Onko kyseinen ikkuna kallis? Miten kolmilasinen ikkuna, käytetäänkö..."/> Onko kyseinen ikkuna kallis? Miten kolmilasinen ikkuna, käytetäänkö..."/>

*- Huurtumattomat Ikkunat *

maailman P

Onko jollakin kokemusta Skaala Alfa FrostFree ikkunoista?
-"Maailman paras ikkuna" > Onko kyseinen ikkuna kallis?

Miten kolmilasinen ikkuna, käytetäänkö sitä edelleenkin? Ei muuten huurru!

Onko olemassa ikkunoita joissa ruutujen välissä ei olisi jotain kaasua, eli ruutujen välissä olisi ilmaa?

4

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liitosvauriot

Rahalla saa lasit jotka eivät huurru. Ikkunateollisuus koittaa parantaa itse luomaansa ongelmaa-- ulkolasin ulkopinta huurtuu tai kostuu.
      Perusongelmiin ei ikkunatehtaat halua tehdä parannuksia. Miksi?
      Karmikappaleiden liitoksista puuttuu liima ja pintasaumakohtaa peittävä elastinen massa.
      Lasin ja pokan liitoskohdasta puuttuu liitosta suojaava pintamassa.
      Kaikki avonaiset liitokset aiheuttavat puu- ja maalivaurioita ja aikaistavat uusien ikkunoiden hankintaa.
      Ulkoikkunoihin on ikkunatiiviteet asennettu teknillisesti väärin. Tiivisteet eivät estä tehokkaasti sadeveden ja lumen pääsyä lasien välitilaan.
      Eikä ne sisäikkuna tiivisteetkään ole kaikissa ikkunoissa alansa huippua.

• Liian pieni U-arvo

Lasin pienillä U-arvoeroilla, ei ole suurtakaan merkitystä kiinteistön energiakulutuksessa.
      Onko lasin U-arvoilla leikittely mennyt liian pitkälle?
      Mitä pienempi lasin U-arvo, sitä herkemmin ulkolasin ulkopintaan kertyy kosteutta tai jäähilettä.
      Ulosnäkyvyys on yksi tärkeimpiä asumisviihtyvyys tekijöitä.
      Viihtyvyys on tärkeämpi asia, kuin vuosittain kovin vähäinen energiasäästö.

• näin se menee

mailmassa ei ole materiaalia mikä ei huurtuisi!
      lasi on lämpöä hyvin johtava materiaali, joten myös kosteus tiivistyy helposti lasiin

• niinhääsemen

lasien huurtuminen on vain energiatehokkaiden ratkaisuiden vastustajien propagandaa! ts. huurtumista tapahtuu vain muutamana (2-6) aamuna vuodessa, joten enemmän ikkunoiden käyttötarkoitusta estää esim. sälekaihtimien käyttö :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe