Mistähän löytyisi lasisia koeputkia? Haluaisin askarrella putkista ja metallilangasta jotain kivaa..nykyään koeputket ovat laboratorioissa muovisia, enkä siis keksi mistä lasisia etsisin.
Lasisia koeputkia?
5
5301
Vastaukset
- hmm.
Kyllä lasisiakin koeputkia vielä käytetään - joillekin aineille muovi ei edes käy. Kannattaisi varmaan soittaa laboratoriotarvikkeita myyvään tukkuliikkeeseen (ainakin Oriola toimii tällä alalla), ja kysäistä sieltä.
Ja jotkut sisustusliikkeet tietääkseni myyvät kanssa koeputkia, mutta nimiä en osaa sanoa. Lehdissä vain olen joskus nähnyt kuvia. - anna
Itse ostin heurekasta pari vuotta sitten. Oisko maksanut euron putki.
- Sapikas
Entäpä jos käyttäisit askarteluusi käytettyjä sähkölamppuja?
Irroitat varovasti kannan nastan sivuleikkureilla.
pienellä poralla tai terävällä puikolla.
Koverrat aukkoa suuremmaksi.
Syntyneestä aukosta rikot lampun osan jossa on langat kiinni.
Suurennat varovasti esim. meisselillä syntynyttä aukkoa.
Ravistat lasijauhon ja roskat pois.
Viimeistelet metallireunuksen.
Olen käyttänyt varsipistokkaiden juurrutukseen ko.laseja.
Lisäksi kyseiset lasit ovat pienten kukkien maljakoina todella erikoisia.
MUISTA ÄLÄ KÄYTÄ ENERGIANSÄÄSTÖLAMPPUJA
Ja kannattaa pöytä/kädetkin suojata lasinsiruilta! - Pikku
Sapikas kirjoitti:
Entäpä jos käyttäisit askarteluusi käytettyjä sähkölamppuja?
Irroitat varovasti kannan nastan sivuleikkureilla.
pienellä poralla tai terävällä puikolla.
Koverrat aukkoa suuremmaksi.
Syntyneestä aukosta rikot lampun osan jossa on langat kiinni.
Suurennat varovasti esim. meisselillä syntynyttä aukkoa.
Ravistat lasijauhon ja roskat pois.
Viimeistelet metallireunuksen.
Olen käyttänyt varsipistokkaiden juurrutukseen ko.laseja.
Lisäksi kyseiset lasit ovat pienten kukkien maljakoina todella erikoisia.
MUISTA ÄLÄ KÄYTÄ ENERGIANSÄÄSTÖLAMPPUJA
Ja kannattaa pöytä/kädetkin suojata lasinsiruilta!Askartelukaupassa olen hiljaan nähnyt.
Apteekista piätisi myös löytyä, on ainakin joskus löytynyt. :)
- Näpertelijä
Itse olen ostanut Bebekiltä lasisia koeputkia vuosi sitten ja kun kävin Bebekin sivuilla: www.bebek.fi niin siellä oli yhä tuo tuote myynnissä -> koeputki 15*150 mm hinta 1 euro. Ja Bebekin myymälät löytyvät ainakin Lahdesta Rautatienkadulta Sokkarin kulmilta ja Helsingistä Sörnäisten rantatieltä Hakaniemen kauppahallin takaa. Näky olevan myymälät myös Tampereella ja Kuopiossa. Sieltä löytyy myös muuta mukavaa näpertelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5158796Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1556076Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3545118Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli634716Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984321Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664033SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1833901- 911828
- 1031384
- 47949