Mihin naiset katoatte muutaman viestin jälkeen? Molemmat kertoneet itsestään ja viestittely jatkuu, eli voisi olettaa jonkinlaisen kiinnostuksen heränneen, niin ennen kuin ehtii tapaamista ehdottaa, täysi hiljaisuus?
Suomi24 treffit
61
1377
Vastaukset
- YxEhdotus
Eiköhän ne ole löytäneet jonkun kiinnostavamman. Se on netissä helppoa kun viestiä pukkaa ovista ja akkunoista. Ite lopetin nettikirjoittelun kun en oikein hiffannu, että miksi ne muut siellä oli, ei ne ainaskaan kumppania ettineet niin kuin minä. Osa on varmaan jo parisuhteessa ja vähän pönkittää itsetuntoa kun herättää kiinnostusta, osa vaan harrastaa nettiä jne.
- reasons why
Osa on feikkejä, eli miehiä,jotka tekeentyy naisiksi, joku seksuaalisen mielihyvän takia (useimmat) tai sitten urkkiakseen tietoja. Tottakakai siellä voi olla myös naisia, joilla on feikkiprofiili, urkkiakseen kenties jostain naisesta tietoja tai pönkittääkseen itsetuntoa.
Osa voi olla varattuja, jotka kuitenkin etsivät jotain pelkkää seksisuhdetta tai piristystä harmaaseen arkeen tai pönkittääkseen egoansa tai mistäs sitä tietää, tehdäkseen kumppaninsa mustasukkaiseksi.
Osa on oikeasti sinkkuja, jotkut ikisinkkuja, jotkut eivät. Jotkut muuten vaan kirjoittelevat ja haluavat ikäänkuin testata, että mitä jos jättäisin ilmoituksen niin mitäs sitten tapahtuisi. Jotkut eivät oikeasti ole valmiita sitoutumaan, vaikka kirjoittavatkin muuta, joillakin on joku ihastus päällä, joten ei sitten kuitenkaan kiinnosta oikeasti lähteä treffeille. Joku haluaa vain matkustella ja rillutella sekä elää vapaana, mutta pönkittääkseen itsetuntoaan ja kiusotellaakseen muita laittaa sitten niitä ilmoituksia. Joillekin ei sitten oikeasti kelpaa kukaan tai sitten ei oikein tiedetä mitä sitten haluaisi, naista vai miestä vai ei ketään, onko lintu vai kala vai mikä on. Osa on jo löytänyt jonkun ja vastausta ei enää kuulu.
Joiltakin puuttuu ne sosiaaliset taidot, joko osittain tai kokonaan, niin sitten sitä netissä roikutaan, mutta sitten ei uskalleta tulla tapaamaan. Joillakin kynnys tulla tapaamaan on niin korkea ja jännittää ihan sikana, joten pupu menee sitten pöksyyn loppupeleissä. Joillakin on sikana töitä ja opiskelua, joten todellisuudessa ei ehdikkään tapaamaan, vaikka ehkä haluaisikin.
Siinä sitten niitä syitä..- Nuuskamuikkuli
Mä olen miettinyt kans, kun joillain tuntuu aina vaan olevan profiili Treffeissä, että tietääköhän ne ihan todella mitä ne tahtoo...?!
- krikiifi
Nuuskamuikkuli kirjoitti:
Mä olen miettinyt kans, kun joillain tuntuu aina vaan olevan profiili Treffeissä, että tietääköhän ne ihan todella mitä ne tahtoo...?!
Mites nää asiat nyt liitty toisiinsa? Jos jollakulla on aina vaan profiili, niin sehän voi tietää hyvinkin tarkkaan mitä haluaa, eikä vaan löydä just sitä oikeanlaista haluamaansa! Taas jos ei ole niin varmaa mitä haluaa, voi ruveta kokeilemaan jotakin heti ensimmäisen kanssa ja ehkä siitä löytääkin sen mitä tietämättään haki.
- Rakkausonlahja
Ajattelin laittaa ensi kertaa elämässäni treffi-ilmoituksen, mutta en laitakaan luettuani tämän ketjun :(
- 4+20
Älä tän perusteella jätä laittamatta. Eihän ne kaikki kuitenkaan voi vaan kadota, eikä siihen tarvita kuin se yksi... Eihän se baarissakaan (tai missä ihmiset nyt sit toisiaan tapaakaan) joka kerta natsaa...
- maybe?
Voi olla, että osa on tavannut treffeillä niin monta ja pettynyt syystä tai toisesta, ettei sitten enää kykene kuin kirjoittelemaan. Toivoo, että pääsis treffeille, mutta ei loppupelissä uskalla kun pelkää pettymystä ja kirjoittelu kuivuu siinä vaiheessa kun pitäis nähdä.
- C'est la vie
Mä ainaski muistan yhden tosi oudon naisen, lähetin sille postia ja sain vastauksenkin enkä kyllä enää kirjoitellu takasin. Se oli ihan nokka pystyssä kun en ollut laittanu profiiliin erikseen että lapset ok (mulla ei ollut siinä kohdassa mitään kun kaikki käy) ja sitten se kertoi, miten tärkeä sen perhe on, veli tulee laitteleen tietsikkaa ja oliko nyt mamma tulossa käymään ym. Sain sellaisen kuvan, että sillä oli EVVK-asenne koko deittailua kohtaan ja se viihty vain perheensä parissa. Miksi sellainen tapaus sitten on lykänny profiilinsa nettiin, en osaa sanoa. Mutta kirjoitushalut kyllä meni mulla ja takuulla muillakin.
