Olen duunannut raksalla useamman viikon.
Joka perjantai olen saanut pomolta kuittauksen
tuntilappuun, jonka oon toimittanut sille välittäjälle.
Liksaa kun ei kuulu,
voisinko myydä nämä tuntilaput jollekin toiselle trokarille ?
- Ekaa kertaa duunissa
Vuokrafirmojen kusetus
6
321
Vastaukset
- Bolse
Paree kun sanot palkanmaksajalle että olet rakennusliiton jäsen. Ja kummasti näin kokemuspohjaisesti voin todeta että alkaa tapahtumaan. Ja jos et ole jäsen niin voi voi.
- tutkintapyyntö
Poika oli ensimmäisessä työpaikassaan vuokrafirmassa konekuskina,
kun työt loppui asiakasfirmassa niin vuokrafirman pomo pölli sen oman
navigaattorinkin. - Ole Työtön mieluummi
Jos ei kukaan menisi Vuokrafirmoihin niin ne kaatuisi pian.
Ja sehän olisi ihan kamalaa se ! - räpelö
Joo. Ei nois vuokraräpellyksissä kannata paljoo panostaa. Olin kerran rahan puutteessa sellasessa vähän aikaa, tuli urakoitsijalle paljon kalliita tunteja minimaalista työpanosta vastaan.
- liitoton
miks vitussa pitäis olla liiton jäsen? en kuulu liittoon mutta siitä huolimatta ei ole koskaan jääny rahat saamatta, ei edes pimeissä urakoissa
- Veropetoska
Pimeissä töissä rahat saakin helpommin käteen kuin oikeissa töissä.
Ei tarvitse kun sanoa sana "Verottaja" niin nopsasti tupsahtaa pimeän työn teettäjältä rahat kouraan.
Sama uhka pitäisi toimia myös Huijarityönantajia kohtaan.
Jäähän Verottajalta rahaa saamatta jos maksetaan liian pientä palkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102413- 842101
- 561667
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581612- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461466Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1501413- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261148