Miten iskeä poika 11-13v

Aloitteentekeminen:(

Moi!

Olen tälläinen tyttö jostain päin pääkaupunkiseutua. Mulla ois se ongelmana et nään paljon söpöjä poikia, mut en tiiä miten voisin tutustuu. Oisko vinkkejä??

Kiitoksia kaikille!

49

6747

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      meet vaan jutteleen

    • 13 v poika

      Meetvaa juttelee ja jos sul on tunteit sitä kohtaan nii vedä muist sivuu ja kero mitä ajattelet. Ja muuista söpö hymy. Jos ootte jo tutustunu ja tunnette kunnolla nii meet vaikkahalaamaansitä pojat tykkää itsevarmoista, mutta ei itserakkaista tytöistä. Muista myös naurattaa muita mut älä naura yksinäs omille jutuille. Uskon että saat viel jonku.

      • Anonyymi

        Joo tuo juttu on tosiaan totta että itsevarma pitää olla. Kaikki ei siihen mee mut useimmat


      • Anonyymi

        Okei ehkä jos uskollan mua pelottaa puhua pojille


    • asdfghjklöä134567890

      grrrr no siis oot vaa ittes, miten klise se nykyään onkin neuvona. hahah, rakastuminen on ihanaa

      • Anonyymi

        Ei kyl oo ainakaan nii nuorena tulee vaan liikaa sydänsuruja!!


      • Anonyymi

        Ei oo kun en löydä oikea


    • JT

      Mutta miksi???
      11v taitaa olla muutaki tekemistä...

    • jokurandom:D

      mä oon ihastunu yhtee kans ollaan tunnettu varmaa eskarist :D nyt ollaa ylä-asteel eikä enää oikee jutel mut en uskalla tehä alotetta:// oontyhmäkunenteemutoonvaaaikaujo:(

    • Joku en tiiä7

      Meijänkin koulusa on yks 13v poika ja en tiiä miten saan siitä poikkiksen itelle.
      Antakaa vinkkei.
      Oon kerranki pussannu yhtä 12v poikaa ja se ei oo kamalaa niinku monet luulee.



      Menkää tekin nyt rohkeesti juttelee niille jos haluutte kamun.

      MUUTAMA VINKKI TEILLE

    • dgsdg4tgs4

      sano mennääks nussii.

      TÄMÄ KAIKKI ON VAIN NEUVOA, LOPPUJEN LOPUKSI VOIT TEHDÄ MITÄ VlTTUA HALUAT TEHDÄ!

    • ;)

      Mulla toimi se että menin vaan kerran sanomaan pojalle, että pidän hänestä. Poika myönsi pitävänsä minusta myös, joten halasin häntä. Samassa huomasin jo suutelevani häntä. Se tuntu ihanalta

    • Tamperetyttö

      Mulla on ikää 13 v ja ihastun aina itseeni nuorempiin poikiin: D Ku musta kaikki 11-12 v ja joskus kans 13 v pojat on paaljo söpömpi ku vanhemmatpojat;) Mut en tiijä onko tuo normaalia: D

    • fuckoffwhores

      Ei siitä mitää tuu ton ikäsenä eikä oikee vanhempanakaan. Your argument is invalid.

    • 13w-poika

      Mee vaa juttelee sille ja jos et uskalla mennä naamatusten puhuu ni laita vaikka facebookilla/whatsappilla viestii . Vitsit tpimii aina! :)

    • BIkatchu

      Siis ei helvetti... Vitun pällit meette "rakastumaan" ton ikäsenä ihan oikeesti odota pari vuotta älkä helvetissä tee mitään tyhmii liikkeitä koska kohta koko koulu tietää.

      • Rakastukaa

        Ei ole oikeaa ikää rakastua! Itse olen 6 luokalta asti seurustellut saman pojan kanssa! (Oon siis 8 luokal) kerro rohkeasti tunteistasi jos et yksin uskalla ota pari kaveria mukaan. Jos poika torjuu sut ni älä masennu! Varmasti joku poika vielä odottaa sinunkaltaistasi
        tyttöä!


      • Kauha-Guru__

        BIkatchu on oikeassa antaa lasten olla lapsia.
        100% NOISTA EI TULE JATKUMAAN TIEDOKSI VAIN KAIKILLE.


      • SeKomeeBoi
        Rakastukaa kirjoitti:

        Ei ole oikeaa ikää rakastua! Itse olen 6 luokalta asti seurustellut saman pojan kanssa! (Oon siis 8 luokal) kerro rohkeasti tunteistasi jos et yksin uskalla ota pari kaveria mukaan. Jos poika torjuu sut ni älä masennu! Varmasti joku poika vielä odottaa sinunkaltaistasi
        tyttöä!

        Tääki muija on jo eronnu.. Se komee boi jätti sen..


      • Anonyymi

        no tuli vähä myöhää tämä tieto saatana


      • Anonyymi

        Ei kuule piä paikkaansa vitosella mun bff mun seittemän luokkalaist kaverii seurusteli😂


    • No_kännissä

      peruSkikka on iskeä pesäpallomailalla tai vasaralla tai puukolla.
      Salamaniskua on melko turha odottaa, kokeiltu on.

    • Poika12v_

      Missä asut koska mulla on sama ongelma. Onks sul Facebook snapchat tai instagram😁💓

    • Tossa iässä pelkkä: "tulos panee" riitää.