Ehkä ap. sun posteista on vaan käynyt ilmi jotain sellaista, mistä se kirjekaveri päätteli yhtä ja toista negatiivista ja käytöstapojen puuttuessa vaan jätti vastaamatta. - baboom
Mä olen joskus lopettanut kirjoittelun vain siitä yksinkertaisesta syystä, että toisen viestissä on ilmennyt jotain joka syystä tai toisesta on mulle turn off (esim. kertoo, että on taas kamalassa kankkusessa, paljon lemmikkejä, paljon kirjoitusvirheitä tm). Tai sitten viesteistä puuttuu "se jokin", ja vastaaminen jää viitseliäisyyden puutteeseen. Vähän hassua, mutta myös nettikeskusteluissa voi kahden henkilön välille syntyä jotain kemiaa - joidenkin kanssa on vaan kivempaa kirjoitella kuin toisten. Sellaisen tyypin tapaakin sitten mielellään.
- vdzbvav
Jos on kirjotusvirheitä, henkilöllä saattaa olla lukihäiriö. Monet ei tuu ajatelleeksi.
- YÖK-kiss
vdzbvav kirjoitti:
Jos on kirjotusvirheitä, henkilöllä saattaa olla lukihäiriö. Monet ei tuu ajatelleeksi.
Lukihäiriöisen kirjoitusvirheet ovat tietyntyyppisiä. Yleiset huolimattomuus ja lyöntivirheet ja hälläväliämeininki taas näkyy erilailla, valitettavasti. En minäkään välitä, jos sieltä joku kaksoiskonsonantin toinen kirjain puuttuu välillä, se on yleensä lyöntivirhe, kun on vaan hakannut näppäimistöä hentoisesti, mutta jos kirjoittelee ihan sikin sokin, eikä välittele yhtikäs mitään välimerkeistä, tai käyttää liikaa hymiöitä ja vielä parikymmentä huutomerkkiä perään, niin kyllä se jo jonkinasteisesta mielenhäiriöstä kertoo. Tai vain ajattelun puutteesta.
Jos ei yhtään välitä oikolukea tekstiään, niin taitaa olla samanlainen hutilus luonteeltaankin (?)
Kaikki eivät ole kirjoittajia, mutta onhan se alussa sitä tutustumista juurikin. - työ- vai treffi-ilmo
YÖK-kiss kirjoitti:
Lukihäiriöisen kirjoitusvirheet ovat tietyntyyppisiä. Yleiset huolimattomuus ja lyöntivirheet ja hälläväliämeininki taas näkyy erilailla, valitettavasti. En minäkään välitä, jos sieltä joku kaksoiskonsonantin toinen kirjain puuttuu välillä, se on yleensä lyöntivirhe, kun on vaan hakannut näppäimistöä hentoisesti, mutta jos kirjoittelee ihan sikin sokin, eikä välittele yhtikäs mitään välimerkeistä, tai käyttää liikaa hymiöitä ja vielä parikymmentä huutomerkkiä perään, niin kyllä se jo jonkinasteisesta mielenhäiriöstä kertoo. Tai vain ajattelun puutteesta.
Jos ei yhtään välitä oikolukea tekstiään, niin taitaa olla samanlainen hutilus luonteeltaankin (?)
Kaikki eivät ole kirjoittajia, mutta onhan se alussa sitä tutustumista juurikin.Minusta treffi-ilmoituksiin vastaaminen ei ole sama asia kuin kirjoittaisi äidinkielen koetta. Kyllä monet lykkäävät hymiöitä treffi-ilmoituksissa, epävirallisissa sähköposteissa ja tekstiviesteissä, vaikka kuinka lahjakas olisi äidinkielessä. Se kuuluu ihan arkielämään, ollaan vapaampia vapaalla ja tilannetajua sekin, ettei lue treffi-ilmoituksia miksikään äidinkielen ylioppilaskokeiksi =) Vai oletko kenties oikolukijaa, toimittajaa tai äidinkielen opettajaa hakemassa ? Vai kenties hakusessa pilkuntarkka kirjanpitäjä ?
- Baboom
työ- vai treffi-ilmo kirjoitti:
Minusta treffi-ilmoituksiin vastaaminen ei ole sama asia kuin kirjoittaisi äidinkielen koetta. Kyllä monet lykkäävät hymiöitä treffi-ilmoituksissa, epävirallisissa sähköposteissa ja tekstiviesteissä, vaikka kuinka lahjakas olisi äidinkielessä. Se kuuluu ihan arkielämään, ollaan vapaampia vapaalla ja tilannetajua sekin, ettei lue treffi-ilmoituksia miksikään äidinkielen ylioppilaskokeiksi =) Vai oletko kenties oikolukijaa, toimittajaa tai äidinkielen opettajaa hakemassa ? Vai kenties hakusessa pilkuntarkka kirjanpitäjä ?
Kyllä musta treffiviesteissä saa olla hymiöitä ja kaikenlaista kielellistä leikittelyä. Tärkeintä kai on, että teksti tuo esiin kirjoittajansa persoonallisuutta niin, ettei viesti jää pelkäksi asialistaksi. Ymmärrän toki ettei kaikki fiksutkaan tyypit suhtaudu oikeinkirjoitukseen kovin vakavasti, mutta mulle on suht tärkeää, että perusasiat on kondiksessa. Ensinnäkin se kertoo perussivistyksestä, jota arvostan. Toinen juttu on sitten viitseliäisyys - että on edes lukenut tekstinsä läpi ennen kuin lätkäisee sitä lähetä-nappulaa.
- nana..
hah ootkohan sitten jättänyt mulle vastaamatta, kun on "paljon lemmikkejä".. mitenkä se edes liittyy asiaan?
