukana
- Mediumi
Päivityksen mukana tuli aikoja sitten :) Lisäksi muistaakseni samassa päivityksessä tuli miehille vartalon karvoitusta :--------D
- simsismsi
Miehille tuli saman iltahuvilisäosan mukana myös pippeli.
- Minä vaa...
Minulla itselläni ei ole Iltahupia, mutta saan silti muutettua niiden kokoa... Itselläni se tuli lemmikeissä... :o
- entiiäöaf
^^ Se tulee pelipäivityksen mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492