BONGAUS
Kerro mitä bongasit ja missä
Päivän paras
37
734
Vastaukset
- pesänteossa
kirjosieppo rasilassa
- rusakko
oli tuossa nurmikolla aamulla
- Leijona tallusteli
Ruokolahdella ;)
- tankkaamassa?
kirahvi nähty nesteen pihalla
- dadaaddaad
Puliukko parvi vuoksenniskalla.
- mirkku
krookukset täydessä kukassa,ihanaa kevättä kaikille !
- mikan faija
anssi kela nummelassa
- tuppikullat
Paperimies selvinpäin perjantai-iltana
- Lasisilmä Lasse
matalaperse maatuska rajapuomilla ( kusella )
- bunny
citypupu Imatran keskustan alueella
- märkäpaitamissi
naapurinrouva autoaan pesemässä pihalla
- haara-pääsys-ky
Ja naapurin viskisieppo silmät tapillaan kiikaroimassa. Muuta ei sitten tapillaan ollutkaan. Viskisieppojen ongelma.
- Palle Runqwist
haara-pääsys-ky kirjoitti:
Ja naapurin viskisieppo silmät tapillaan kiikaroimassa. Muuta ei sitten tapillaan ollutkaan. Viskisieppojen ongelma.
Banaani talutti apinaa Mansikkalan Prismassa...
- falleraa
Palle Runqwist kirjoitti:
Banaani talutti apinaa Mansikkalan Prismassa...
kumpi olet?
- kevättipu
salskeita uimaripoikia/miehiä hallilla : )
- väsypääsky
idioottinaapuri puunhakkuussa aamu8:lta
- kdhhf
ponkasin naapurin rouvan "iltahuudon". Mölähteli tuo vähä vielä aamullakii.
- Vatsa täynnä
Rosson tarjoilijatytön täydellinen takamus vappuna...
- Rosson Tytöt
Jaa, kuka meistä, kun olimme melkein kaikki työvuorossa?
- huikkaa
Rosson Tytöt kirjoitti:
Jaa, kuka meistä, kun olimme melkein kaikki työvuorossa?
No kyl pitäis tietää, kun kahdella on vaan hyvät perät ja toinen ei ole enää ihan tyttö...
- Gorbatsow.
Useita nuoria, kauniita naisia siellä sun täällä .
- gaggabongari
Lady gaga kulmilla
- sormustettu
Upean nuorekkaan miehen itä-siitolassa haravan varressa. :o
- jormastettu
Kopean mahakkaan miehen itä-siittolassa haravanvarsi perseessä. :o
- joka kevät
Naapurin koiran tekemä paska portinpielessäni
- tulihan tehtyä :)
haravoidun nurmikon kotipihalla
- kännissä kuin käki
punatulkun kävelykadulla
- pilkettä silmissä
aika makeen tavara-autokuskin kulmilla tänään : )
- bongailua
miekin bongasin maanantaina kulmilla yhen semmosen kuski-tyttösen, oli aika ilo silmälle ;)
- bongailua
bongailua kirjoitti:
miekin bongasin maanantaina kulmilla yhen semmosen kuski-tyttösen, oli aika ilo silmälle ;)
Niitä alkaa onneksi enemmän ja enemmän näkyä tuolla perus rekka-penojen joukossa, piristävää katseltavaa.
- sulkafani
harakka omenapuussa
- nii ihgu
Kuuma Karju pyöräilemässä
- tiktak
palokärki koputtelemassa sähkötolppaa
- takoo se
sama täällä,oiskohan jotain reviirin merkkausta tms?
- p.rimula
Esikot jo nupuillaan,kaunista kevättä ! : )
- autopoika
tosi sexy sauvakävelijätär ,wau !
- tero tuppitappi
pieniä näppylöitä terskassani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602