- goortj
No mitä sit, jos joku ei halua asua keskellä jotain karvasta eläintarhaa.. tsiisus :P
- baboom
Kyllä lemmikit ovat minusta ihan oleellinen osa ihmisen elämää, vaativat ne kuitenkin sen verran aikaa ja sitoutumista. Matkustan paljon ja olen muutenkin menevää sorttia, enkä pysty kellottamaan arkeani lemmikin hoidon ympärille. Jos toisella on sitten noutajaa, kania, hamsteria ja eksän kissat hoidossa joka toinen viikko, on melko selvää että aikaa myöten yhteinen elämä olisi melko hankalaa.
- nana...
goortj kirjoitti:
No mitä sit, jos joku ei halua asua keskellä jotain karvasta eläintarhaa.. tsiisus :P
törkimys
- nana...
ohhoh heti ootte muuttamassa yhteen!! mun mielestä tosi pinnallista jättää tutustumatta sen vuoksi että toisella on lemmikkejä........... outoa
- atsihryysrääsk
outooko?ei musta ollenkaan.tajuutsä allergikon elämää yhtään?mun ei taravii ku nähdä kissa mä posahdan näpyille , nenä vuotaa,silmät turpoo.ni miksi mä ryhrysin kirjottamaan jollein jolla eläimii on?mieti nyt,eiks se oo selvää!miksi yrittää virittää mitään syvempää,mä en vois asettaa naistani valitteen mun tai sen lemmikkejen väliltä.joko tajuut?
- treffikamaa
atsihryysrääsk kirjoitti:
outooko?ei musta ollenkaan.tajuutsä allergikon elämää yhtään?mun ei taravii ku nähdä kissa mä posahdan näpyille , nenä vuotaa,silmät turpoo.ni miksi mä ryhrysin kirjottamaan jollein jolla eläimii on?mieti nyt,eiks se oo selvää!miksi yrittää virittää mitään syvempää,mä en vois asettaa naistani valitteen mun tai sen lemmikkejen väliltä.joko tajuut?
Ihmeellistä miten jotkut väkipakolla vänkää, että niistä pitää tykätä just sellaisina kun ne on. Muilta odottaa joustoa mutta ite eivät tikkua paa ristiin. MINULLA on eläimiä ja kaikkien on pidettävä niistä. MINÄ käytön korkkareita ja kaikkien on pidettävä niistä. MINÄ olen tällainen ja sinun on sopeuduttava.
Jääkööt yksin. - Oikoluku
Se että tiedostaa omat toiveensa ja mieltymyksensä ihmissuhdeasioissa ei ole pinnallisuutta vaan aikuista vastuun tuntoista käyttäytymistä. Vaikka tilanne ei koskaan etenisikään yhteen muuttamisen tasolle voi tollaset peruselämänarvot (koti täynnä eläimiä, bilettäminen) kuitenkin olla niin luotaantyöntäviä ettei toisen edustamaan arvomaailmaan sen syvällisemmin tutustuakaan. Ja kyllä, mustakin kirjoitustaito ja verbaalisuus kertoo ihmisestä aika paljon vaikkei todella tarvitse mikään äikänope ollakaan! Tuskimpa Baboom nyt mitään sellasta tarkoittikaan. On kyllä ihan fakta että joidenkin kanssa on kivempaa viestitellä kuin toisten, vaikka toista toista ei vielä kunnolla tuntiskaan. Sen kyllä aistii onko kemiaa vai ei... On ihan eri fiilis odottaa viestiä tyypiltä joka viestittelee taitavasti ja osaa flirtatakin sopivasti rivien välissä:)
- Nnyhverö
Oikoluku kirjoitti:
Se että tiedostaa omat toiveensa ja mieltymyksensä ihmissuhdeasioissa ei ole pinnallisuutta vaan aikuista vastuun tuntoista käyttäytymistä. Vaikka tilanne ei koskaan etenisikään yhteen muuttamisen tasolle voi tollaset peruselämänarvot (koti täynnä eläimiä, bilettäminen) kuitenkin olla niin luotaantyöntäviä ettei toisen edustamaan arvomaailmaan sen syvällisemmin tutustuakaan. Ja kyllä, mustakin kirjoitustaito ja verbaalisuus kertoo ihmisestä aika paljon vaikkei todella tarvitse mikään äikänope ollakaan! Tuskimpa Baboom nyt mitään sellasta tarkoittikaan. On kyllä ihan fakta että joidenkin kanssa on kivempaa viestitellä kuin toisten, vaikka toista toista ei vielä kunnolla tuntiskaan. Sen kyllä aistii onko kemiaa vai ei... On ihan eri fiilis odottaa viestiä tyypiltä joka viestittelee taitavasti ja osaa flirtatakin sopivasti rivien välissä:)
Kyllä on kiva odotella viestiä, mutta valitettavasti tapaaminen onkin sitten ihan eri juttu. Mielikuvat ja todellisuus voi olla ihan toiset ja niitä on aika vaikea sovittaa yhteen; tyyliin reipas sanankäyttäjä ja nyhverö olemus...
Kyllähän sitä voi ladella vaatimuksia mutta kannattais kans kattoo ensin ite peiliin. - Oikoluku
Nnyhverö kirjoitti:
Kyllä on kiva odotella viestiä, mutta valitettavasti tapaaminen onkin sitten ihan eri juttu. Mielikuvat ja todellisuus voi olla ihan toiset ja niitä on aika vaikea sovittaa yhteen; tyyliin reipas sanankäyttäjä ja nyhverö olemus...
Kyllähän sitä voi ladella vaatimuksia mutta kannattais kans kattoo ensin ite peiliin.Totta tuokin, mutta onneks on myös sanojensa mittaisia ja reippaita tyyppejä olemassa, myös tosi elämässä. Ei auta lannistua vaikka joskus tympäsiskin kun joutuu joskus pettymään. Se on vaan kokeiltava onneaan!
