Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haetaan kämppäkaveria! /Vantaa

Mileon

Olen 19-vuotias opiskelija ja nykyinen kämppäkaveri muuttaa pois mahdollisesti toukokuun aikana/kesäkuun alussa, joten etsin uudeksi kämppikseksi luotettavaa, mukavaa ja rentoa tyyppiä. Sukupuolella ei ole väliä ja ikähaarukkana olisi n. 16-21v. Olen rento ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Asunto on opiskelijakämppä, joten kämppäkaverin tulee opiskella päätoimisesti. Kulkuyhteydet ovat hyvät, juna-asema aivan vieressä (n. 5min matka) ja Helsinkiin pääsee junalla noin puolessa tunnissa. Useita bussejakin kulkee läheltä. Asunto sijaitsee 8. kerroksessa.
Kokoa asunnolla on 61m2, johon sisältyy keittiö, olkkari, WC ja kaksi huonetta. Noin neljä kuukautta sitten, suihkutilassa tehtiin katon kittaus ja uudelleen maalaus. Kaiken pitäisi olla siis aivan tiptop kunnossa. Itse en ainakaan ole mitään huomautuken arvoista nähnyt. Asunto on yleiskatsaukselta hyvin siistissä kunnossa ja suurilta osin kalustettu (omia kalusteita mahdollista tuoda). Makuuhuoneiden ovet ovat lukittavissa.

Lisätietoja saa ottamalla rohkeasti yhteyttä!

Sähköposti: [email protected]

2

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mileon

      Niin, ja vuokra on 240e/kk.

    • opiskelija

      Mahtaako kämppis olla vielä hakusessa? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798