Totuus PERTTI montako juttua on sinun aloittamia tässä ensimäisellä sivulla siis pyydän ihan asiallisesti siis totuus
Kerroppa
11
132
Vastaukset
- pertti 1234
Kyllä minä voin sanoa,että neljä joista yksi massapostaaminen kielletty.
Mutta kerroppa moneenko linkkiin sinä olet kopioinut noita sosku juttuja.
Luulet,että monet aloitukset on minun mutta se ei pidä paikkaansa.Tänne tuli koko ajan jostakin muualta kopiotuja kirjoituksia,kun olin vuoden pois täältä pannattuna joka on todistettavissa.
Ja tuon massapostaaminen kielletty laitoin koska on epäasiallista sotkea kaikkien aloituksia ja sitten syyttää minua.
Sitä taas en tiedä moneenko ketjuun olen marraskuun 2011 jälkeen vastannut,mutta sillä ei ole merkitystä.
Eli massapostaaminen kielletty 3 - valehtelija tosiaan
Ja sairasta mielikuvitusta,miksi et hae apua itsellesi,vai etkö huomaa itse omaa sairauttasi
- No Miten on
Onko nämä aamuiset ja öiset sinun vai massapotittajan aloittamia
- näin on
Yöllä ei valvo muut,kun poliisit,varkaat ja yövalvojat.Joten jos kuulut noihin,niin miksi kyselet koska normaaliihmiset ei yöllä valvo.
Varmasti on ihanaa mielestäsi levitellä noita asioita joka ketjuun ja jos noin on se on sinun oikeutesi,mutta katsotaan kuinka monesta nimittelystä lähtee ilmoitus poliisiin.
Samojen viestien kopiointi täällä on kielletty ja laittaminen toisiin aloituksiin joista on lähtenyt ilmoituksia useita ja osa on poistettu. - Et vastanut
näin on kirjoitti:
Yöllä ei valvo muut,kun poliisit,varkaat ja yövalvojat.Joten jos kuulut noihin,niin miksi kyselet koska normaaliihmiset ei yöllä valvo.
Varmasti on ihanaa mielestäsi levitellä noita asioita joka ketjuun ja jos noin on se on sinun oikeutesi,mutta katsotaan kuinka monesta nimittelystä lähtee ilmoitus poliisiin.
Samojen viestien kopiointi täällä on kielletty ja laittaminen toisiin aloituksiin joista on lähtenyt ilmoituksia useita ja osa on poistettu.Vaan kirtelet ja kaartelet,johon olisi riittänyt yksi sana,vai kuulutko tuohon mainisemaasi ryhmään
- Missä sitten
On sinun aloittama aihe tuosta turvakodista kun minä en ole nähnyt aijemmin mikä on kirjoitettu 00:59
- envalehtele
Missä sitten kirjoitti:
On sinun aloittama aihe tuosta turvakodista kun minä en ole nähnyt aijemmin mikä on kirjoitettu 00:59
Älä viitsi valehdella tuosta aloituksesta se ei ole minun ja olen tehnyt siittä ilmoituksen.
Voit tarkistaa,että näin on painamalla ilmoita asiaton viesti,niin tulee ilmoitus,että asiasta on jo tehty ilmoitus.
En valvo öisin enkä kirjoittele viimeistään laitan nukkumaan10-11 aikaan - Onhan minulla
envalehtele kirjoitti:
Älä viitsi valehdella tuosta aloituksesta se ei ole minun ja olen tehnyt siittä ilmoituksen.
Voit tarkistaa,että näin on painamalla ilmoita asiaton viesti,niin tulee ilmoitus,että asiasta on jo tehty ilmoitus.
En valvo öisin enkä kirjoittele viimeistään laitan nukkumaan10-11 aikaanSilmät päässä ja näekin niillä vielä ja satun tuntemaan kellon
- Sinähän
envalehtele kirjoitti:
Älä viitsi valehdella tuosta aloituksesta se ei ole minun ja olen tehnyt siittä ilmoituksen.
Voit tarkistaa,että näin on painamalla ilmoita asiaton viesti,niin tulee ilmoitus,että asiasta on jo tehty ilmoitus.
En valvo öisin enkä kirjoittele viimeistään laitan nukkumaan10-11 aikaanValehtelet niin että höyry korvista nousee,ja varmasti uskot itsekin noihin omiin valheisiisi. ja olet niin sekaisin että et muista omia öisiä kirjoituksiasi,vaan kuvittelet että ne on joku muu tehnyt
- tutkintapyyntö tehty
Sinähän kirjoitti:
Valehtelet niin että höyry korvista nousee,ja varmasti uskot itsekin noihin omiin valheisiisi. ja olet niin sekaisin että et muista omia öisiä kirjoituksiasi,vaan kuvittelet että ne on joku muu tehnyt
Oikeudessa tavataan,sillä myös tämän osalta on laitettu tutkintapyyntö
- Siitä vain
tutkintapyyntö tehty kirjoitti:
Oikeudessa tavataan,sillä myös tämän osalta on laitettu tutkintapyyntö
Tee niin monta tutkinta pyyntöä kuin haluat.Minä seison sanojeni takana,enkä usko mihkään massapostitukseen,sillä itse sinä olet asialla. Ja jatkuvasti häiritset noilla omilla kirjoituksillasi muita palstalaisia,kirjoittaa kuka mitä vain aina sotket niihin joko sossuja tai turvakotia, joten ihan turha uhkailla, tai epäillä joksikin virkailijaksi mimä onneton kun en tiedä missä se sossu edes siaetsee saatika turvakoti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514