- allerginen'
treffikamaa kirjoitti:
Ihmeellistä miten jotkut väkipakolla vänkää, että niistä pitää tykätä just sellaisina kun ne on. Muilta odottaa joustoa mutta ite eivät tikkua paa ristiin. MINULLA on eläimiä ja kaikkien on pidettävä niistä. MINÄ käytön korkkareita ja kaikkien on pidettävä niistä. MINÄ olen tällainen ja sinun on sopeuduttava.
Jääkööt yksin.Kysymys ei aina vaan ole pelkästän pitämisestä. Jos toisella on kissoja ja toinen on reilusti niille allerginen, niin yhteiselo on aika hankalaa, sillä allerginen ei voi oleskella sen kissoja omaan kodissa ja vaikka ei ikinä kävisi kodissakaan niin sillä toisella on niitä kissankarvoja niissä vaatteissa..Samaten jos toinen pussailee omia kissojaan ja sen jälkeen allergista kumppaniaan niin siinä on aika hyvässä kunnossa allergisen huulet ja kasvot;) Eikä voi vaatia, että kyllähän se allergia niillä lääkkeillä korjantuu, katsos kuka voi toiselta vaatia, että käyttää joka ikinen päivä vuodessa allergialääkkeitä...Kissoista voi pitää vaikka kuinka kamalasti, mutta allergiaa ei voi noin vain muuttaa.
Mitä pahaa siinä on jos joku etsii kissatonta tai tupakoimatonta kumppania ? Itselläni on ainakin aika vaikeaa seurustella esim. tupakoivan kumppanin kanssa, sillä olen niin sille savulle allerginen, että saan pahoja hengitysvaikeuksia ja jatkuva nuha ja sairastelu on päällä. Olen myös erittäin vaikeasti kissoille allerginen, vaikka rakastankin kissoja yli kaiken, mutta en voi itse muuttaa tai taikoa tätä allergiaa noin vain pois. - Tavistavis
Oikoluku kirjoitti:
Minä en ainakaan aisti mitään kemioita. Ihastun vasta tuntemisen pohjalta tai sitten en ollenkaan. Ja mitä tulee noihin toiveisiin ja mieltymyksiin, niin sen luen = ennakkoluulot. Ei kumppania voi löytää jos etsii kopiota itsestään, täytyy olla avoin. Eläinallergiat yms. on sitten eri juttu. Mun mielestä suurin syy yksinäisyyteen on just se, että itellä on hirvee lista asioita, mitkä toisen pitäis täyttää eikä sellaista ihmistä oikeessa elämässä ole. Kannattais kans miettiä, millainen ite on, että onko niin mahtava kuin kuvittelee. Ihan tavallinen ihminen inhimillisyyksineen kyll riittäis mulle enkä itestänikään sen kummempia kuvittele, vaikka kaikenlaisia yleisesti arvostettuja ominaisuuksia ja meriittejä olenki kerryttäny.
- yksinörtti
Mielikuviin ei kannatakaan luottaa tai varsinkaan ihastua. Kyllä se vaan fakta on, että tuskin siellä viestin toisessa päässä mikään kovin tavallisuudesta poikkeava ihminen on :) Ihan samanlaisia mitä kaupungilla ja baareissa ja töissä tulee vastaan. Mut hyvä tapa laittaa tutustuminen alulle, eipä siinä...
- Oikoluku
Ja jos on viestitellyt mukavan ja kiinnostavan tuntuisen tyypin kanssa jonka kanssa kemia pelaa niin luulisin ettei se ulkonäkö asia nyt ihan se kaikista tärkein juttu ole enää siinä vaiheessa. Ellei nyt sitten ole joku aivan eri planeetalta oleva mitä on antanut ymmärtää, tälleen diplomaattisesti ilmaistuna;)
Paljonhan saa urkuttuakin asioita joista voi tiettyjä asioita päätellä. Olettaen tietysti että toinen puhuu totta. Hyvä ihmistuntemus auttaa. - Puussa
Oikoluku kirjoitti:
Ja jos on viestitellyt mukavan ja kiinnostavan tuntuisen tyypin kanssa jonka kanssa kemia pelaa niin luulisin ettei se ulkonäkö asia nyt ihan se kaikista tärkein juttu ole enää siinä vaiheessa. Ellei nyt sitten ole joku aivan eri planeetalta oleva mitä on antanut ymmärtää, tälleen diplomaattisesti ilmaistuna;)
Paljonhan saa urkuttuakin asioita joista voi tiettyjä asioita päätellä. Olettaen tietysti että toinen puhuu totta. Hyvä ihmistuntemus auttaa.On kummiski joitain juttuja. Esim. tapasin yhtä naista jonka kans skribailtiin ja se oli jotensakin epäseksuaalisen oloinen ja mä taas tuota aika fyysinen. Sitä en arvannu udella enkä nyt tiiä onko se mahdollistakaan. Puihin meni.
- .....
Puussa kirjoitti:
On kummiski joitain juttuja. Esim. tapasin yhtä naista jonka kans skribailtiin ja se oli jotensakin epäseksuaalisen oloinen ja mä taas tuota aika fyysinen. Sitä en arvannu udella enkä nyt tiiä onko se mahdollistakaan. Puihin meni.
Mistä ihmisestä näkee, että se on epäseksuaalinen? Siitäkö, ettei se puhu koko ajan seksistä? Ei tunge iholle ensitreffeillä?
- omaabutchiaetsin
Puussa kirjoitti:
On kummiski joitain juttuja. Esim. tapasin yhtä naista jonka kans skribailtiin ja se oli jotensakin epäseksuaalisen oloinen ja mä taas tuota aika fyysinen. Sitä en arvannu udella enkä nyt tiiä onko se mahdollistakaan. Puihin meni.
Minä ainakin olen sen verran vanhoillinen, että haluan että treffit onnistuvat muuten kuin koskettelemalla. Lämmin tunnelma, hyviä keskustelunaiheita, hymyjä, huomioimista. Jos tapaan täysin tuntemattoman niin minuun tällainen käytös tekee enemmän vaikutuksen. Herrasnainen kiittää illasta ja ehkä korkeintaan halaa :) Sellaisella käytöksellä minä lämpenen ja kyse ei ole että en olisi seksuaalinen :P
- Puussa
..... kirjoitti:
Mistä ihmisestä näkee, että se on epäseksuaalinen? Siitäkö, ettei se puhu koko ajan seksistä? Ei tunge iholle ensitreffeillä?
Mulle se tarkoittaa sitä, että välttää/pelkää kaikenlaista fyysistä kontaktia, esim. kävelee monen metrin päässä ettei vahingossakaan koskis, että ei ole pilkettä silmissä ja vaikuttaa olevan epäsinut kroppansa ja ittensä kanssa (tän näkee mm. siitä miten ittes kannat, liikutko rennosti jne.).
- .....
Puussa kirjoitti:
Mulle se tarkoittaa sitä, että välttää/pelkää kaikenlaista fyysistä kontaktia, esim. kävelee monen metrin päässä ettei vahingossakaan koskis, että ei ole pilkettä silmissä ja vaikuttaa olevan epäsinut kroppansa ja ittensä kanssa (tän näkee mm. siitä miten ittes kannat, liikutko rennosti jne.).
Itse olen ainakin erittäin seksuaalinen, mutta en ala todellakaan ottaa fyysistä kontaktia ensitreffeillä. Koen sen jopa jotenkin epäkohteliaana. En myöskään ymmärrä, miten tapa liikkua kertoo seksuaalisuudesta yhtikäs mitään.
- novoisentään
..... kirjoitti:
Itse olen ainakin erittäin seksuaalinen, mutta en ala todellakaan ottaa fyysistä kontaktia ensitreffeillä. Koen sen jopa jotenkin epäkohteliaana. En myöskään ymmärrä, miten tapa liikkua kertoo seksuaalisuudesta yhtikäs mitään.
Etpä taida muutenkaan ymmärtää mitään seksuaalisuudesta. Fyysisyys on yksi sen keskeinen elementti, vaikka aivojakin tarvitaan mielikuvien synnyttämiseen.
- .....
novoisentään kirjoitti:
Etpä taida muutenkaan ymmärtää mitään seksuaalisuudesta. Fyysisyys on yksi sen keskeinen elementti, vaikka aivojakin tarvitaan mielikuvien synnyttämiseen.
Tietysti on. Mutta että välttämättä ensi kertaa tavattaessa?
- ...
Puussa kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä. Jos toinen kävelee monen metrin päässä tai saati sitten monta metriä edellä/jäljessä kertoo se kyllä jostakin. Ensinnäkin se on epäkohteliasta ja viestittää, että toinen ei ota tai ei halua ottaa sinua huomioon ja sitten toiseksi juuri tuo fyysinen puoli, niin tulee heti ensivaikutelma, että mitenköhän epäseksuaalinen olento siinä nyt on sitten..=)
Juu ja jos haudanvakavuus, liika sisäänpäinkääntyneisyys eikä minkäänlaista pilkettä silmäkulmissa, niin ei ainakaan meikäläistä sytyttäisi laisinkaan. Jos on kauhean jäykkänä ja puhuu kuivia asioita vaan, niin eipä hirveesti meikäläistä(kään) vakuuta.
Kyse ei todellakaan ole siitä, että pitäisi puhua seksistä, vaan tosiaan tavasta kantaa itsensä, käyttäytyä, liikkua. - Oikoluku
... kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä. Jos toinen kävelee monen metrin päässä tai saati sitten monta metriä edellä/jäljessä kertoo se kyllä jostakin. Ensinnäkin se on epäkohteliasta ja viestittää, että toinen ei ota tai ei halua ottaa sinua huomioon ja sitten toiseksi juuri tuo fyysinen puoli, niin tulee heti ensivaikutelma, että mitenköhän epäseksuaalinen olento siinä nyt on sitten..=)
Juu ja jos haudanvakavuus, liika sisäänpäinkääntyneisyys eikä minkäänlaista pilkettä silmäkulmissa, niin ei ainakaan meikäläistä sytyttäisi laisinkaan. Jos on kauhean jäykkänä ja puhuu kuivia asioita vaan, niin eipä hirveesti meikäläistä(kään) vakuuta.
Kyse ei todellakaan ole siitä, että pitäisi puhua seksistä, vaan tosiaan tavasta kantaa itsensä, käyttäytyä, liikkua.Kyllä se tapa liikkua ja kantaa itseään kertoo siitä kuinka sinut on itsensä kanssa, ja musta nainen joka on terveellä tavalla tyytyväinen itseensä ja sopivasti varma on aina myös seksuaalisesti virittynyt. Sellanen lämmin hehku kehossa ja poskilla, ja pilke silmäkulmassa. Ainakin mulla on näin silloin kun tunnen oloni hyväksi ja varmaksi.