    • Tytsy12v

      Auttakaa mulla on ongelma oon ollu noin 2vuotta kiinnostunut yhestä pojasta enkä tiiä mitä tekisin mulla on disko tulossa ja haluisin vaa mennä suoraan sanoo sulle että mulla on tunteita sitä kohtaan mutta miten

    • Lsld

      Öö mullaki on ongelma (tai noh). Siis joo oon kohta 13 älkää tulko valittaa. Mutta siis 2lk meijän luokalle tuli yks poika ja kaikki sanoo että se on ihastunut muhun ja no mä oon siihen. Ollaan halailtu ja naurettu/puhuttu kaikesta koulussa mutta kun koulun ulkopuolella ei olla puhuttu ja haluaisin tehdä aloitteen mutta on just ongelma että miten.

      • Anonyymi

        Mee vaan sanoo sil suoraa ja älkää ottako itteenne jos poika torjuu sut vaa eti sit joku toine


    • Anonyymi

      Ei ole väärää tai oikeaa ikää rakastua. 12 tai 13v-suhteet ei luultavasti kestä, mutta ne luultavasti on ihan mukavia sen aikaa kun kestää.

    • Anonyymi

      Ite ku olin 13.v. ni aloin seuraa sitä ig:ssa ja sit ku se kysy seuraavana päivänä koulussa etmiks aloin seuraa sitä ni sanoin et en tiiä ja sitte se alko tarkkailemaa mua epäluulosesti ja lopulta päädyttii yhtee

    • Anonyymi

      Tykkään yhestä jätkästä mut en tiiä mitä teen. Oon sanonu monta kertaa et tykkään siitä (pränkkinä) mut ei ne oikeasti ole ollut pränkkejä. Se ei kai tykkää musta mutta ärsyttää kun kerään ns huomiota sillä että kukaan ei halua mua että se huomaisi mut:/ ketään joka samaistuu?

      • Anonyymi

        Joo sama ongelma


    • Anonyymi

      Siis joo, mä sain poikaystävän pari kk sit. Jos näät jonku tosi söps pojan kanttii vähän tarkkailla että onko sillä mitään läheisiä mukana 😂 prssss sit yritä saada katsekontaktia siihen, jos se vastaa siihen niin sit ala kävelee sitä kohti silleen todella coolist. Jos se huomaa, eikä lähe poois nii se saattaa jopa tarkottaa sitä, että saattas siitä tullakki jotaki. Jos se vaikuttaa siltä että se haluis tutustuu suhun nii sano vaik sillee "moikka" 😊 sit muista hymy ja pieni poseeraus. 📸 Sitten jos tulee juttuu rupateltuu, nii anna sille vaik sun numero ja siit se niinku vast vois alkaa kunnolla ties mihin asti ❤️ kiitti kun sain antaa sulle palautettaa! ❤️

    • Anonyymi

      aloita keskustelu joka kiinnostaa ihastustasi

    • Anonyymi

      niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
      on puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen
      voi kumpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois
      vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina pois

    • odota muutama vuosi. ovat liian nuoria tuossa iässä seurusteluhommiin.

    • Anonyymi

      Tartten apuu miten mää isken saman ikäisen kun mää mutta muutaman kuukauden nuoremman tytön ollaan tunnettu 1luokalta asti ja mulla on sen puhelin numerovaan kun siirryttiin nyt yläasteelle niin meijjän luokka rikottiin ja ollaan eri luokissa nyt niin miten iskisin sen

      • Anonyymi

        Mee vaa puhuu sille ja jos et uskalla nii lähetä viestii ja kysy mitä kuuluu. Jos se vastaa ja kysyy sunki kuulumisia ja saatte jotain keskustelun tynkää aikaseks nii pyydä haluisko se nähä ja muutenki jos näät sitä jossain nii mee puhuu ja yritä saada katsekontakti.


    • Anonyymi

      Ota kyrsästä kiinno ja väännä

    • Anonyymi

      Noh puhut vaa

    • Anonyymi

      Moi, oon 12v tyttö ja oon vähä lätkäs yhtee poistuu joka on samal luokal, ja siis tunnen sen 1lk asti. Ku en enne tykänny siitä sillee oltii enemmän kamui mut nyt ku kerroin kamuille (kannustaa jne) nii tunnen itteni ujommaks sitä kohtaa ku ennen, ja ennen oli viel sellaset kivat välit niinku sillee et vois viel tapahtuukki jotai mut nyt ku kaikki tietää en puhu sen kaa(eli vaa tytöt tietää) ja voisin muute kertookki sille mun tunteist mut mun luokan pojat on nii juorukoneit et en haluu muitten tietävän siit. Ja siis mul ei oo kovin hyvät mahokset. Ei oo mitää huonoi kokemuksia siit et rakkaus ei oo molemmin puolista, ku en oo koskaa kerton mun ihastuksille mun tunteist nii en nyt vaa uskalla, haluisin pysyy kamuin

    • Anonyymi

      Nii vinkkei miten kertoo sille?

    • Anonyymi

      Mee juttelemaan sille.

    • Anonyymi

      Joo siis meet vaa puhuu sille ei pojat ei lähe sua karkuu :D

    • Anonyymi

      lähe kahville huoltoasemalle tänään 8 reikä reikä muista pistää parhaat päälle :)

    • Anonyymi

      tuuks panee

    • Anonyymi

      Siis yks poika kattoo mua ja luulen et se tykkää musta mut en uskalla mennä puhuu tai laittaa snäp. AUTTAKAA!!!

    • Anonyymi

      Siis laitoin viestii yhdelle pojalle ja siis mun kaverit kerto että ne oli kuullu että tää poika tykkää must mut mulle se laitto että ei se tykkää ku myönsin sille

    • Anonyymi

      no lainaa vaikka omaa työvälinettäsi nii kyllä lähtee

    • Anonyymi
      UUSI

      Haluun jonkun mun poika ystäväks

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe