Neuvoja!

Kattokruunu

Täälä kun on näitä piikikkäitä ihmisiä niin heti alkuun kerronkin että kyllä, olen käynyt lääkärissä kun itsekkin säikähdin onko mun pää sekoamassa. Voin hyvin, mutta selityksiä kaipaan muutamalle kokemukselle.
Liian yksityiskohtiin en mene, en halua että kukaan voisi tunnistaa.
Jokunen vuosi sitten olin menettää henkeni onnettomuudessa, jossa koin sellaisen vaalean välähdyksen joka piti päätäni ja säästyin lääkäreidenkin ihmeeksi hengissä.
Sen jälkeen tunnen kun mukanani on ..noh ..voinko sanoa suojelusenkeli.
Kotona tapahtuu yhdessä ainoassa kohtaa valon välkkymistä, valoja syttyy itsestään ja sammuilee. Monesti olen tuntenut sängyn tärinää?!?!

Ja sekä tummana että vaaleena pikkusina vilahduksina nähnyt kuin joku seisoisi lähellä..Mutta yllä olisi hame.. En siis näe koko ihmistä, vaan osaa helmaa.
Yläkerrassa en viihdy, suorastaan ahdistava ilmapiiri.
Kissa saattaa jäädä tuijottamaan aina eteiseen tiettyyn kohtaan, sekä katse haamuilee..
Kotona on muutenkin..riitaisa ilmapiiri, olen ajatellut kodin siunaamista, mutta kun en kuulu kirkkoon enää tuntuisi jotenkin teeskentelyltä..
Mutta jotain outoa tässä yli 100 vuotiaassa talossa on.
Mitä näille pitäisi tehdä?!

2

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Project-Me

      Kannattaa olla varovainen. Sinulla on varmasti suojelushenki/enkeli mikä auttoi sinua onnettomuudessa, mutta myöskin siellä on sen lisäksi jotain negatiivista, sillä ei henkioppaat koskaan käyttäydy ikävästi. Kannattaa myöskin muistaa, että nyt kun siellä on tuollaista levottomuutta niin, kaikki negatiiviset ajatukset eivät tosiaankaan ole sinun omiasi, vaan häiritsijäsi, että äläs masennu turhasta. Positiivisuus ja jyrkkämielisyys on nyt ainoat asenteet millä saat tuollaiset pois sieltä.

      Kannatan, että tutustuisit astraaleihin energioihin ja alat itse puhdistamaan energioiden avulla kotiasi ja tekemään ns. suojan itsesi ja kotisi ympärille. Ei uskoisi, mutta mielikuvituksella/visualisoinnillla on paljon vahvempi voima, kuin millään "välineillä" tällaisissa asioissa. Olemmehamme pohjimmiltamme itsekkin lopulta pelkkää energiaa, vain eri muodossa toistaiseksi. :)

      Voimia sinne, ja etsi vaikka netistä tietoa tuosta suoja- ja puhdistushommas! ja noh, varmaan turha varoittaa, mutta vältä maksullista apua tähän ongelmaasi, sillä tällä "alalla" on liikkeellä paljon huijareita.

    • Kattokruunu

      Kiitän lämpimästi asiallista vastausta :)
      Otan varmasti asioista parempaa selvää, ihan oman rauhankin takia.
      Kiitos myös vinkistä että niitä " ghostbusters " huijaajia löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4520
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      124
      3919
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2471
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1473
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1178
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1173
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1143
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1045
    Aihe