Ensitreffeillä ei mustakaan mitkään seksijutut oo sopivia mutta kyllä siinä pitää vähän virittyneisyyttä, flirttiä, kuumottavaa sanailua olla, rivien välissä tulkittavana, koska muutenhan ollaan samalla tasolla kuin jossain asiakastilaisuudessa tms. työelämään liittyvässä kontaktissa. Oon ehkä snadisti vanhanaikainen, ei seksiä heti alkumetreillä vaan tutustumista, lämmittelyä, toisen huomioon ottamista, ja musta on kiva kiittää mukavasta seurasta jälkikäteen, siihenkin voi sitten ladata vähän viritystä jos haluaa että seuraavaa kertaa jää molemmat oottelemaan kivasti mahan pohjasta nipistellen ;) Mutta tapoja on monia, ja osa tietysti tykkää suoremmasta toiminnasta. Kuten sanottu, mä oon viipyilevää ja vähän vanhanaikasta tyyppiä. - puussa
... kirjoitti:
Kyse ei todellakaan ole siitä, että pitäisi puhua seksistä, vaan tosiaan tavasta kantaa itsensä, käyttäytyä, liikkua.No tätä just tarkotin. En sitä, että pitäis heti hyökätä petiin tai ryhtyä lääppiin. Kuivakas käppänä ei vaan hehku.
- .....
Oikoluku kirjoitti:
Kyllä se tapa liikkua ja kantaa itseään kertoo siitä kuinka sinut on itsensä kanssa, ja musta nainen joka on terveellä tavalla tyytyväinen itseensä ja sopivasti varma on aina myös seksuaalisesti virittynyt. Sellanen lämmin hehku kehossa ja poskilla, ja pilke silmäkulmassa. Ainakin mulla on näin silloin kun tunnen oloni hyväksi ja varmaksi.
Ensitreffeillä ei mustakaan mitkään seksijutut oo sopivia mutta kyllä siinä pitää vähän virittyneisyyttä, flirttiä, kuumottavaa sanailua olla, rivien välissä tulkittavana, koska muutenhan ollaan samalla tasolla kuin jossain asiakastilaisuudessa tms. työelämään liittyvässä kontaktissa. Oon ehkä snadisti vanhanaikainen, ei seksiä heti alkumetreillä vaan tutustumista, lämmittelyä, toisen huomioon ottamista, ja musta on kiva kiittää mukavasta seurasta jälkikäteen, siihenkin voi sitten ladata vähän viritystä jos haluaa että seuraavaa kertaa jää molemmat oottelemaan kivasti mahan pohjasta nipistellen ;) Mutta tapoja on monia, ja osa tietysti tykkää suoremmasta toiminnasta. Kuten sanottu, mä oon viipyilevää ja vähän vanhanaikasta tyyppiä.Mutta sotketaanko tässä nyt jännitys tai ujous ja seksuaalisuus keskenään?
- mätaastässä
..... kirjoitti:
Mutta sotketaanko tässä nyt jännitys tai ujous ja seksuaalisuus keskenään?
Mä puolestani mietin voiko jännittynyt ja ujo olla kaksinen peto sängyssä, koskaan. Energiat menee häpeilyyn ja mun mielestä ujo ja jännittynyt on myös kamalan itsekeskeinen. Kannattais tehdä töitä itsen kanssa.
- curiouscat
mätaastässä kirjoitti:
Mä puolestani mietin voiko jännittynyt ja ujo olla kaksinen peto sängyssä, koskaan. Energiat menee häpeilyyn ja mun mielestä ujo ja jännittynyt on myös kamalan itsekeskeinen. Kannattais tehdä töitä itsen kanssa.
Ihmiset nyt kuitenkin jännittää erilaisia asioita. Monia jännittää uusien ihmisten tapaaminen ja se nyt ei sitten taas liity mitenkään petihommiin, oletuksena tietty että ei heti eka kerralla niihin juttuihin aleta... Eihän sitä koskaan tiiä mikä peto sieltä sit paljastuu, ku ujous ja alkujännitys karisee.
- Oikoluku
puussa kirjoitti:
No tätä just tarkotin. En sitä, että pitäis heti hyökätä petiin tai ryhtyä lääppiin. Kuivakas käppänä ei vaan hehku.
Ylipäätään ne ihan ekat treffit nyt varmaan harvemmin on ne parhaimmat, juuri ton jännittämisenkin takia. Uskoisin että jo seuraavilla tunnelma on rennompi ja se hehku, jos sitä kehittyy, alkaa näkyä. Mutta kyllä joitain tiettyjä asioita voi jo silloin ekalla päätellä ja sehän sit taas ratkaisee tuleeko seuraavia kertoja ja kuinka pian. Mutta musta ainakin tietynlainen ujous on suloista. Ja niin kuin sanottu, se ei liity seksijuttuihin millään lailla.
- .....
curiouscat kirjoitti:
Ihmiset nyt kuitenkin jännittää erilaisia asioita. Monia jännittää uusien ihmisten tapaaminen ja se nyt ei sitten taas liity mitenkään petihommiin, oletuksena tietty että ei heti eka kerralla niihin juttuihin aleta... Eihän sitä koskaan tiiä mikä peto sieltä sit paljastuu, ku ujous ja alkujännitys karisee.
Ihan totta! Monet ujot ihmiset ovat myös kuin täysin eri ihmisiä sen jälkeen, kun ovat oppineet tuntemaan toista vähän enemmän ja rentoutumaan tämän seurassa. Siksi onkin vähän sääli hylätä uusi tuttavuus yhden tapaamisen perusteella.
mätaastässä kirjoitti:
voi todella olla peto .
