Mistähän löytyisi lasisia koeputkia? Haluaisin askarrella putkista ja metallilangasta jotain kivaa..nykyään koeputket ovat laboratorioissa muovisia, enkä siis keksi mistä lasisia etsisin.
Lasisia koeputkia?
5
5220
Vastaukset
- hmm.
Kyllä lasisiakin koeputkia vielä käytetään - joillekin aineille muovi ei edes käy. Kannattaisi varmaan soittaa laboratoriotarvikkeita myyvään tukkuliikkeeseen (ainakin Oriola toimii tällä alalla), ja kysäistä sieltä.
Ja jotkut sisustusliikkeet tietääkseni myyvät kanssa koeputkia, mutta nimiä en osaa sanoa. Lehdissä vain olen joskus nähnyt kuvia. - anna
Itse ostin heurekasta pari vuotta sitten. Oisko maksanut euron putki.
- Sapikas
Entäpä jos käyttäisit askarteluusi käytettyjä sähkölamppuja?
Irroitat varovasti kannan nastan sivuleikkureilla.
pienellä poralla tai terävällä puikolla.
Koverrat aukkoa suuremmaksi.
Syntyneestä aukosta rikot lampun osan jossa on langat kiinni.
Suurennat varovasti esim. meisselillä syntynyttä aukkoa.
Ravistat lasijauhon ja roskat pois.
Viimeistelet metallireunuksen.
Olen käyttänyt varsipistokkaiden juurrutukseen ko.laseja.
Lisäksi kyseiset lasit ovat pienten kukkien maljakoina todella erikoisia.
MUISTA ÄLÄ KÄYTÄ ENERGIANSÄÄSTÖLAMPPUJA
Ja kannattaa pöytä/kädetkin suojata lasinsiruilta! - Pikku
Sapikas kirjoitti:
Entäpä jos käyttäisit askarteluusi käytettyjä sähkölamppuja?
Irroitat varovasti kannan nastan sivuleikkureilla.
pienellä poralla tai terävällä puikolla.
Koverrat aukkoa suuremmaksi.
Syntyneestä aukosta rikot lampun osan jossa on langat kiinni.
Suurennat varovasti esim. meisselillä syntynyttä aukkoa.
Ravistat lasijauhon ja roskat pois.
Viimeistelet metallireunuksen.
Olen käyttänyt varsipistokkaiden juurrutukseen ko.laseja.
Lisäksi kyseiset lasit ovat pienten kukkien maljakoina todella erikoisia.
MUISTA ÄLÄ KÄYTÄ ENERGIANSÄÄSTÖLAMPPUJA
Ja kannattaa pöytä/kädetkin suojata lasinsiruilta!Askartelukaupassa olen hiljaan nähnyt.
Apteekista piätisi myös löytyä, on ainakin joskus löytynyt. :)
- Näpertelijä
Itse olen ostanut Bebekiltä lasisia koeputkia vuosi sitten ja kun kävin Bebekin sivuilla: www.bebek.fi niin siellä oli yhä tuo tuote myynnissä -> koeputki 15*150 mm hinta 1 euro. Ja Bebekin myymälät löytyvät ainakin Lahdesta Rautatienkadulta Sokkarin kulmilta ja Helsingistä Sörnäisten rantatieltä Hakaniemen kauppahallin takaa. Näky olevan myymälät myös Tampereella ja Kuopiossa. Sieltä löytyy myös muuta mukavaa näpertelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803