Oma eukko ei kissaa uskaltanut sanoa ja se rakkauden tunnustuskin kesti varmaan vuoden tulla. Mut ihan peto.- Oikoluku
omaabutchiaetsin kirjoitti:
Minä ainakin olen sen verran vanhoillinen, että haluan että treffit onnistuvat muuten kuin koskettelemalla. Lämmin tunnelma, hyviä keskustelunaiheita, hymyjä, huomioimista. Jos tapaan täysin tuntemattoman niin minuun tällainen käytös tekee enemmän vaikutuksen. Herrasnainen kiittää illasta ja ehkä korkeintaan halaa :) Sellaisella käytöksellä minä lämpenen ja kyse ei ole että en olisi seksuaalinen :P
Ootteko koskaan ehdottaneet kellekään kahden keskistä viestittelyä tälläsen keskustelupalstalta alkaneen ajatusten vaihdon jälkeen? Jos on tuntunut että on liikuttu samoilla linjoilla ja tyyppi on vaikuttanut mielenkiintoiselta/samanhenkiseltä? Ja jos, niin onko se johtanut mihinkään? Tuli mieleen, kun tässäkin viestiketjussa on mukavilta "järkinaisilta" vaikuttavia tyyppejä :)
- Onkirjoiteltu
Oikoluku kirjoitti:
Ootteko koskaan ehdottaneet kellekään kahden keskistä viestittelyä tälläsen keskustelupalstalta alkaneen ajatusten vaihdon jälkeen? Jos on tuntunut että on liikuttu samoilla linjoilla ja tyyppi on vaikuttanut mielenkiintoiselta/samanhenkiseltä? Ja jos, niin onko se johtanut mihinkään? Tuli mieleen, kun tässäkin viestiketjussa on mukavilta "järkinaisilta" vaikuttavia tyyppejä :)
Siitä vaan.. On sitä tavattukin yms.. :)
- star1
Onkirjoiteltu kirjoitti:
Siitä vaan.. On sitä tavattukin yms.. :)
laitan nyt tänne oman kokemukseni, tai epäilen vahvasti että tälläkin hetkellä palstalla on feikkejä ( miehiä) jotka ovat tehneet ilmoituksen naisen nimissä.....jos ehdottaa treffejä, ja suostuu ( ilman että kuvaakaan ei ole vaihdettu), viestittely loppuu jostakin kumman syystä....jotain kiksejä nämä pervot saavat tästä...ja varmaan hlö tietää itse kuka on jutun takana....jätetään nyt kertomatta ..hauskaa kissa-hiiri leikkiä näköjään...
- date1
star1 kirjoitti:
laitan nyt tänne oman kokemukseni, tai epäilen vahvasti että tälläkin hetkellä palstalla on feikkejä ( miehiä) jotka ovat tehneet ilmoituksen naisen nimissä.....jos ehdottaa treffejä, ja suostuu ( ilman että kuvaakaan ei ole vaihdettu), viestittely loppuu jostakin kumman syystä....jotain kiksejä nämä pervot saavat tästä...ja varmaan hlö tietää itse kuka on jutun takana....jätetään nyt kertomatta ..hauskaa kissa-hiiri leikkiä näköjään...
Komppaan, samoja kokemuksia minullakin.
- omaabutchiaetsin
Oikoluku kirjoitti:
Jos haluat niin laita postia: [email protected] :)
- Oikoluku
omaabutchiaetsin kirjoitti:
Jos haluat niin laita postia: [email protected] :)
Niin, mä en tiedä kuinka yleistä on että miehet tms. muut väärillä motiiveilla liikkuvat tyypit täällä säätävät omine kommentteineen. En tiedä oliko toi vihjailu mulle suunnattu, en itse nää siihen kyllä mitään syytä, mutta kysymykseni tosta viestittelyasiasta ja siitä että jos joku tyyppi täällä tuntuisi mielenkiintoiselta "uskaltaisiko" ko tyypille ehdottaa mitään muuta, oli ihan vilpitön. Tiedän itse mitä olen ja se kait on tärkeintä. Ja ymmärrän kyllä ton tietyn kyynisyyden joka joistakin ihmisistä näillä palstoilla paistaa. Silkkoakin löytyy joukosta mutta ei kaikki oo feikkejä tai mulkkuja. Niin ja vielä; sulle "Omaabutchiaetsin", harmi vaan mutta en oo butch-tyyppiä, en tosin femmekään, siltä ja väliltä, joten onnea oman butchin etsintään:)
- yäksyäks
Oikoluku kirjoitti:
Niin, mä en tiedä kuinka yleistä on että miehet tms. muut väärillä motiiveilla liikkuvat tyypit täällä säätävät omine kommentteineen. En tiedä oliko toi vihjailu mulle suunnattu, en itse nää siihen kyllä mitään syytä, mutta kysymykseni tosta viestittelyasiasta ja siitä että jos joku tyyppi täällä tuntuisi mielenkiintoiselta "uskaltaisiko" ko tyypille ehdottaa mitään muuta, oli ihan vilpitön. Tiedän itse mitä olen ja se kait on tärkeintä. Ja ymmärrän kyllä ton tietyn kyynisyyden joka joistakin ihmisistä näillä palstoilla paistaa. Silkkoakin löytyy joukosta mutta ei kaikki oo feikkejä tai mulkkuja. Niin ja vielä; sulle "Omaabutchiaetsin", harmi vaan mutta en oo butch-tyyppiä, en tosin femmekään, siltä ja väliltä, joten onnea oman butchin etsintään:)
Joo, onnea siinä tarvitaankin kun valkkaa kumppanin pelkän ulkonäön perusteella.
- meneulos
yäksyäks kirjoitti:
Joo, onnea siinä tarvitaankin kun valkkaa kumppanin pelkän ulkonäön perusteella.
Eikun onnea sinulle, jos kuvittelet tietäväsi yhden nimimerkin, siis kolmen sanan perusteella, miten valitsen kumppanini. Bucth pelkästään yhtenä käsitteenä tarkoittaa aika paljon muutakin kuin ulkonäköä ja tämä ei tietääkseni ollutkaan mikään deitti-ilmoitus. HALOO!
Hanki elämääsi sisältöä niin jos keksisit ihan omaa kirjoitettavaa siitä.
Muistan vielä ajan jolloin tämä palsta oli positiivinen ja asioista syntyi keskusteluja. Toista on nykyään. Käytöstavat ja varsinkin niiden puute näkyy myös nettikäytymisessä. Muistakaa :) - positiivinen
meneulos kirjoitti:
Eikun onnea sinulle, jos kuvittelet tietäväsi yhden nimimerkin, siis kolmen sanan perusteella, miten valitsen kumppanini. Bucth pelkästään yhtenä käsitteenä tarkoittaa aika paljon muutakin kuin ulkonäköä ja tämä ei tietääkseni ollutkaan mikään deitti-ilmoitus. HALOO!
Muistan vielä ajan jolloin tämä palsta oli positiivinen ja asioista syntyi keskusteluja. Toista on nykyään. Käytöstavat ja varsinkin niiden puute näkyy myös nettikäytymisessä. Muistakaa :)Milloin tämä on ollut vielä positiivinen palsta ? Sen ajan kun olen tätä lukenut niin täällä on aina haukuttu toisia...
- Oikoluku
meneulos kirjoitti:
Muistan vielä ajan jolloin tämä palsta oli positiivinen ja asioista syntyi keskusteluja. Toista on nykyään. Käytöstavat ja varsinkin niiden puute näkyy myös nettikäytymisessä. Muistakaa :)Heii, rauharauharauha! Mä en ainakaan tarkoittanut mitään kettuilla toivottaessani onnea oman butchin etsintään. Se oli vilpitön fiilis siitä etten EHKÄ itse vastaisi toisen "toiveita", jotka vetäisin ihan hatusta nimimerkin muodostaman mielikuvani perusteella. Se oli ehkä tosi yksoikoista varsinkin ku aattelee tosiaan asiaa laajemmin, myönnetään. Mun nimimerkistä vois samoilla kriteereillä vetää johtopäätöksen että oon joku pilkunviilaaja kielenkääntäjä ;) Rentoudutaan kaikki nyt vähän! Ja sitä paitsi; en osaa edes lokeroida itseäni näihin L-lokeroihin, joten se siitä.
- justiinjoopa
Niin, tämä on nykyään pelkkä teinipalsta, missä putsit etsii mollamaijoja ja päinvastoin. Muilla tänne ei ole asiaa. Todella masentavia tyyppejä, jotka ei mitään tiedä ihmisyydestä ja rakkaudesta. Toivottavasti löydätte samanlaisen hirviön kumppaniksenne.
- Mietippäuuestaan
Onko se ihmisyyttä, että kaikki kelpaa, mikä vaan ja sitten niitä kierrätetään piireissä? Ja se on hirviö kuka tietää mitä haluaa ja uskaltaa sanoa sen? se tuntuu varmaan uhkaavalta, alan ymmärtää kun luen mietteitänne.
Itselläni on myös profiili siellä mutta ei siellä tunnu paljon ketään muita käymässä kuin miehiä (ei kiitos). Eräs miespuolinen ystäväni suositteli profiilin tekemistä joten tein sellaisen. Hänen mielestään täällä on paljon lesboja. Alan jo tuntemaan että se on aika lailla väärä luulo.
- lucario
Mie olin kerran treffeillä yhden tytön kanssa Suomi24:stä, ja se olis oikea streotyyppinen järkytys: tyttö oli ainakin 20 kiloa lihavampia kuin kuvissa, ja muutenkin tosi epämääräinen..... Ne treffit jättivät aika karvaan maun...
- ?
Millainen on stereotyyppinen järkytys ja epämääräinen?
- question
Olen vähän tässä seurailut oman profiilini kävijöitä ja tietysti siellä on hirveästi tumputtajaäijiä mutta sitä ihmettelen, että myös heteronaisia, jotka etsii miehiä. Käyvät monta kertaa, minkä ihmeen takia, joten ei ole kyse vahingosta? Onks jotkut sairaalloisen uteliaita vai mistä on kyse?
- uteliaita kai
Olen huomannut samaa. Joskus tosiaan heteroiksi itseään tituleeravat naiset, käyvät kurkkimassa lepakoitten profileita, kai sitten lienee kyseessä uteliaisuus, varsinkin jos ei näytä kovin stereotyyppiseltä lepakolta (nyt varmaan joku kysyy, että minkälainen on stereotyyppinen...=) )
Olen huomannut myös, että vuosien ajan palstoilla pyörii koko ajan samat tyypit (ainakin suurin osa)...
- j
Mun profiilissa vierailee eräs jätkä säännöllisesti, ettii itelleen profiilinsa mukaan naista. Samaa ikäluokkaa on ku minä, mulla lukee selkeesti, että lesbo olen, mutta hän vaan vierailee. Viestiä ei oo koskaan laittanut. En tiedä mikä hänelläkin motiivina noissa vierailussa, mutta senkus, jos ei muutakaan tekemistä ole. En oo kovin ahkeraan noita vierailijoita seuraillu, mut aloin kiinnittää huomiota, kun toi yks käy vähän väliä.
Mitä muuten tulee noihin treffeihin, niin olen kirjoitellut muutaman naisen kanssa nyt jonkun aikaa. Useemmat lesboja, yks bi. Mukavilta noi ovat vaikuttaneet ja uskon, että ihan totuudenmukasesti mulle ovat kirjotelleet, osaan oon ite ottanut yhteyttä ja osa vastaavasti on ottanut minuun yhteyttä. Ihan tavallisilta ja järkeviltä naisilta ovat vaikuttaneet kirjotuksistaan päätellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733